|
Скачати 73.43 Kb.
|
Приазовський державний технічний університет (назва вищого навчального закладу) «ЗАТВЕРДЖУЮ» Проректор по навчальній роботі__________ Євченко В.М. . (підпис) ( прізвище, ініціали) «_____» ___________200__ р. РОБОЧА ПРОГРАМАЗ дисципліни: Вступ до перекладознавства . (назва навчального предмета) Для спеціальності: ________7.03.05.07 - “Переклад” . (номер, назва спеціальності) Факультет гуманітарний . Кафедра іноземних мов та перекладу
Робоча програма складена доц.. Лазаренко Ларисою Миколаївною . Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу “__ ” ________ 200__р. Протокол № ___Зав. кафедрою ____________________________ Л.М.Лазаренко Схвалено радою гуманітарного факультету Декан ___________________________________ О.В.Попович Вступ Провідний вчений в області теорії перекладу проф. Бархударов Л.С. відзначав, що „процес перекладу – це не тільки психолінгвістичний і розумовий процес, але і ряд мовних і мовленнєвих перебудов, тобто трансформація з одної мови на інші”. Таким чином, теорія перекладу як наука пов'язана з низкою дисциплін, таких як психологія, лінгвістика, стилістика, лексикологія, іноземна література, фонетика, граматика і т.д. Курс лекцій з дисципліни „Вступ до перекладознавства” розкриває взаємозв’язок між цими дисциплінами, пропонує екскурс в історію перекладацької думки, знайомить з поняттями адекватного, буквального і вільного перекладу. В лекціях розглядаються підходи до перекладознавства у роботах вітчизняних та іноземних вчених; аналізуються види й особливості перекладу, порівнюються експресивні засоби висловлювання і т.д. Лекції розраховані на студентів, які не мають підготовки з теоретичних дисциплін в області перекладу. Вступ до перекладу План лекцій
ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Спеціальність _Переклад_____________ Семестр__ІІ___ Навчальний предмет Вступ до перекладознавства Екзаменаційний білет № 1
Затверджено на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу __________протокол № 9 від 3 грудня 2003 р. Зав. кафедрою _________Лазаренко Л.М. Екзаменатор ____ Л.М.Лазаренко
Питання розміщені в 25 білетах по 3 питання в кожному. Оскільки курс складається з 3 основних частин , кожне питання є одним з цих розділів Теоретичні завдання:
Відповідь студента оцінюється за такими критеріями. Оцінка “відмінно” виставляється студентові за повну, логічно сформульовану відповідь на всі запитання білета, за вміння вільно висловлювати свої думки, давати оцінку певним явищам, орієнтуватися в колі поставлених до нього запитань. Оцінка “добре” виставляється студентові за відповідь на всі запитання білета, але дещо помилкові судження з окремого якогось питання. Оцінка “задовільно” ставиться студентові за відповідь, яка не є вичерпною, студент показує не повне розуміння явища, про яке він розповідає, при аналізі допускає помилки. Висловлення його стримані, відсутня логіка відповіді. Оцінка “ незадовільно” виставляється студентові при відсутності знань з поставлених питань.
Відповіді студентів на лекціях під час повторення матеріалу та захист реферату, його якість. Якщо студент на лекціях отримав рейтингову оцінку, яка складається із суми 4 балів (відповіді та реферат), він може не складати екзамен, а отримувати оцінку “4”.
|
Лекційний курс: “Вступ до перекладознавства” для студентів I курсу... В лекціях розглядаються підходи до перекладознавства в роботах вітчизняних та зарубіжних вчених; аналізуються види та особливості... |
Модуль суб’єкти інфраструктури товарного ринку Змістовний модуль... Предмет дисципліни "Інфраструктура товарного ринку" та його взаємозв'язок з іншими дисциплінами |
Екзаменаційні питання з дисципліни Мова ЗМІ Лексикологія як розділ мовознавства та її зв’язок з іншими лінгвістичними дисциплінами |
УРОК 7 Тема. Перпендикуляр і похила. Кут між прямою і площиною Мета: формувати знання учнів про перпендикуляр і похилу, кут між похилою та площиною; показати взаємозв'язок між планіметрією та... |
Курс лекцій Київ 2006 Київський Національний Університет культури і мистецтв Безклубенко Сергій Данилович. Основи філософських знань. Курс лекцій для слухачів Академії пепрукарського мистецтва та студентів... |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ Організація, як об’єкт управління, взаємозв’язок і взаємозалежність її внутрішніх елементів і факторів зовнішнього середовища |
О. М. Науменко. Хімічна освіта в школі: екскурс в історію // К.:... О. М. Науменко. Хімічна освіта в школі: екскурс в історію // К.: Шкільний світ. – Хімія. Біологія. – 2003. – №63, 65 (315, 317) |
Курс лекцій з дисципліни „Основи підприємницької діяльності. Менеджмент.... Рекомендовано цикловою комісією напряму «Суспільно-гуманітарні та економічні дисципліни» |
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ЕКОНОМІЧНИМ КОЛИВАННЯМ ТА ДОВГОСТРОКОВИМ ЕКОНОМІЧНИМС РОСТОМ України за часи незалежності, структурою її внутрішнього споживання та позицією в глобальному економічному середовищі |
Конспект лекцій з дисципліни “ Історія України ” Друкується за рекомендацією... У конспекті лекцій висвітлено історію України від найдавніших часів до сьогодення. На основі джерел та аналізу історіографії авторським... |