|
Скачати 32.4 Kb.
|
Інтегрований урок математики та інформатики Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в растровому графічному редакторі Paint Мета: відпрацювати навички додавання і віднімання раціональних чисел, навички роботи з тестом; повторити навички роботи в графічному редакторі Paint; Розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні вміння учнів; виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на самовизначення і самоактуалізацію. Тип уроку: Інтегрований Обладнання: комп’ютерний клас (програмне забезпечення: графічний редактор), картки з тестовим завданням, проектор, пам’ятки. Методичні вказівки Даний урок орієнтований переважно на закріплення знань про відсотки і програму прикладного призначення PAINT .На момент проведення уроку в учнів сформовані поняття : «відсоток», «знаходження відсотка від числа і числа по його відсотку». Учні володіють прийомами роботи на персональних комп'ютерах ХІД УРОКУ І.Організаційний момент. Психологічний прийом «Посміхніться одне одному та побажайте успіху». Перевірка домашнього завдання. ІІ.Актуалізація опорних знань Прийом «Доміно» Учні отримають картки зі словами «сам», «товариш», «учитель», та повинні відповісти на запитання себе, однокласника чи учителя відповідно. ІІІ. Відпрацювання знань умінь, навичок Інтерактивна вправа «Файли» Учням пропонується розрахуватись, учень - це файл з ім’ям, учням пропонується об’єднатись в папки по 2 файли, папки об’єднуються більші папки, і так до повного об’єднання груп. Сюжетна лінія: вступне слово вчителя: Наступне наше завдання теж цікаве. В одно казковому місті «Числа» сталася надзвичайна ситуація – пропала Чарівна книга «Раціональні числа». Для пошуку Зловмисника організовуються «Детективні агентства»: (учні класу об’єднуються в групи з 2-3 чоловік). Основне завдання для «Детективних агентств» - скласти фоторобот крадія, виконавши 6 завдань на додавання і віднімання раціональних чисел, правильні відповіді – основні прикмети зовнішності. Використовуючи графічний редактор «Paint» та результати роботи над тестовими завданнями, відобразити фоторобот на екрані комп’ютера. Кожна група отримує лист із завданнями. Час роботи 20хв.; групи, закінчать роботу раніше можуть перейти до комп’ютера, групи, що не встигли виконати всі завдання за відведений час, переходять до комп’ютерів і працюють тільки з тими ознаками, які вони встигли визначити. Тестові завдання Форма обличчя: Розв’яжіть рівняння 3,16 + х = 1,53 а) 2,07; овальне б) – 2,07; кругле в) 5,13; витягнуте г) – 5, 13; квадратне Колір очей: Обчислити: 5 +(- 9) – ( - 15) – ( - 6) + 15 – 30 а) 22; зелені б) – 2; карі в) 2; блакитні г) – 15; чорні Волосся: Не виконуючи обчислень, порівняйте суму та різницю чисел: - 6, 78 + (- 9,24) а)сума більша за різницю; чорні прямі б) сума менша за різницю; руді прямі в) сума дорівнює різниці; світлі хвилясті г) не можна визначити; чорні кучеряві Форма носа Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами – 5 і 7. Знайти їх суму. а) 11; - 11; картоплею б) 13; - 13; кирпоносий в) 12; 12; з горбинкою г) 11;11; прямий Губи: Розв’яжіть рівняння – 4 ⅔ - х = - 2 ⅓ а) 2,5; бантиком б) - 2 ⅓; вузькі в) 6 ⅓; пухкі г) - 6 ⅓ ; куточки опущені вниз. Особливі прикмети Розв’яжіть рівняння //х/ - 7/ = 12 а) х=19; світлі пишні вуса б) х = - 19; родимка на лівій щоці в) х1 = 19; х2 = - 19; х3 = - 5; маленька чорна борідка г) х1 = 19; х2 = - 19; чорні вусики Робота в графічному редакторі «Paint» За ознаками визначеними на попередньому етапі уроку, учні малюють портрет Зловмисника. Прикметники Зловмисника: кругле обличчя, блакитні очі, руде волосся, прямий ніс, вузькі губи, чорні вусики. ІV. Узагальнення знань та вмінь Виконання тестів тестова програма W-Тест. V.Підбиття підсумків. Оцінювання Рефлексія «Посмішка» Учні малюють на та виставляють на екран монітора один із трьох смайликів: зелений – урок сподобався, червоний – урок не сподобався, жовтий – важко визначитись ) Робота групи оцінюється за відповідністю намальованого портрета оригіналу. Оцінювання роботи кожного учня здійснюється шляхом взаємооцінювання. VІ.Домашнє завдання Повторити все про раціональні числа. Виконати вправи з підручника. Підготувати малюнок «Компютерні технології майбутнього» |
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя... Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних... |
Урок математики в 5 Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з дисципліни “ СТАТИСТИКА” для студентів... Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Cтатистика” для студентів 2 курсу заочної форми навчання (Укл ст викладач кафедри прикладної... |
Методичні рекомендації методистів науково-методичного центру природничо-математичних... ППОЧО щодо підготовки та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, географії та економіки, фізики та астрономії,... |
Урок математики. 2 клас Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне... |
Урок-подорож з української мови та математики Підготували вчителі української мови та літератури Т. А. Панченко та математики І. В. Каламбет Сєвєродонецької загальноосвітньої... |
Управління освіти Вознесенської міської ради ... |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |
Звіт Ради молодих вчених Інституту фізики математики та інформатики... Лешко Р. Я. — к ф м н., викладач кафедри теоретичної фізики та МВФ (голова осередку) |
Програми курсу інформатики в школі. Зміст навчання інформатики. Планування... Проаналізуємо програму з інформатики для загальноосвітньої школи, яка була затверджена МОіН України в 2001 р |