ТЕМА. МОЯС І М ’ Я


Скачати 64.18 Kb.
Назва ТЕМА. МОЯС І М ’ Я
Дата 05.04.2013
Розмір 64.18 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
У Р О К

Н А В Ч А Н Н Я

Г Р А М О Т И


  1. К Л А С



ТЕМА. М О Я С І М ’ Я
МЕТА. Вчити учнів свідомо,правильно читати вголос цілими словами;

сприяти формуванню вміння зв’язно висловлювати свої думки

в усній формі; робити посильні висновки; вміння складати неве-

ликі розповіді про свою сім’ю; розширювати пізнавальний дос-

від учнів; виховувати почуття взаємоповаги в родині.

ОБЛАДНАННЯ. Диференційні картки для розчитки,асоціативний кущ

«Сім’я» на дошці та в дітей для групової роботи, завдання

для парної роботи, ребус, папка з таблицями для читання,

малюнки комп’ютера, шкарпеток, схеми речень, фішки для

звукового аналізу слова, схеми для фізкультхвилинки, бук-

вар, виставка дитячих малюнків «Моя сім’я», вогники для

диференціації,карта України.

Х І Д У Р О К У

Ι. Організаційний момент.

1. - З яким настроєм починаєте урок? Що очікуєте?
Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ СОНЕЧКУ.

Учні. ЗДРАСТУЙ, ЗОЛОТЕ!

Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ КВІТОЧЦІ.

Учні. ХАЙ ВОНА РОСТЕ!

Вчитель. Я ВСМІХАЮСЬ ДОЩИКУ.

Учні. ЛИЙСЯ, МОВ З ВІДРА!

Вчитель. ДРУЗЯМ УСМІХАЄМОСЬ.ЗИЧИМ ЇМ ДОБРА!

(Діти посміхаються один одному)


  • Я сподіваюсь, що наш урок буде саме таким


МИ БУДЕМО : УРОК БУДЕ :

АКТИВНІ; ПРОДУКТИВНИЙ;

ПРАЦЬОВИТІ; ЦІКАВИЙ;

ТВОРЧІ. ДОБРИЙ.


  1. - Яка пора року на вулиці? Який місяць йде? (Квітень.) Чому його

так назвали?

- В нас на уроці розцвіла квіточка,але щоб вона стала різнокольоро-

вою, нам треба гарно попрацювати.

(На дошці асоціативний кущ «Сім’я» у вигляді квіточки з білими

пелюстками)

ΙΙ. Розминка.

1.Вправи для артикуляційного апарату :

А) зарядка «Розмова в лісі»: б) дихальна зарядка :

- Помандруємо в ліс. - Вдихніть аромат рясту.

Вітерець у лісі : ш-ш-ш. Здуйте кульбабку.

Повзе вуж у траві : с-с-с. Подуйте на пелюстки квіт-

Пролетів жук : ж-ж-ж. ки,що на долоньці.

Заспівав комарик : з-з-з.


2. Вправи для вдосконалення техніки читання:

А) – Для чого вчимо скоромовки?

Промовляємо 2-3 скоромовки хором,1-2 індивідуально.

Б) Робота на диференційних картках:

червона команда синя команда зелена команда
Гра «Пеньок» Вставити голосні Розділити букви на слова,

(колективно) (самостійно) речення. (самостійно)

булка палка к_льб_бк_ Насталавеснавлісіспіва-

булка галка ф_ _лк_ ютьпташкисім’явідпо-

білка палка п_дсн_жн_к чиває

булка палка -Як одним словом назвати ці

слова? Яку квітку порівнюють

з сонечком?
Перевірка Перевірка
В) Гра «Друкар» (робота в парі в папці)

Мама,тато,бабуся,дідусь,син,доня.
ΙΙΙ. Оголошення теми уроку.

- Відгадайте, про що будемо говорити на уроці.

Ребус 7’Я (вчитель приєднує до серединки квітки на дошці

слово сім’я )
- На уроці будемо говорити про родину,розповідати про свою сім’ю,читати

правильно,цілими словами текст « Іванкова сім’я».
ΙV. Робота над темою.

1.Актуалізація знань про сім’ю.

- Діти, що таке сім’я?

- Так, сім’я – це найрідніші на світі люди,які одне одного поважа-

ють,люблять,бережуть.

Зверніть увагу на нашу виставку.Кожний учень намалював свою сім’ю.

2. – Мати і батько - найрідніші для нас люди. Від них ми одержуємо

життя.

А) Діти розповідають вірші.

Батько і мати – два сонця гарячих,

Що нам дарують надію й тепло.

Батько і мати ... і в долі дитячій

Треба,щоб кривди між них не було.

Я виросту,скажу: «Спасибі,батьку,за науку,

За добре слово, золоті діла,

Що все життя ти вів мене за руку,

Щоб доля й щастя між людьми цвіла.»
Мама.Найдорожче слово в світі.

Де б не був ти, щоб ти не робив –

Назавжди воно твій шлях освітить

Ніжним серцем, відданим тобі.
Б) - Що ви уявляєте,коли говорять слово «тато» ?

- Давайте складемо сенкан про маму.

Мама.

Розумна,красива.

Шиє,цілує,годує.

Я люблю рідну матусю.

