|
Скачати 199.5 Kb.
|
ІНФОРМАЦІЯ про стан підготовки Шепетівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів-гімназія» до нового 2013-2014 навчального року
з них бюджетних 2000 грн.; позабюджетних 90982 грн.; з них: спецрахунок закладу 15100 грн.; спонсорська допомога 75882 грн.; батьківська плата 62582 грн.;
а) замінено трубопроводів - 10 м.; б) радіаторів - 4 шт.; в) промито систему опалення (наявний акт)в к.22,23,24; г) проведення ревізій вентилів та засувок - 4 шт.; д) використано всього коштів на ремонт системи 400 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 400 грн.; з них: спецрахунок закладу - грн.; спонсорська допомога 400 грн.; е) потреба в лічильниках тепла 1 шт. 3. Готовність системи водопостачання: а) замінено трубопроводів - 6 м, (діаметром15); б) використано всього коштів на ремонт системи 200 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 200 грн.; з них: спецрахунок закладу 200 грн.; спонсорська допомога - грн.;
а) замінено трубопроводів - 0 м, (діаметром); б) замінено сантехнічних приладів (унітазів) тощо – 4шт.; в) використано всього коштів на ремонт системи 1200 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 1200 грн.; з них: спецрахунок закладу 1200 грн.; спонсорська допомога - грн.;
а) проведено ремонт даху 10 кв.м.; б) наявність та стан водостічної системи так в) використано всього коштів на ремонт даху 300 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 300 грн.; з них: спецрахунок закладу 300 грн.; спонсорська допомога - грн.;
а) проведено частковий ремонт дерев’яної підлоги (спортзалі) - 30кв.м.; б) замінено дерев’яну підлогу 30 кв.м. (в спортзалі); в) встелено новий лінолеум 80 кв.м.в к.37,41; г) покладено плитку 20 кв.м.(сходи); д) використано всього коштів на ремонт підлоги 7000 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 7000 грн.; з них: спецрахунок закладу - грн.; спонсорська допомога 7000 грн.;
а) заміна електромережі 100 м.; б) придбання електроприладів (світильники, розетки, вимикачі) –16 шт.; в) використано всього коштів на ремонт електромережі 800 грн.; - бюджетних - грн.; - позабюджетних 800 грн.; з них: спецрахунок закладу - грн.; спонсорська допомога 800 грн.; 8. Виконання протипожежних заходів: а) кількість пожежних гідрантів 1 шт. б) наявність пожежного щита з інвентарем 2 (+/-) в) придбання вогнегасників - шт., забезпечення вогнегасниками 100 % г) просочення горищних дерев’яних конструкцій - кв.м. д) наявність актів перевірки заземлення (№ 4 від 28.07.2013р) ж) використано всього коштів на проведення протипожежних заходів 2000_ грн. - бюджетних - грн. - позабюджетних 2000 грн. з них: спецрахунок закладу 2000 грн. спонсорська допомога - грн. 9. Цілісність віконних та дверних отворів: а) встановлення скла 30 кв.м. б) заміна віконних рам - шт., розмірами в) заміна дверних полотен - шт., розмірами г) використано всього коштів для заміни віконних рам та дверних полотен 3000 грн. - бюджетних - грн. - позабюджетних 3000 грн. з них: спецрахунок закладу 3000 грн. спонсорська допомога - грн.
