|
Скачати 27.17 Kb.
|
Для підтримки цікавості у учнів початкової школи к заняттям фізкультурою і спортом, та формування у них здорового способу життя велике значення має емоційний клімат на уроці. Беручи до уваги возрастні особенності учнів 1-4 класів, дітям дуже подобаються ігрові моменти на уроках. Під час проведення розмінки, ми вивчили комплекс імітаційних загально розвивальних вправ. Виконання вправ супроводжується озвучиванієм виконуємого руху. Учням дуже подобається виконувати ці вправи. Це дає дуже гарний настрій на уроці. КОМПЛЕКС ІМІТАЦІЙНИХ ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЛЬНИХ ВПРАВ 1. «Потягування» В.П. – о.с. 1 – руки до плечей 2 – руки вгору, піднятися на носки, потягнутися вгору, подивитися на руки 3 – 4 через сторони опустити руки до долу, встати на п’яти 2. «Доброго ранку, сонечко» В.П. – о.с. 1 – руки вгору, ліва нога на носок 2 – в.п. 3 – 4 теж саме з другою ногою 3. «Ножниці» В.п. – руки вперед 1 – схресний рух руками 2 – відведення прямих рук назад 3 – 4 теж саме При виконані схресних рухів руками та відведені рук назад, діти імитують звуки ножниць «Чік – чік». 4. «Годинник» В.п. – руки на пояс, ноги нарізно 1 – нахил тулуба вліво 2 – в.п. 3 – теж саме в другу сторону При нахилах тулуба, діти імітують годинник «Тік – так» 5. «Боксер» В.п. – ноги нарізно, руки на пояс 1 – поворот тулуба вліво, права рука вперед 2 – в.п. 3- 4 теж саме в другу сторону 6. «Пташка» В.п. – ноги нарізно, руки у замок за спину, з’єднати лопатки 1 – 2 – 3 – нахил тулуба вперед, спина пряма, підборіддя вперед 4 – в.п. При нахилах вперед напрягають м’язи вдоль хребта, відводять руки вгору, імітуя «пташку», яка тягнеться до води та говорять слова «Пити-пити-пити». 7. «Лісоруб» В.п. – ноги нарізно,руки в замок перед собою 1 – нахил тулуба назад,руки вгору 2 – нахил тулуба вперед до лівої ноги 3 - нахил тулуба назад,руки вгору 4 – нахил тулуба вперед до правої ноги Діти імітують рухи лісоруба: при нахилі назад підіймають топор та іздають звук «І-і», при нахилі вперед рубят дерево та іздають звук «У-х». 8. «Привітання» В.п. – о.с. руки в сторони 1 – з’єднати за спиною руки: ліва зверху, права знизу 2 – в.п. 3 – 4 - теж саме, тільки змінюючи положення рук 9. «Кувшин з водою» В.п. – о.с., руки на пояс 1 – присід, руки вперед 2 – в.п. 3 – 4 – теж саме При виконані цієї вправи діти ставлять «кувшин з водою» на голову. Треба присісти, тримаючи спину рівно, щоб вода не пролілась. 10. «Размінка олімпійця» В.п. – ноги нарізно 1 – 2 – 3 – випади вліво, пружні рухи 4 – в.п. 1 – 4 теж саме в другу сторону 11. «Ловля комахи» В.п. – о.с., руки вперед 1 – мах лівою ногою, хлопок під ногою 2 – в.п. 3 – 4 – теж саме другою ногою Щоб зловити комаху, треба підняти ногу, як можно вище 12.»Хто самий вищій» В.п. - о.с. 1 – стрибком ноги нарізно, хлопок над головою 2 – о.с. 3 – 4 – теж саме |
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках основ здоров'я Воно не повинно зводитися до інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати формування стійкої мотивації щодо... |
Інтегрований курс “Основи здоров’я” передбачає формування мотивації... Мета інтегрованого курсу: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу... |
Інтегрований курс “Основи здоров’я” передбачає формування мотивації... Мета інтегрованого курсу: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу... |
ЯК ЧИННИК ВИБОРУ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ Проблема дослідження способу життя має величезне практичне значення, адже саме особистість, що обрала для себе здоровий спосіб життя,... |
Програма формування навичок культури поведінки вихованців ліцею та... Формування здорового способу життя – одна з найголовніших тем виховання юної особистості. Адже здорове молоде покоління є запорукою... |
РОЗДІЛ І Теоретичне обґрунтування проблеми формування здорового способу життя РОЗДІЛ ІІ Організація профілактичної роботи соціально-психологічних служб навчальних закладів з питань формування здорового способу... |
Про проведення Всеукраїнської Юнацької Баскетбольної Ліги (ВЮБЛ) Формування здорового способу життя та залучення молоді до регулярних занять фізичної культури й спортом |
1. Розділ І. Диктанти по формуванню здорового способу життя учнів До посібника ввійшли дидактичні завдання, диктанти по формуванню здорового способу життя для учнів 8-9 класів. Всі завдання апробовані... |
«Концепція виховання в учнів навичок здорового способу життя та робота... Для прогресивного розвитку суспільства в усіх його напрямках. Тому найголовнішим завданням сучасного життя, яке постійно зазнає впливу... |
З фізкультурою хто дружить – за здоров’ям той не тужить! Мета. Виховувати інтерес до занять фізичними вправами, привчати дітей до здорового способу життя |