|
Скачати 70.27 Kb.
|
Тема: Краса зимового пейзажу Мета. Забезпечити закріплення раніше вивченому матеріалу. Формувати самостійно застосовувати прийоми і методи художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою монотипії. Розвивати уміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію (зимовий пейзаж). Сприяти формуванню розвитку асоціативного мислення, відчуття кольору, фантазії та вміння втілювати власний задум у малюнках ; охайності, самостійності, бажання творити прекрасне навколо себе; самостійно контролювати проміжні й кінцеві результати творчої роботи. Виховувати художній смак, здатність сприймати та оцінювати художні твори, висловлювати особисте ставлення до творів. Завдання: 1. Закріплення з поняттям і технікою монотипії; - виражальними можливостями кольору; - брати активну участь у колективній творчій роботі; - сприймати та оцінювати художні твори; - висловлювати особисте ставлення до творів; 2. Самостійна творча робота: створення композиції « Зимова казка». Обладнання: , зимові пейзажі, репродукція картини, фарби, мило, скло, пластмасова пластинка. Хід уроку I. Організаційний момент 1. Сьогодні у нас надзвичайний урок, У світ фантазії зробимо крок, А з творчістю ми зустрічались не раз, І знову вона завітала до нас. «Маша і Ведмідь» 2. Вправа «Подаруй колір свого настрою сніжинці» Давайте і ми не будемо стримувати свою фантазію і виконаємо вправу «Подаруй колір свого настрою сніжинці» II. Актуалізація опорних знань 1. Вправа «На хвилинку зупинись і красою насолодись» Сніжинка довго мандрувала, багато бачила неповторного дива, казки, краси навколишнього світу. Вона була музою багатьох великих художників- пейзажистів. І сьогодні ці шедеври живопису вона покаже нам. (Показ репродукцій) - Які ж почуття у вас виникали, дивлячи на цю красу? (Діти по черзі одним словом висловлюють свої почуття) - Якими кольорами скористалися художники для створення своїх картин? (рожевий, блакитний, синій, чорний, фіолетовий…) - А як ви вважаєте, якого ж кольору зима? - Від чого залежить колір снігу? - Який колір вважають головним кольором зими? Висновок: Зима поєднує в собі безліч кольорів. Вам лише залишається їх побачити. 2. А це картина видатного художника О. О. Шовкуненка, який народився в м. Херсоні, називається «Перший сніг». - Що зображено на цій картині?(зимовий пейзаж) - Які кольори переважають? - Які це кольори – холодні чи теплі? - Ваші враження від цієї картини? III. Мотивація навчальної діяльності – Діти, ми всі побачили, що Зима – чарівниця! Це не зовсім звичайна пора року: стільки краси, стільки різних чудес, ніби сама казка запрошує в гості. Вона щодня відкриває перед нами чудові сторінки чарівної і живої казки, даючи нам змогу захоплено насолоджуватися красою природи. IV. Оголошення теми і мети уроку - І тому ви всі здогадалися, що тема нашого уроку – Краса зимового пейзажу 1. І девізом нашого уроку будуть слова: Ти красу лиш твори повсюди! Хай фантазія твої повнить груди, Бо людина у цьому світі Лиш дива повинна творити. 2. - Сьогодні на уроці ми будемо з вами самостійно використовувати художні прийоми і методи для відтворення образів навколишнього середовища. Користуючись технікою монотипія, закріпимо уміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію. За допомогою вашої фантазії ми будемо відтворювати красу зимового пейзажу у малюнках, насолоджуватися цією красою. V. Закріплення набутих знань. Ось і ми, зараз з вами на уроці будемо творити красу власними руками, але для цього вам потрібно пройти тести 1. Колективна робота «Колаж зимового пейзажу» Працювати будемо в групах, які ми створили на початку уроку. Завдання групам:
Пейзаж – зображення природи.
На зворотній стороні роздаткового матеріалу (ялинки,сніжинки,дерева, кущі, хатинка,снігова баба, хмаринки) написані варіанти відповідей на питання: - Що є об’єктом зображення у пейзажі? Вам потрібно вибрати правильну відповідь.
На дошці вчитель малює пейзаж, навмисно робить помилку.
Створюємо пейзаж на дошці, дотримуючись всіх правил композиції і повітряної перспективи. Подивіться, яку красу ми створили власними руками, це по-справжньому чудова зимова казка. 2.Вправа: «Дивний сон» А зараз закрийте очі і уявіть, що вам наснився дивний сон – ніби до вас вночі завітала чарівниця-зима. Стало так гарно, урочисто, світло. Зима! Одне лише слово, а в уяві виникає стільки картин! Кожну із них так і хочеться намалювати. На одній - пластівці пухнастого снігу, кришталеві візерунки на вікнах. На іншій - чистий білий сніг, що товстим килимом встелив голу землю. Сонячне світло, яке відбивається від мільярдів крихітних кристалів та грає всіма кольорами зимової палітри. Поважні дерева і кущі, наряджені у білі хутряні одежі, ніби вихваляються одне перед одним. А подме вітер - і злітає з віт та дахів ціла зграя ажурних сніжинок, кружляє в повітрі, виблискуючи на сонці. Відкрийте очі. І подивіться, яка казка наснилась мені Залишається тільки подякувати природі за такий щедрий святковий дарунок, чудову зимову казку! VI. Фізкультхвилинка. Перед тим, як працювати, треба руки розім’яти. (звучить» Вальс сніжинок» В лісі виросли ялинки Та й торкнулися хмаринки. Враз сніжинки закружляли – все навколо білим стало! Пада, пада сніг тихенько… Ми сідаємо рівненько І малюємо гарненько. VII. Творча робота Так давайте ж відтворимо красу зимового пейзажу на ваших полотнах за допомогою чудової техніки монотопія. Фоном звучить п’єса П.І.Чайковського «Пори року. Грудень». Монотипія - художня техніка, за допомогою якої можна створити просторове тло малюнка. Монотипія( «моно» - один і греч. « типія» - відбиток, відтиснення, торкання, образ). VIII. Підсумок уроку. Створення виставки кращих робіт. Оцінювання робіт |
Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка... Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю!» |
Тема. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Ось так швидко плине час. На зміну одній порі року приходить інша, одне покоління людей змінює наступне. Але ніколи не зникне, не... |
Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 6 класі на тему: «Пейзажний... Назва проекту: Пейзажний живопис (вплив світла на колір, кольорово-повітряна перспектива). С. Васильківський “Діти ловлять снігура”.... |
Краса мирного життя Методична мета: активізація розумової діяльності та розвиток творчих здібностей учнів при застосуванні інформаційних технологій на... |
„ КРАСА” Тема. „ Під владою краси”. (Франческо Петрарка – державний діяч, філософ, поет. Лірична збірка „Книга пісень”) |
Тема: Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений... |
Фізична краса – не постійна, моральна –відносна Мета: розвивати в учнів уміння висловлювати власну думку; виховувати почуття власної гідності, любові до духовних надбань свого народу;... |
Краса і багатство української мови Мета уроку: навчальна: систематизувати й узагальнити знання учнів про прислівник як частину мови, вдосконалити вміння й навички практично... |
Історичний колорит у творі Вальтера Скотта «Айвенго» Місцевий колорит(національний, історичний колорит) – відтворення характерних особливостей національного побуту, пейзажу, мови, а... |
Cценарій до свята 8 березня ВЕДУЧИЙ: ( звертаючись до глядача ). Чарівність, аромат, краса, ніжність – усе це |