- бюджетних 2000 грн. - позабюджетних 51000 грн. з них: спецрахунок закладу 8400 грн. спонсорська допомога 42600 грн. заборгованість 2000 грн. 11. Використано коштів на капітальний ремонт за період з 01.01.2013р. по 01.08.2013р.: - бюджетних - грн. - позабюджетних - грн. з них: спецрахунок закладу - грн. спонсорська допомога - грн. заборгованість - грн. 12.Спонсорська допомога (перелік спонсорів, вид допомоги, на яку суму). ТОВ»Шепетівський м’ясокомбінат «(Директор Солодка О.П.)-5290 грн. ПП»Мрія»Директор Шутак Ю.Г.-6000 грн. ХВБФ»Зміцнення громад « (Директор Василик Т.П.)-2000 грн
-принтер(2)-1100 грн -жалюзі(2)-2200 грн -дрель(1)-300 грн -електролічильники(3)-1860 грн -компютер та принтер-5500 грн -планшет(1)-2000 грн -ламінатор(1)-2000грн разом-14592 грн бюджетних- позабюджетних-14592 грн з них:спец рахунок- - спонсорська допомога-14592 грн
-парта стояча-330 грн -дошка шкільна-3030 грн -стіл тенісний-2500 грн -навчальна стінка-1900 грн разом-7960 грн бюджетних - позабюджетних-7960 грн з них:спец рахунок- - спонсорська допомога-7960 грн
відра, віники) разом-200 грн бюджетних - позабюджетних-200 грн з них:спец рахунок- 200 грн
разом-350 грн бюджетних - позабюджетних-350 грн з них:спец рахунок- - спонсорська допомога-350 грн
-незамінені вікна на 2-4 поверсі із-за відсутності коштів; Всього: ремонт - 67900 грн. бюджетних -2000 грн; позабюджетних-65900 грн з них:спец рахунок- 15100 грн спонсорська допомога-50800 грн батьківськи кошти-39570 грн Придбання: 25082 грн бюджетних - - позабюджетних-25082 грн з них:спец рахунок- - спонсорська допомога-25082 грн батьківські-23082 грн Директор школи : Н.В. Качоровська Головний бухгалтер: С.А. Тимощук «Затверджую» Начальник управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради __________Л.І.Тихончук АКТ ПРИЙОМУ ГОТОВНОСТІ Шепетівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів-гімназія» до нового 2013-2014 навчального року Повна адреса м.Шепетівка, вул..Карла Маркса,56 . Телефон 5-21-38 . Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Качоровська Надія Василівна______________________________________ Відповідно до рішення рай(міськ)відділу виконавчої влади від «10__»_06__2013 р. перевірку проводила комісія в складі: Тихончук Л.І. від рай(міськ) відділу виконавчої влади (голова), Басистюк Л.Д.,Зайцев В.М., Некряч М.А., Линник Н.К.. від рай(міськ)во, ________________________________________________________________ __ Шепетівського міжрайонного управління ДСЕ служби від інших органів державного нагляду Комісією встановлено: 1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом певної ділянки адміністративного району наявна - ____________ 2. Наявність копій первинних списків дітей 6-річного віку, одержаних від виконавчої влади наявні . 3. Обладнано для шестирічок: Спалень___1__, кімнат для відпочинку__3__, спортмайданчиків _1_______. 4. Кількість: груп продовженого дня _2___, у них дітей ___60___; кімнат для відпочинку __1____. 5. У 2013__/ 20_14_ навчальному році в навчальному закладі буде навчатися ___25__класів, ___658____учнів, з них у І зміну _25 кл., у II зміну _-__кл. Середня наповнюваність класів 1—9 _-25 учн.____, 10—11_- 25 учн.___. 6. Наявність проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рік ______________наявний_____________________________________________. 7. Стан та якість ремонту приміщень: капітального_________не проводився_______________________________________ поточного _____________задовільний_____________________________________ . Хто виконував роботи з ремонту будівель ____техпрацівники закладу___________________. 9. Стан території та її площа______________задовільний______________________ , кількість дерев __300_____, у тому числі фруктових ___150____, ягідних кущів ___-____, квітників__2______, теплиця (оранжерея) _відсутня____. 10. Кількість і стан допоміжних споруд_: 2_____вбиральні, складські приміщення- задовільний___ Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан ___2-задовільний____ ______________________________________________________________________. 11. Огорожа навколо території навчального закладу та її стан _________________________________наявна в філіалі школи, в основному приміщенні огорожв відсутня, сатн задовільний. 12. Навчально-дослідна ділянка та її характеристика _____________________відсутня_________________________________________________. 13. Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан _____________________________________наявні__- 2 спортивних майданчики, стан задовільний. 14. Наявність та стан готовності до нового навчального року кабінетів:
15. Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
16. Наявність кабінету профорієнтації ___куточок + термінал________________________. 17. Наявність методичного кабінету_____2__________________________________. 18. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників____наявний______________. 19. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання .
20. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами ______________________300м2, забезпечений інвентарем частково. 21. Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки ________________________________відсутній, пристосоване приміщення. 22. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо)_______задовільний. Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп _____________________________________меблями забезпечені. 23. Наявність їдальні або буфету _____наявний_________________________________. кількість посадочних місць _____220_, забезпеченість та стан меблів ___забезпечено: холодильні установки-3, кухонним посудом -, автономними водонагрівачами, сушками для рук______________, забезпеченість технологічним обладнанням_________забезпечено______________________, санітарний стан ___________задовільний___________________________________________, умови для миття рук ______забезпечено____________________________________________. Наявність проточної води: холодної наявна___, гарячої ___наявна_____. 24. Організація питного режиму___наявні питні фонтанчики_ 25. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів: наявні -2 кабінети хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей __________________. 26. Наявність і стан бібліотеки ___наявна, стан задовільний 27. Фонд підручників _____18619_________, художньої літератури _____12829________, періодичних видань 3250 Забезпеченість підручниками за предметами __забезпечено_________________________. 28. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами __________________________________забезпечено________________________________. 29. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення_____ ____________________наявний від 31.07.2013р.. 30. Наявність і стан протипожежного обладнання: протипожежні щити ____2_____; вогнегасники_______16________; блискавкозахист_________-_________; пожежні водойми (гідранти) ____1____; пожежні рукави _________-__________; наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації ___наявний_____________. 31. Стан покрівлі ____задовільний 32. Наявність і стан інженерних комунікацій: водопостачання________центалізоване_____________________________________________, газопостачання (електропостачання) ________згідно вимог СНІПу___________________________, каналізація _________централізоване________________________________________________. 33. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі__________задовільний_, вентиляція змішана, в окремих кабінетах кондиціонери______________________________________. 34. Потреба підвезення дітей до навчального закладу: вирішена_____не потребується____; необхідно вирішити__________. 35. Наявність підсобного господарства та його стан____відсутнє______________________. 36. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально- виховного процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо)_________забезпечено___________________________. 37. Готовність навчального закладу до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан __________________________опалення централізоване, стан опалювальної системи задовільний, наявний план підгот овки до зими____________________________________________. 38. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ______забезпечено___________. 39.Наявність та реєстрація колективного договору ___наявні, зареєстрований в Шепетівському міськвиконкомі. Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року ______Шепетівський начально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» до нового 2013-2014 навчального року готовий Рекомендації: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. Голова комісії: _________ Тихончук Л.І. Члени комісії __________ Басистюк Л.Д. __________ Зайцев В.М. __________ Некряч М.А. ___________ Линник Н.К. Погоджено Затверджую Начальник Шепетівського Начальник управління освіти міжрайонного управління Шепетівського міськвиконкому Держсанєпідемслужби у Л.І. Тихончук Хмельницькій області Нечіпорук А.Г. « » _______________2013р. « »______________2013р. АКТ перевірки готовності_____________________________________________ (назва навчального закладу) _________________________________________________________________ до нового 2013-2014 навчального року « » 2013 р. Комісією в складі: начальника управління освіти Тихончук Л.І., помічника лікаря Шепетівського міжрайонного управління ДСЕ служби , інших членів комісії в присутності директора школи - при перевірці готовності школи до 2013-2014н.р. |
ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія" Кредо закладу: Творчість це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість... |
Представлення козацького куреня Вас вітає курінь«Джура» Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» №5 |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Управління підвищенням професійної компетентності вчителів освітнього округу Упорядник: Крупник Валентина Олександрівна, директор Городнявського навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа... |
«Формування інтелектуальних вмінь та навичок учнів на уроках біології» Криворучко Мар’яна Володимирівна, вчитель біології, заступник директора з навчально-виховної роботи Смілянського навчально-виховного... |
Кіровоградський обласний навчально-виховний комплекс (гімназія-інтернат... Концепція художньо-естетичного виховання учнів Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа... |
МОЛОДЯТИНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА... Засновник здійснює фінансування НВК, його матеріально-технічне забезпечення, встановлює статус |
Географія галузей машинобудування та металообробки Криворучко Мар'яна Володимирівна, вчитель біології і географії Смілянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний... |
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ “ Оздоровчий табір “Сонечко” знаходиться на території Сичівського навчально-виховного комплексу “ Дошкільний навчальний заклад- загальноосвітня... |