|
Скачати 38.95 Kb.
|
ІV. Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема 5. Ймовірність випадкової події. Коло, круг Урок № 62 Тема. Стовпчасті діаграми Мета: ознайомити учнів із лінійними діаграмами; навчити їх «читати» та будувати стовпчасті діаграми, що відповідають умовам задачі. Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Бажано перевірити роботу кожного учня, тому збираємо зошити на перевірку, а на уроці виконуємо задачу, подібну до домашньої, яку по закінченні розв'язування аналізуємо (можна для цього викликати для роботи біля дошки одного з учнів). Задача (для самостійного розв'язування). У селі 90 будинків. З них 15 під залізним дахом, 45 під черепицею, а 30 під шифером. Зобразіть на круговій діаграмі співвідношення будинків залежно від виду даху. II. Актуалізація опорних знань Усні вправи
Якій з умов відповідає утворена кругова діаграма? а) У 6 класі математику вивчають на середньому рівні 9 учнів, на достатньому рівні — 15 учнів, на високому рівні — 12 учнів. б) У фермерському господарстві 60 курей, 50 гусок і 45 індиків. в) Для проведення екзаменів придбали 30 ручок, 40 олівців і 75 зошитів. III. Засвоєння знань Так само, як це було із круговими діаграмами, уявлення про стовпчасті діаграми формуємо, спираючись на життєвий досвід, фактичний матеріал — приклади стовпчастих діаграм, взяті зі звітів, які вміщено в засобах масової інформації. Зрозуміло, що жодних означень ми не даємо — дві речі, яких треба навчитися, — це будувати стовпчасті діаграми і вміти «читати» їх.
Запишемо умову коротко: Залізний дах— 15; черепичний дах — 45; шиферний дах — 30. Якщо один будинок зобразити прямокутником 1 мм, то 15 — прямокутником із висотою 15 мм; 45 — прямокутником із висотою 30 мм. Маємо: отже, щоб побудувати стовпчасту діаграму, треба:
IV. Формування вмінь Розв'язуємо задачі. А. Побудова діаграм Задача 1. У селищі 22 будинки двоповерхові, а решта 68 — одноповерхові. Побудуйте кругову та стовпчасту діаграми (один будинок — 2 мм). Задача 2. Побудуйте стовпчасту діаграму, яка показує маси космічних кораблів серії «Венера»:
Задача 3. Побудуйте стовпчасту діаграму за такими даними: а) найбільша глибина озера Байкал —1620 м, Невського озера — 127 м, озера Іссик-Куль — 668 м, Ладозького озера — 225 м; б) відстань від Сонця до Меркурія = 58 млн км, до Венери = 108 млн км, до Землі = 150 млн км, до Марсу = 228 млн км. Б. Цікаві задачі Задача 1. Знайдіть пропущене число:
Задача 2. Знайдіть пропущений рисунок.
Задача 3. Знайдіть пропущене число: V. Підсумок уроку Повторюємо алгоритм побудови: а) кругових; б) стовпчастих діаграм. VI. Домашнє завдання Повторіть розділи «Теорія ймовірностей», «Коло, круг та кругові діаграми». Задача 1. У сім'ї Петренків 45 % сімейного бюджету складає заробітна плата батька, 30 % зарплата матері, 20 % пенсія бабусі і залишок 140 гривень — стипендія сина. Який сімейний бюджет сім'ї Петренків? Побудуйте: а) кругову діаграму; б) стовпчасту діаграму. Задача 2. Щоб витягти відро води, треба корбу коловорота криниці повернути 15 разів. Знайдіть глибину криниці, якщо діаметр барабана 26 см. Задача 3. З нового відривного календаря навмання виривають аркуш. Яка ймовірність того, що: а) на ньому буде день вашого народження; б) день лютого; в) понеділок. С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Урок №63 Тема. Ймовірність випадкової події. Коло, круг. Стовпчасті і кругові діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №61 Тема. Кругові діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Тема по програмі Мета уроку: Ознайомити учнів із принципом побудови та налагодження параметрів діаграм, діаграми з областями та точкової діаграми... |
УРОКУ Тема: Редагування та форматування елементів діаграми Створити (на окремий лист) діаграму по продажу в Накопичувачі FDD відділі за тиждень (кругова — об’ємний варіант розрізаної кругової... |
ЗАСОБАМИ Створені презентації можуть містити текст, фотознімки, діаграми, малюнки, комп’ютерну анімацію процесів та явищ, звуковий супровід,... |
Тема. Побудова діаграм та графіків пі час роботи з ЕТ Мета. Навчитись створювати діаграми та графіки на основі табличних даних в системі електронних таблиць Excel |
Тема: Побудова діаграм в ЕТ Мета: закріпити знання, уміння та навички створення діаграм у MS Excel, навчитися редагувати, форматувати й видозмінювати готові... |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Упровадження в текстовий документ... МЕТА: навчитись створювати та редагувати в текстовому документі математичні формули й організаційні схеми і діаграми |
Тема: Велика Британія Обладнання: відеокасета «Екскурсія по Європі», підручник, політична карта світу, графіки, діаграми підготовлені учнями для доповідей,... |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Створення таблиць. Обчислення в... МЕТА: навчитись створювати в текстовому документі таблиці, виконувати необхідні обчислення, будувати діаграми на основі табличних... |