Мовне питання в Українській федерації. Мовне питання в Україні


Скачати 33.78 Kb.
Назва Мовне питання в Українській федерації. Мовне питання в Україні
Дата 31.03.2013
Розмір 33.78 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Мовне питання в Українській федерації.

Мовне питання в Україні. Питання, яке стоїть вже дуже довгий час.,і яке ніхто не може вирішити. Ніяка влада.

Ні уряд,ні президент. Страусина політика .Їм не до того .”Вони” „грабують недограбоване”

І „ переділюють вже розділене”

А чи можливо таке- причина у неправильному підході.

А чи вирішуване мовне питання у межах унітарної держави України у теперішніх реаліях.?

Зя ких принципів треба буде підходити при вирішенні проблеми?

федеративна республіка” – будь яке питання ,в тому числі мовне ,вирішується на рівні ”земель” (за винятком ДОБРОВІЛЬНО делегованих центру). Центр визначає лише „правила гри”.(але у межах повноважень)

Трохи політики – якого х… головний міліціонер області призначається у Києві?

І хто там збирається писати спільний „підручник Історії України і Росії”. Діма Табачнік?
Недопустимість ”подвійних підходів” .

Яка мета – щоби будь хто,міг ,наприклад, підійти у Харкові і попросити чашку кави, і ніхто не міг відповісти –„не понимаю этой дерьмови».Чи у Львові вдати,що не розумієш…

Як ставишся до когось,так і ставляться до тебе.

Нічого складного.

Але для цьго повинні будуть ,за домовленістю між суб”єктами федераціїї, встановлені ПАРИТЕТНІ закони для забезпечення мовних прав меншин.

Тобто,допускаю можливість визнання українців національною меншиною на території донецько –криворіжської республікичи(чи там як вона буде називатись).
Забезпечення прав національних меншин

Не думаю,що Україна не забезпечує прав нац.меншин.

Швидше не забезпечуюються права українців. Але дехто продовжує ”качати” права.

Будь яка національна група має право на національний розвиток ,спілкування рідною мовою і освіту.Звичайні принципи ,прийняті у всіх країнах…

Можливо треба піти на таке–відпустити на „власні хліби” вищі учбові заклади,навіть з можливістю викладати у деяких мовою за бажанням (за винятком навчання іноземців) –питання домовленостей.

І щоб не було ніяких непорозумінь – принцип ”жодного примусу”.
Питання „самоідентифікації держави”,навіть федеративної.

Всі питання можна вирішити..

Але залишається визначитись з одним – скільки можна надати „прав” іншим національностям, щоби Україна залишилась Україною,а не стала „Хохляндією”.

Тому армія повинна бути україномовною (запитання –а чи потрібна буде за якийсь час Україні армія.-чи можна буде обмежитись національною гвардією)

Державні установи також.Але там повинні знати мови національних меншин.(знову запитання -2,3,5?)
відновлення історичної справедливості”-частково ,звичайно, так.Але,на жаль,не можна виходити ЛИШЕ з цього принципу.Вже 15 років пробуємо.Не виходить .Занадто багато часу пройшло.Багато людей не розуміють,про що йдеться, і що найгірше,цим не цікавляться.
насамкінець

Ймовірні варіанти мирного розв”язку мовного питання в Україні у межах „єдиної соборної”.

  1. створення.”культурного гетто” у межах Галичини.(Галичани і не „рипнуться” –у них вже зараз немає жодних засобів економічного впливуна ситуацію).Решта України переходить на „общепонятний”(варіант Жириновського).Варіант,що дуже наближений до теперішнього розвитку ситуаціїї.

Галичина пробує відсудити через міжнародний суд в Гаазі самоназву„Україна”.Єдине,що може.

  1. Крим відходить Росії.Але питання далі не вирішене остаточно.Створюється за якийсь час Донецько-Криворіжська республіка. Президент Ахметов.В решті України забороняється російська мова на телебаченні і в радіо.З бібліотек вилучаються російськомовні книги.Створюється УкрНет-по принципу китайського.Сателітарні тарілки реєструються в міліції.Інколи виникають дрібні конфлікти на мовному грунті,що швидко гасяться методами спецназу.Але час від часу Росія перекриває газ –для захисту прав російськомовного населення. В Харків вводиться „Беркут”. Мер Добкін його замісник „Гепа” „на прохання трудящих” зразково-показово розстрілюються на головній площі Харкова ..

  2. Путін збільшує одноразову допомогу на переселення в Росію російськомовних громадян разів у 20.

Україна відпускає бажаючих- Крим, Луганськ, Донецьк у „вільне плавання.”.

ВР стає нарешті „українською”

На решті територіїї створюється нормальна країна –приймається і ВИКОНУЄТЬСЯ один до одного ,наприклад,закон Франції про мову. (фантазія.хотілось би. ..Але малореально)
Треба задатись питанням – а чого ми хочемо? В якій державі хочемо жити?

Українці. Росіяни . Громадяни України.

Здається, всі люди нормальні –не хочуть ні сварок ,ні напружених відносин,наприклад із сусідами.

Тобто ,якщо буде питання саме вибору , впевнений що відсотків дев”яносто громадян України не виберуть принцип ”лиш би країна була велика”
Мовне питання –одне з ряду багатьох.

І зовсім не основне. А ”педалюєтья” воно переважно перед виборами.

Для того, щоб відвернути увагу від більш нагального –корупції, низької зарплатні і основної проблеми – „ницості” нашої „еліти”.

Схожі:

ПИТАННЯ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ
Державна мова – мова професійного спілкування. Мовне законодавство та мовна політика в Україні
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Питання, розглянуте в цій статті, є одним з актуальних в психології та педагогіці сьогодні. Це питання розвитку людських ресурсів,...
Питання Що з переліченого вивчає мікроекономіка?
Питання Якщо економічні узагальнення ґрунтуються на фактах, то такий метод аналізу є
Загальна характеристика
Перше питання: відповідь студента (до 20 хвилин) на два запропонованих теоретичних питання вивченого матеріалу з предмету
Змістові питання (Вправа «Знизу –Вгору»)
Завдання: Впишіть Ключові і Тематичні питання у відповідні клітинки таблиці, підберіть точні і влучні назви проектам
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня...
08 серпня 2013 року в Петрівському відділенні Олександрійської ОДПІ...
Кіровоградській області Легуна П. В. з представниками малого бізнесу. На зустрічі обговорювалося питання розвитку малого та середнього...
Диплом і свідоцтво про професійно-технічну освіту, що видаються в...
Протокол між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про внесення змін до Угоди між Кабінетом Міністрів України...
Практика усного та письмового мовлення ст викладач Богатирьова О.Є
Відтворення семантико-стилістичних функцій реалій у перекладі- кардинальне питання в перекладознавстві. Чимало дослідників розглядало...
Анотації, питання до модулів, питання до екзаменів
Дисципліна „ Економіка підприємства” вивчається студентами другого курсу відділення „ Економіка підприємства”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка