Питання на екзамен


Скачати 32.62 Kb.
НазваПитання на екзамен
Дата02.04.2013
Розмір32.62 Kb.
ТипЗакон
bibl.com.ua > Інформатика > Закон
Питання на екзамен


  1. Історіографія професії діловодних працівників в Україні.

  2. Закон України та офіційні визначення понять “інформація”. Основні види інформації

  3. Своєчасність і перспективність спеціальності “Документознавство та інформаційна діяльність”. Інтеграція спеціальності у європейському професійному просторі.

  4. Відмінність між професійними термінами «документознавство», “діловодство” та “документаційне забезпечення управління” «керування документаційними процесами»

  5. Схожість і відмінність між українською спеціальністю “Документознавство та інформаційна діяльність” та російською “Документоведение и документационное обеспечение управления”.

  6. Трактування поняття «інформаційна діяльність». Інформаційна діяльність.в Законі України “Про інформацію”.

  7. Законодавчий розгляд понять «інформатизація», «інформаційна технологія», «інформаційний продукт» та «послуга», “інформаційний ресурс»

  8. Основні напрями інформаційної діяльності.

  9. Основні види інформаційної діяльності.

  10. Інформаційні системи (конкретної установи).

  11. Об’єкт, предмет та завдання документознавства як наукової дисципліни.

  12. Історія розвитку документознавства як наукової дисципліни

  13. Поняття документознавства як наукової дисципліни

  14. Формування документознавчої термінології: історичний аспект

  15. Зв’язки документознавства з іншими науковими дисциплінами

  16. Становлення документознавчих професій в Україні: історичний аспект.

  17. Перспективи розвитку документознавства в Україні.

  18. Інформаційне забезпечення документознавства.

  19. Законодавча база спеціальності „Документознавство та інформаційна діяльність”

  20. Сфера застосування спеціаліста в галузі документознавства та інформаційної діяльності в Україні.

  21. Законодавча регламентація документознавства та інформаційної діяльності в Україні.

  22. Основні функції інформаційно-аналітичних служб.

  23. Види економічної діяльності за “Державним класифікатором видів економічної діяльності” КВЕД-2010 для бакалавра спеціальності „Документознавство та інформаційна діяльність”

  24. Поняття «комунікація», «документно-інформаційна комунікація». Основні комунікативні моделі.

  25. Поняття “зміст вищої освіти”. Ліцензування і акредитація вищого навчального закладу.

  26. Навчальні заклади, які здійснюють підготовку спеціальності „Документознавство та інформаційна діяльність”

  27. Освітньо - кваліфікаційна характеристика: професійне призначення та умови використання.

  28. . Виробничі функції та вміння щодо вирішення типових задач діяльності бакалавра з документознавства

  29. Здатності вирішувати проблеми і задачі соціальної діяльності для бакалавра з документознавства. Вимоги до професійного відбору. Вимоги до державної атестації.

  30. Компетенції та компетентність документознавців.

  31. Професійне призначення та умови використання документознавця

  32. Посадові інструкції для документознавця (бакалавр, спеціаліст): загальна характеристика

  33. Посадова інструкція для діловода (кваліфікований робітник): загальна характеристика

  34. Посадові інструкції для діловода (молодший спеціаліст): загальна характеристика

  35. Типові задачі та характеристика діяльності документознавця.

  36. Соціально – економічна значимість підготовки фахівців документознавців

  37. Сфера застосування спеціаліста в галузі документознавства та інформаційної діяльності

  38. Принципи діяльності референта – організатора інформаційної діяльності

  39. Використання інформаційних технологій в підготовці фахівців в галузі документознавства

  40. Технічне забезпечення професійної діяльності референта – організатора діловодної інформації

  41. Нормативна база підготовки спеціальності „Документознавство та інформаційна діяльність”

  42. Використання організаційної техніки в роботі документознавця.

  43. Організація робочого місця документознавця

  44. Професійна етика документознавця.

  45. Діловодство - документознавство: організація наступності навчального процесу.

  46. Права та обов`язки документознавця.

Схожі:

Питання на екзамен з курсу «Політична психологія»

Питання на екзамен з дисципліни «Фінансовий менеджмент»
Сутність концепції вартості грошей у часі. Операції нарощування та дисконтування
Питання на екзамен з предмета «Історія України»
Дискримінація української національної ідентичності в Російській імперії. Валуєвський циркуляр та Емський указ
ПИТАННЯ НА ДЕРЖАВНИЙ ЕКЗАМЕН Документознавство. Діловодство
Документознавство як наука. Поняття «документ», його призначення і основні характеристики
Безпека туризму Екзамен

Перелік програмових питань, які виносяться на екзамен (залік) з дисципліни

Екзамен "МЕНЕДЖМЕНТ"
Поняття контролю та його місце в системі управління промисловим підприємством. Принципи та цілі функції контролювання
Мовне питання в Українській федерації. Мовне питання в Україні
Мовне питання в Україні. Питання, яке стоїть вже дуже довгий час.,і яке ніхто не може вирішити. Ніяка влада
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ЕКЗАМЕН З ДИСЦИПЛІНИ «ХАРЧОВА ХІМІЯ»
Назвати основні класи неорганічних сполук та записати їх формули. Напишіть рівняння реакції взаємодії Купрум (ІІ) оксиду і нітратної...
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Державний екзамен є комплексним, включає навчальні матеріали системоутворюючих нормативних дисциплін природничо-наукової, професійної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка