Тема: Краса зимового пейзажу Мета


Скачати 70.27 Kb.
Назва Тема: Краса зимового пейзажу Мета
Дата 10.02.2014
Розмір 70.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Тема: Краса зимового пейзажу
Мета. Забезпечити закріплення раніше вивченому матеріалу. Формувати самостійно застосовувати прийоми і методи художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою монотипії. Розвивати уміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію (зимовий пейзаж).

Сприяти формуванню розвитку асоціативного мислення, відчуття кольору, фантазії та вміння втілювати власний задум у малюнках ; охайності, самостійності, бажання творити прекрасне навколо себе; самостійно контролювати проміжні й кінцеві результати творчої роботи. Виховувати художній смак, здатність сприймати та оцінювати художні твори, висловлювати особисте ставлення до творів.


Завдання:
1. Закріплення з поняттям і технікою монотипії;

- виражальними можливостями кольору;

- брати активну участь у колективній творчій роботі;

- сприймати та оцінювати художні твори;
- висловлювати особисте ставлення до творів;
2. Самостійна творча робота: створення композиції « Зимова казка».

Обладнання: , зимові пейзажі, репродукція картини, фарби, мило, скло, пластмасова пластинка.



Хід уроку

I. Організаційний момент

1. Сьогодні у нас надзвичайний урок,

У світ фантазії зробимо крок,

А з творчістю ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

«Маша і Ведмідь»

2. Вправа «Подаруй колір свого настрою сніжинці»

Давайте і ми не будемо стримувати свою фантазію і виконаємо вправу «Подаруй колір свого настрою сніжинці»
II. Актуалізація опорних знань

1. Вправа «На хвилинку зупинись і красою насолодись»

   Сніжинка довго мандрувала, багато бачила неповторного дива, казки, краси  навколишнього світу. Вона була музою багатьох великих художників- пейзажистів. І сьогодні ці шедеври живопису вона покаже нам.

(Показ репродукцій)

   

- Які ж почуття у вас виникали, дивлячи на цю красу?

(Діти по черзі одним словом висловлюють свої почуття)
- Якими кольорами скористалися художники для створення своїх картин?

(рожевий, блакитний, синій, чорний, фіолетовий…)
- А як ви вважаєте, якого ж кольору зима?
- Від чого залежить колір снігу?
- Який колір вважають головним кольором зими?

Висновок:

Зима поєднує в собі безліч кольорів. Вам лише залишається їх побачити.
2. А це картина видатного художника О. О. Шовкуненка, який народився в м. Херсоні, називається «Перший сніг».



- Що зображено на цій картині?(зимовий пейзаж)

- Які кольори переважають?

- Які це кольори – холодні чи теплі?

- Ваші враження від цієї картини?
III. Мотивація навчальної діяльності
– Діти, ми всі побачили, що Зима – чарівниця! Це не зовсім звичайна пора року: стільки краси, стільки різних чудес, ніби сама казка запрошує в гості. Вона щодня відкриває перед нами чудові сторінки чарівної і живої казки, даючи нам змогу захоплено насолоджуватися красою природи.
IV. Оголошення теми і мети уроку

- І тому ви всі здогадалися, що тема нашого уроку –

Краса зимового пейзажу

1. І девізом нашого уроку будуть слова:

Ти красу лиш твори повсюди!

Хай фантазія твої повнить груди,

Бо людина у цьому світі

Лиш дива повинна творити.

2. - Сьогодні на уроці ми будемо з вами самостійно використовувати художні прийоми і методи для відтворення образів навколишнього середовища. Користуючись технікою монотипія, закріпимо уміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію. За допомогою вашої фантазії ми будемо відтворювати красу зимового пейзажу у малюнках, насолоджуватися цією красою.
V. Закріплення набутих знань.

Ось і ми, зараз з вами на уроці будемо творити красу власними руками, але для цього вам потрібно пройти тести
1. Колективна робота «Колаж зимового пейзажу»

Працювати будемо в групах, які ми створили на початку уроку.

Завдання групам:

  • Пригадайте, що таке пейзаж?


Пейзаж – зображення природи.


  • Знайди правильну відповідь.


На зворотній стороні роздаткового матеріалу (ялинки,сніжинки,дерева, кущі, хатинка,снігова баба, хмаринки) написані варіанти відповідей на питання:

- Що є об’єктом зображення у пейзажі?

Вам потрібно вибрати правильну відповідь.


  • Знайди помилку!


На дошці вчитель малює пейзаж, навмисно робить помилку.


  • Створи колаж зимового пейзажу.


Створюємо пейзаж на дошці, дотримуючись всіх правил композиції і повітряної перспективи.
Подивіться, яку красу ми створили власними руками, це по-справжньому чудова зимова казка.
2.Вправа: «Дивний сон»

А зараз закрийте очі і уявіть, що вам наснився дивний сон – ніби до вас вночі завітала чарівниця-зима. Стало так гарно, урочисто, світло. Зима! Одне лише слово, а в уяві виникає стільки картин! Кожну із них так і хочеться намалювати. На одній - пластівці пухнастого снігу, кришталеві візерунки на вікнах. На іншій - чистий білий сніг, що товстим килимом встелив голу землю. Сонячне світло, яке відбивається від мільярдів крихітних кристалів та грає всіма кольорами зимової палітри. Поважні дерева і кущі, наряджені у білі хутряні одежі, ніби вихваляються одне перед одним. А подме вітер - і злітає з віт та дахів ціла зграя ажурних сніжинок, кружляє в повітрі, виблискуючи на сонці. Відкрийте очі. І подивіться, яка казка наснилась мені

Залишається тільки подякувати природі за такий щедрий святковий дарунок, чудову зимову казку!

VI. Фізкультхвилинка.
Перед тим, як працювати,

треба руки розім’яти.

(звучить» Вальс сніжинок»

В лісі виросли ялинки

Та й торкнулися хмаринки.

Враз сніжинки закружляли –

все навколо білим стало!

Пада, пада сніг тихенько…

Ми сідаємо рівненько

І малюємо гарненько.

VII. Творча робота

Так давайте ж відтворимо красу зимового пейзажу на ваших полотнах за допомогою чудової техніки монотопія.

Фоном звучить п’єса П.І.Чайковського «Пори року. Грудень».
Монотипія - художня техніка, за допомогою якої можна створити просторове тло малюнка. Монотипія( «моно» - один і греч. « типія» - відбиток, відтиснення, торкання, образ).

VIII. Підсумок уроку. Створення виставки кращих робіт. Оцінювання робіт

Схожі:

Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка...
Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю!»
Тема. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Ось так швидко плине час. На зміну одній порі року приходить інша, одне покоління людей змінює наступне. Але ніколи не зникне, не...
Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 6 класі на тему: «Пейзажний...
Назва проекту: Пейзажний живопис (вплив світла на колір, кольорово-повітряна перспектива). С. Васильківський “Діти ловлять снігура”....
Краса мирного життя
Методична мета: активізація розумової діяльності та розвиток творчих здібностей учнів при застосуванні інформаційних технологій на...
„ КРАСА”
Тема. „ Під владою краси”. (Франческо Петрарка – державний діяч, філософ, поет. Лірична збірка „Книга пісень”)
Тема: Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений...

Фізична краса – не постійна, моральна –відносна
Мета: розвивати в учнів уміння висловлювати власну думку; виховувати почуття власної гідності, любові до духовних надбань свого народу;...
Краса і багатство української мови
Мета уроку: навчальна: систематизувати й узагальнити знання учнів про прислівник як частину мови, вдосконалити вміння й навички практично...
Історичний колорит у творі Вальтера Скотта «Айвенго»
Місцевий колорит(національний, історичний колорит) – відтворення характерних особливостей національного побуту, пейзажу, мови, а...
Cценарій до свята 8 березня
ВЕДУЧИЙ: ( звертаючись до глядача ). Чарівність, аромат, краса, ніжність – усе це
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка