|
Скачати 50.89 Kb.
|
Урок математики. 2 клас. Тема уроку. Складання таблиці множення числа 2. Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до математики. Тип уроку. Засвоєння нових знань, умінь і навичок. Обладнання. Підручник М.Богдановича « Математика. 2 клас», картки з зображенням тварин , малюнки для складання історій про тварин, що асоціюються з цифрами, таблиця «Множення», картки для усних вправ. Хід уроку 1.Організація класу. Створення позитивного настрою у дітей. - Діти, ви зараз приготувалися до уроку математики, Сьогодні ми будемо фантазувати, уявляти, тому зараз створимо собі настрій на урок, щоб успішно вивчити новий матеріал. - Уявіть, що ви - яскраве сонечко, лагідно посміхаєтесь людям, посилаєте їм свої теплі промені і зичите «Доброго дня». - І так , ми розпочинаємо роботу. 2. Актуалізація опорних знань. - Яку нову дію ми вивчили на попередніх уроках? ( Множення) - Що таке множення? ( Додавання одинакових доданків) - Чи можна замінити дію додавання множенням і навпаки? - Замініть множенням: 3+3+3+3+3 2+2+2 7+7+7+7+7 25+25+25+25
2 • 4 6 • 3 8 • 5 3 • 4 3. Підготовчі вправи.
Біля тину – дві Христини. Біля річки – дві Марічки. А на лузі - дві Ганнусі. Тих дівчаток так багато! Порахуйте їх малята. (2 + 2 +2 + 2 = 8) * У лісочку на горбочку- Три тополі, три дубочки, Три берізки, три кленочки. Скільки , друзі, на горбочку Всіх дерев росте в лісочку? (3 + 3 + 3 + 3 = 12) 2. Гра « Сплети мереживо» 5 + 5 + 5+……. до 30 2 + 2 +2 +…… до 20 4. Повідомлення теми і мети уроку. - Чи швидко вам вдавалося виконувати додавання декількох доданків? ( Ні ) - Ось сьогодні ми навчимось це робити швидше. Для цього треба скласти таблицю і вивчити її. А допоможуть нам історії , які трапилися з тваринами. 5. Вивчення нового матеріалу. 1) Гра « На яку цифру схожа тварина» 2 – гусочка 3 - верблюд 4 - жирафа 5 - кенгуру 6 - равлик 7 - крокодил 8 - змія 9 - кит 2) Слухання історій про пригоди цих тварин і складання таблиці. - В цих історіях тварини виступають в ролі множників, а результат історії, що трапилася з ними - добуток. 2 • 2 = 4 Зустрілася гусочка ( 2 ) з своєю подружкою ( 2) , вирішили поплавати . Пливуть вони і весело загрібають воду чотирма лапами.
Одного разу гусочка ( 2 ) пішла в гості до верблюда ( 3) .Вони гралися в саду і знайшли мішок з грошима (6)
Гусочка ( 2) летіла так швидко, що не помітила жирафу ( 4) і врізалася в неї. Жирафа ледве встигла підхопити гуску. З тих пір вони товаришують, а на пам'ять про зустріч жирафа подарувала гусочці окуляри (8), щоб вона краще бачила.
Гуска (2) при зустрічі з кенгуру ( 5 ) завжди змагаються , хто краще попаде стрі-лою( 1 ) в ціль (0)
Гусочка (2) відчула, що хтось повзе у неї по лапі. Це був равлик (6). Він вибачився і сказав, що дуже поспішає. Гуска допомогла йому встигнути до літака (1) , і саме в цей час подали трап (2). 2 • 7 = 14 Гусочка (2) була запрошена до крокодила (7) на день народження. Вони розважались і задували свічку( 1) на торті ( 4 ) 2 • 8 = 16 Гусочка (2) була добра і з усіма дружила, але змію (8) завжди обходила стороною. Та й змія її недолюблювала. І все з-за того, що не поділили на дереві (1) останню грушу (6)
Одного разу гуска (2) запливла далеко від берега і злякалась. Раптом з води з'явив-ся кит (9). Він запропонував гусочці з вітерцем промчатись до берега. Кинув їй палицю (1), і його хвіст запрацював як гвинт (8)
( Діти пригадують історії, записують таблицю множення числа 2) 6.Закріплення знань , умінь. 1) Робота в парах. Перевірка знання таблиці множення числа 2. 2) Розв'язування задачі № 605, с. 104. 3) Порівняння виразів № 606, с. 104. 7. Підсумок уроку. - Що нового дізналися на уроці? ( Склали і вивчили таблицю множення числа 2) - Для чого ми це робили? ( Щоб швидко рахувати і раціонально використовува-ти час на уроці.) - Що допомогло вам швидко запам'ятати таблицю? - Який настрій у вас після уроку? 8. Домашнє завдання. Розповісти батькам пригоди Гусочки, розв'язати задачі №№ 607, 608, с. 104. Додаток. Малюнки тварин до гри « На яку цифру схожа тва- рина?» 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Урок з математики у 3 класі Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал,... |
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 10-й клас Користуючись історичними даними, доцільно показати, що практика є головним джерелом і рушійною силою розвитку математики; розповісти... |
УРОК-УСМІШКА З МАТЕМАТИКИ (3 КЛАС) Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Ділення з остачею. Побудова геометричних фігур за заданими параметрами |
Урок з математики в 2 клас і Тема «Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками» |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Урок математики в 5 Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.» Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація |
Урок-подорож з української мови та математики Підготували вчителі української мови та літератури Т. А. Панченко та математики І. В. Каламбет Сєвєродонецької загальноосвітньої... |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |