|
Скачати 60.06 Kb.
|
Тема: «Г. К. Андерсен – майстер снів і казок» Мета: познайомитися з життям і творчістю датського письменника Г.К.Андерсена; прививати інтерес до читання творів світових авторів; розвивати уміння уважно слухати, робити висновки; розвивати асоціативне мислення; виховувати доброту, повагу до людей, цілеспрямованість, почуття прекрасного. Тип уроку: урок засвоєння нових знань Обладнання: портрет письменника, виставка його книг, показ презентації Хід уроку І. Інформація про письменника на комп’ютері у вигляді презентації ІІ. Літературна вікторина «Упізнай казку» Учитель зачитує опис казкової ситуації, учні називають відповідну казку.
ІІІ. Гра-розминка «Ми йдемо полювати на крота, який хотів одружитися на Дюймовочці». Мета: створити добрий настрій, зняти втому. Хід гри Учасники стають у коло один за одним. Учитель промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а всі учасники повторюють за ним:
IV. Дидактична гра «Реалія» (Сенс гри полягає в тому, що інформація про загадану казку повідомляється не одразу, а поступово).
Після цього він зажив весело, ходив до театрів, їздив кататися до королівського саду… До нього на побачення приїжджала принцеса верхи на собаці… Народ вибрав його своїм королем. («Кресало»)
Отримує немало вигідних пропозицій від людей похилого віку… Володіє таємницею рецепта чудового снодійного засобу… Уміє керувати снами людини за допомогою предмета, який люди використовують для захисту від сонця, або дощу. («Оле-Лукойє»)
Герой цієї казки був дуже великий і зовсім не схожий на тих, поміж кого жив… Усі вважали, що його потрібно було б змінити… Згодом усі одностайно сказали, що він найпрекрасніший. («Гидке каченя»)
Вони обдурили і короля, і кабінет міністрів… Вони ледь не обдурили все місто… Вони не враховували того, що «вустами дитини промовляє істина». («Нове вбрання короля»). V. Повідомлення дітей про улюблені казки Андерсена. VI. Гра «Лови помилку»
VII. Розгадайте кросворд (робота в парах).
VIII. Підсумок уроку Бесіда:
Метод «Мікрофон» Казки Г.К. Андерсена навчають нас бути… (добрими, щирими, людяними, відвертими, цінувати дружбу, любити природу). ІХ. Оцінювання. Х. Домашнє завдання. Прочитати з 1 по 5 оповідання казки «Снігова королева». Скласти план до 1 оповідання. |
Тема. Українська народна казка «Золотий черевичок» Мета: поповнити знання учнів про тематику народних казок, виявити вміння учнів читати і переказувати зміст казок, дотримуючись особливостей... |
Тема майстер класу Слайд: Тема майстер класу Алгоритм введення лексики на уроці французької мови як другої іноземної |
Майстер-клас «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей» Дата... Педагог-майстер пропонує учасникам стати кружка й пригадати свою найулюбленішу гру. Під музичний супровід учасники майстер-класу... |
Бліц-вікторина Мета: ознайомити учнів з поняттям «народна казка» та «авторська», класифікацією казок за сюжетом, вчити розуміти зміст, розвивати... |
Тема. Розумні козенята. Українська народна казка «Вовк та козенята» Мета Мета: поглибити знання учнів про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки, розвивати навички правильного... |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
Виховний захід «Мандрівка казковими стежинами» Мета Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість, артистичні здібності |
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку до Т Ур. 17 ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп’ютерної... ТЕМАУРОКУ: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів |
Тема: Урок Брейн-ринг Мета: Узагальнити знання учнів з лексикології, фразеології, орографії та знання українських казок, прислів’їв, загадок; виявити рівень... |