|
Скачати 64.18 Kb.
|
У Р О К Н А В Ч А Н Н Я Г Р А М О Т И
ТЕМА. М О Я С І М ’ Я МЕТА. Вчити учнів свідомо,правильно читати вголос цілими словами; сприяти формуванню вміння зв’язно висловлювати свої думки в усній формі; робити посильні висновки; вміння складати неве- ликі розповіді про свою сім’ю; розширювати пізнавальний дос- від учнів; виховувати почуття взаємоповаги в родині. ОБЛАДНАННЯ. Диференційні картки для розчитки,асоціативний кущ «Сім’я» на дошці та в дітей для групової роботи, завдання для парної роботи, ребус, папка з таблицями для читання, малюнки комп’ютера, шкарпеток, схеми речень, фішки для звукового аналізу слова, схеми для фізкультхвилинки, бук- вар, виставка дитячих малюнків «Моя сім’я», вогники для диференціації,карта України. Х І Д У Р О К У Ι. Організаційний момент. 1. - З яким настроєм починаєте урок? Що очікуєте? Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ СОНЕЧКУ. Учні. ЗДРАСТУЙ, ЗОЛОТЕ! Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ КВІТОЧЦІ. Учні. ХАЙ ВОНА РОСТЕ! Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ ДОЩИКУ. Учні. ЛИЙСЯ, МОВ З ВІДРА! Вчитель. ДРУЗЯМ УСМІХАЄМОСЬ.ЗИЧИМ ЇМ ДОБРА! (Діти посміхаються один одному)
МИ БУДЕМО : УРОК БУДЕ : АКТИВНІ; ПРОДУКТИВНИЙ; ПРАЦЬОВИТІ; ЦІКАВИЙ; ТВОРЧІ. ДОБРИЙ.
так назвали? - В нас на уроці розцвіла квіточка,але щоб вона стала різнокольоро- вою, нам треба гарно попрацювати. (На дошці асоціативний кущ «Сім’я» у вигляді квіточки з білими пелюстками) ΙΙ. Розминка. 1.Вправи для артикуляційного апарату : А) зарядка «Розмова в лісі»: б) дихальна зарядка : - Помандруємо в ліс. - Вдихніть аромат рясту. Вітерець у лісі : ш-ш-ш. Здуйте кульбабку. Повзе вуж у траві : с-с-с. Подуйте на пелюстки квіт- Пролетів жук : ж-ж-ж. ки,що на долоньці. Заспівав комарик : з-з-з. 2. Вправи для вдосконалення техніки читання: А) – Для чого вчимо скоромовки? Промовляємо 2-3 скоромовки хором,1-2 індивідуально. Б) Робота на диференційних картках: червона команда синя команда зелена команда Гра «Пеньок» Вставити голосні Розділити букви на слова, (колективно) (самостійно) речення. (самостійно) булка палка к_льб_бк_ Насталавеснавлісіспіва- булка галка ф_ _лк_ ютьпташкисім’явідпо- білка палка п_дсн_жн_к чиває булка палка -Як одним словом назвати ці слова? Яку квітку порівнюють з сонечком? Перевірка Перевірка В) Гра «Друкар» (робота в парі в папці) Мама,тато,бабуся,дідусь,син,доня. ΙΙΙ. Оголошення теми уроку. - Відгадайте, про що будемо говорити на уроці. Ребус 7’Я (вчитель приєднує до серединки квітки на дошці слово сім’я ) - На уроці будемо говорити про родину,розповідати про свою сім’ю,читати правильно,цілими словами текст « Іванкова сім’я». ΙV. Робота над темою. 1.Актуалізація знань про сім’ю. - Діти, що таке сім’я? - Так, сім’я – це найрідніші на світі люди,які одне одного поважа- ють,люблять,бережуть. Зверніть увагу на нашу виставку.Кожний учень намалював свою сім’ю. 2. – Мати і батько - найрідніші для нас люди. Від них ми одержуємо життя. А) Діти розповідають вірші. Батько і мати – два сонця гарячих, Що нам дарують надію й тепло. Батько і мати ... і в долі дитячій Треба,щоб кривди між них не було. Я виросту,скажу: «Спасибі,батьку,за науку, За добре слово, золоті діла, Що все життя ти вів мене за руку, Щоб доля й щастя між людьми цвіла.» Мама.Найдорожче слово в світі. Де б не був ти, щоб ти не робив – Назавжди воно твій шлях освітить Ніжним серцем, відданим тобі. Б) - Що ви уявляєте,коли говорять слово «тато» ? - Давайте складемо сенкан про маму. Мама. Розумна,красива. Шиє,цілує,годує. Я люблю рідну матусю. Ненечка. В) Завдання в парах по рядах. Виберіть і прочитайте слова (з карток), якими б ви хотіли називати сво- їх батьків. Мамонька,мама,мамка,мати,матусенька,мамочка,матка,мамунечка. Татусь,тато,батько,татусик,татко,таточко,татуненько,батя.
У полі росла кураїнка поруч з мамою,татом,бабусею,дідусем. Уночі біг вовчик і зачепив кураїнку,вирвавши її з грунту.Більше вона не могла пити водичку,живитися.Припекло сонечко – висушило рослинку. Подув вітер – і покотив її полем.Капали сльози з її очей,боляче було від- риватися від своєї сім’ї.Зачепилася вона за дерево,але зранку подув ві- тер з іншого боку,знову покотив її через поле. І стала вона перекотипо- лем...
Сім’я в ліс пішла. Мама горішок знайшла. Потягнулася,зірвала , в кошик поклала, і далі пішла... Тато білий гриб знайшов. Нахилився,зірвав , в кошик поклав, і далі пішов... Донечка малинку знайшла. Нахилилася,зірвала,в ротик поклала,і далі пішла... Синочок фіалку знайшов.Нахилився,зірвав... молодці! (Діти рухів не виконували). 5. Робота над текстом «Іванкова сім’я» (ст.152 Букваря) - Ми познайомимося з Іванковою сім’єю. А) Читає текст вчитель. Завдання: зелена команда - Запам’ятати,як звуть членів сім’ї? синя команда - Яке прізвище сім’ї? червона команда - Скільки в сім’ї чоловік? Б) Словникова робота (на дошці надруковані слова) Херсонщина нещодавно Чорнобаївка шкарпетки(малюнок) комп’ютер(малюнок) прізвище В) Читання учнями 1етап Зелена команда синя команда червона команда Самостійно прочитати текст, Самостійне читання по- Колективне читання 1 і не слідкуючи пальчиком. шепки,слідкуючи паль- 2 абзаців. Зробити звуковий аналіз чиком. слова сім’я. -Як звати маму? Перевірка Перевірка -Кому вона зв’язала - Скільки звуків у слові? Зачитати речення,де шкарпетки? А складів? Чому звуків біль- живе сім’я?Що мама ше,ніж букв? зв’язала? 2 етап Скласти за малюнком та Знайти слова,які пишуться Колективне читання схемою речення. з великої букви.Чому? 3-4 абзаців. -Що з допомогою комп’ютера вчить- ся Іванко? Перевірка Перевірка 3 етап Скласти розповідь про свою Колективно скласти за малюнком речення: сім’ю за зразком тексту. про тата про Іванка. 4 етап Спільне завдання:
7. Закріплення вивченого. А) Робота в групах. Виложити квіточку «Сім’я», але не попадіться в пастку. (серед пелюсток є зайві, які не підходять друзі,сусіди,знайомі). Вчитель на дошці відкриває пелюстки , і вони стають різнокольоровими. Діти перевіряють чи правильно утворили в групах квітки. Б) Творча позакласна робота. - Сьогодні ви всі, діти, принесли кольорову квітку,яка символі- зує вашу сім’ю,написавши всередині прізвище.Ми їх причепили на карту України. Подивіться,яка чудова і квітуча стала наша Батьківщина! Сім’я до сім’ї - це вже народ.Ми всі з вами - український народ, який складається з родин малих та великих,дружних та працьо- витих. (Звучить пісня «Родина» у виконанні Н.Яремчука. V. Підсумок уроку.
закінчуєте?
Синій - кому треба бути стараннішим. Молодці! |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Опорні поняття Концептуальний рівень художнього твору (Тематика,... Співзвучна Чи тема основних питань свого часу? Чи пов'язано з темою назву? Кожне явище життя це окрема тема; сукупність тем тематика... |
Тема Вступ до економічної теорії Тема Економічні цілі і проблеми... Зародження економіко-теоретичних знань. Економіка як об'єкт вивчення економічної теорії. Загальні засади економічного розвитку. Мікроекономіка.... |
Тема Проект і програма соціологічного дослідження Тема Якісні методи в соціології |
Урок №62 Тема. Стовпчасті діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №61 Тема. Кругові діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №60 Тема. Круговий сектор Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
ТЕМА ПРОГРАМИ ТЕМА УРОКУ: Макетування візитної картки інструктаж з о/п, організація робочого місця |
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під... |