|
Скачати 128.7 Kb.
|
Опитувальник Г.Айзенка розроблена Г. Айзенком (Практикум по експериментальной и прикладной психологи: учеб. пособие / Л.И. Вансовская, В.К. Гайда, В.К. Гербачевский и др.; под ред.. А.А. Крылова. – Л.: Издательство Ленинградского университета, 1990) і модернізована к.п.н., проф.. М.С. Янцуром ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ. Iнструкцiя "На поставленні питання ти повинен вiдповiсти "так" або "ні", записавши свою вiдповiдь поруч з номером запитання у "Бланку вiдповiдей" знаком "+" або "-". Не потрібно гаяти багато часу на обмірковування питань. Дай ту вiдповiдь, яка перша прийшла в голову. Вiдповiдай на всі питання підряд, нічого не пропускай. Точно i правильно вивчити свій темперамент ти можеш при умові, що вiдповiдi будуть щирі. Коментувати питання не варто. Опитувальник Г.Айзенка
БЛАНК ВIДПОВIДЕЙ Прізвище _______________Вік___________ Дата _________________Стать Ч Ж
Щ – Е – Н – ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТIВ Заповнений бланк звіряєш з ключем i підраховують кiлькiсть спiвпадань з ключем. Результати записуються в "Бланки вiдповiдей" проти позначень: "Е" - шкала "екстра - iнтроверсiя", "Н" – шкала "нейротизму - емоційна стабiльнiсть", "Щ" - шкала "щирості". Результати опитування достовiрнi, якщо шкала "Щ"<4. При "Щ">4 обробка результатів не проводиться. Тип темпераменту визначається наступним чином. Вiдкладаємо показник шкали "Е" на осі "iнтроверсiя - екстраверсія", а показник шкали "Н" на осі" нейротизм – емоційна стабiльнiсть" (Див. мал. 2.3.8.1.) При аналiзi результатів обстеження необхідно притримуватись таких орiєнтирiв:
Опускаємо перпендикуляри у вiдмiчених точках на осях до їх перетину. Точку перетину з'єднуємо з центром лiнiєю (вектор темпераменту). Приклад: оптанти отримали наступні результати: А: Е = 16; H = 17; Щ = 3; В: Е = 8; H = 15; Щ = 1; С: Е = 12; H = 5; Щ = 2; Д: Е=12; Н = 12; Щ = 1. Побудовані вектори темпераменту цих оптантів див. на мал. 2.3.8.1. КЛЮЧ ДО МЕТОДИКИ АЙЗЕНКА
|
Бухарова Г. Д. Маркетинг в образовании: учеб пособие для студ высш... Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи: Навчально-методичний посібник для викладачів, аспірантів, студентів магістратури.... |
Західнодонбаський інститут економіки і управління Авдокушин Е. Ф. Международные экономические отношения: Учеб пособие. – 4-е изд., перераб и доп. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1999. – 264... |
ПЛАН: Становлення культурології як самостійної галузі гуманітарного... Горбатов А. Основные школы и концепции культурологии: Учеб пособие. Кемерово, 2000 |
Баканов М. И., Шеремет А. Д. Теория экономического анализа: Учеб пособие Мета – охарактеризувати поняття інформаційного забезпечення економічного аналізу, розкрити його види та аналітичні можливості фінансової... |
Опадчий Ю. Ф. Аналоговая и цифровая электроника Батоврин В. К. и др. LabVIEW: практикум по основам измерительных технологий: Учебное пособие для вузов. – М: ДМК Пресс, 2005 |
Опадчий Ю. Ф. Аналоговая и цифровая электроника Батоврин В. К. и др. LabVIEW: практикум по основам измерительных технологий: Учебное пособие для вузов. – М: ДМК Пресс, 2005 |
Гальскова Н. Д. Гез Н. И. Теория обучения иностранным языкам: Лингводидактика... Тема: Мета і зміст навчання фонетики, лексики і граматики на різних ступенях середньої школи |
Баканов М. И., Шеремет А. Д. Теория экономического анализа: Учеб пособие Мета – визначити види та характеристику організаційних систем аналізу, розкрити основні етапи процесу їх проектування, охарактеризувати... |
Рябова С. В. Основы информационного поиска Рябова С. В. Основы информационного поиска: Учеб пособие для студ всех специальностей. Ч /С. В. Рябова.– Луганск: Изд-во ВНУ им.... |
Богословский В. В. Общая психология Немов Р. С. Психология: Учеб для студ высш пед учеб заведений. – М.: Гуманит изд центр «ВЛАДОС», 2003 |