Ненечка.
В) Завдання в парах по рядах.

Виберіть і прочитайте слова (з карток), якими б ви хотіли називати сво-

їх батьків.
Мамонька,мама,мамка,мати,матусенька,мамочка,матка,мамунечка.

Татусь,тато,батько,татусик,татко,таточко,татуненько,батя.


  1. Розповідь вчителем легенди про кураїнку.



У полі росла кураїнка поруч з мамою,татом,бабусею,дідусем.

Уночі біг вовчик і зачепив кураїнку,вирвавши її з грунту.Більше вона

не могла пити водичку,живитися.Припекло сонечко – висушило рослинку.

Подув вітер – і покотив її полем.Капали сльози з її очей,боляче було від-

риватися від своєї сім’ї.Зачепилася вона за дерево,але зранку подув ві-

тер з іншого боку,знову покотив її через поле. І стала вона перекотипо-

лем...

  • Діти, так і людина,як рослина, не може жити без сімейного тепла.

  • А з кого складається ваша сім’я? ( 1-3 відповіді учнів)




  1. Фізкультхвилинка «Сім’я в лісі». (Діти виконують рухи.)

Сім’я в ліс пішла. Мама горішок знайшла.

Потягнулася,зірвала , в кошик поклала, і далі пішла...

Тато білий гриб знайшов.

Нахилився,зірвав , в кошик поклав, і далі пішов...

Донечка малинку знайшла.

Нахилилася,зірвала,в ротик поклала,і далі пішла...

Синочок фіалку знайшов.Нахилився,зірвав... молодці!

(Діти рухів не виконували).
5. Робота над текстом «Іванкова сім’я» (ст.152 Букваря)

- Ми познайомимося з Іванковою сім’єю.

А) Читає текст вчитель.

Завдання: зелена команда - Запам’ятати,як звуть членів сім’ї?

синя команда - Яке прізвище сім’ї?

червона команда - Скільки в сім’ї чоловік?
Б) Словникова робота (на дошці надруковані слова)

Херсонщина нещодавно

Чорнобаївка шкарпетки(малюнок)

комп’ютер(малюнок) прізвище
В) Читання учнями

1етап

Зелена команда синя команда червона команда
Самостійно прочитати текст, Самостійне читання по- Колективне читання 1 і

не слідкуючи пальчиком. шепки,слідкуючи паль- 2 абзаців.

Зробити звуковий аналіз чиком.

слова сім’я.

-Як звати маму?

Перевірка Перевірка -Кому вона зв’язала

- Скільки звуків у слові? Зачитати речення,де шкарпетки?

А складів? Чому звуків біль- живе сім’я?Що мама

ше,ніж букв? зв’язала?

2 етап

Скласти за малюнком та Знайти слова,які пишуться Колективне читання

схемою речення. з великої букви.Чому? 3-4 абзаців.

-Що з допомогою

комп’ютера вчить-

ся Іванко?

Перевірка Перевірка
3 етап
Скласти розповідь про свою Колективно скласти за малюнком речення:

сім’ю за зразком тексту. про тата про Іванка.

4 етап
Спільне завдання:

  • Як ви вважаєте,чому Іванкова сім’я дружна?




  1. Фізкультхвилинка (схеми чоловічків)


7. Закріплення вивченого.
А) Робота в групах.

Виложити квіточку «Сім’я», але не попадіться в пастку.

(серед пелюсток є зайві, які не підходять друзі,сусіди,знайомі).

Вчитель на дошці відкриває пелюстки , і вони стають різнокольоровими.

Діти перевіряють чи правильно утворили в групах квітки.

Б) Творча позакласна робота.

- Сьогодні ви всі, діти, принесли кольорову квітку,яка символі-

зує вашу сім’ю,написавши всередині прізвище.Ми їх причепили

на карту України.

Подивіться,яка чудова і квітуча стала наша Батьківщина!

Сім’я до сім’ї - це вже народ.Ми всі з вами - український народ,

який складається з родин малих та великих,дружних та працьо-

витих. (Звучить пісня «Родина» у виконанні Н.Яремчука.

V. Підсумок уроку.


  • Що сподобалося вам на уроці? Чого навчилися? З яким настроєм

закінчуєте?

  • Поставте вогник зелений собі,хто вважає,що він гарно працював.

Синій - кому треба бути стараннішим. Молодці!

Схожі:

ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
Опорні поняття Концептуальний рівень художнього твору (Тематика,...
Співзвучна Чи тема основних питань свого часу? Чи пов'язано з темою назву? Кожне явище життя це окрема тема; сукупність тем тематика...
Тема Вступ до економічної теорії Тема Економічні цілі і проблеми...
Зародження економіко-теоретичних знань. Економіка як об'єкт вивчення економічної теорії. Загальні засади економічного розвитку. Мікроекономіка....
Тема Проект і програма соціологічного дослідження
Тема Якісні методи в соціології
Урок №62 Тема. Стовпчасті діаграми
Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема
Урок №61 Тема. Кругові діаграми
Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема
Урок №60 Тема. Круговий сектор
Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема
ТЕМА ПРОГРАМИ
ТЕМА УРОКУ: Макетування візитної картки інструктаж з о/п, організація робочого місця
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета
На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка