Тема майстер класу


Скачати 69.43 Kb.
НазваТема майстер класу
Дата02.11.2013
Розмір69.43 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
1 Слайд: Тема майстер - класу Алгоритм введення лексики на уроці французької мови як другої іноземної.

2 Слайд. Мета: Показати шляхи подолання інтерферуючого (тобто негативного) впливу англійської мови на орфографічному та фонетичного рівні та використання позитивного перенесення на морфологічному та синтаксичному рівнях через систему вправ.

(3 Слайд) Актуальність обраної теми зумовлена тим, що школа існує в умовах трилінгвізму , тобто постійної взаємодії української, французької та англійської мов.

(4 слайд) Тому для успішного оволодіння французькою мовою як другою іноземною необхідно допомогти учням використати повною мірою знання української та англійської мов, а також здолати три види труднощів:

  • Психологічних

  • Відмінністі у фонетичному та орфографічному аспектах французької та англійської мов

  • Міжмовної інтерференції

(5 Слайд) La nature . Environnement. La protection de l’environnement 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5—12-й класи (2-а іноземна мова) вид. перун 2005 передбачає вивчення теми «Природа. Навколишнє середовище» у 6-8 кл. Актуальність саме цієї теми обумовлена тим , що проблема охорони навколишнього середовища є другою в світі після проблеми боротьби за мир, тобто ми повинні бути екологами 365 днів у році.

Шановні колеги ,прошу мені допомогти . Я прошу вас бути моїми учнями .

Шановні колеги,уявіть себе учнями 8 кл.

Nous apprenons avec vous les mots d’après le thème « La nature La protection de l’environnement.»

6.Слайд 1.)вправа Одночасно учням роздано листочки з тим ,що на слайді. (Подивитись на слова поставити + якщо слово за буквеним складом схоже з англійським.)

  • Regardez ces mots et mettez une croix si le mot a l’ortographe semblable avec un mot anglais Verifiez !

  • Comment faut-il lire le groupe de lettres oi ou au tion ai

  • On ne lit pas les lettres de couleur verte e, t, s

2)Слова зявляються на окремих слайдах і озвучуються , учні повторюють .

Дані вправи проводяться як перший етап роботи над лексикою з метою подолання міжмовної інтерференції , тобто негативного впливу першої іноземної мови, який більше проявляється на рівні фонологічному. Особливо відчутний позитивний вплив досвіду англійської мови при вивченні французької проявляється на лексичному рівні, оскільки понад 70% слів французької і англійської мов мають подібність у семантиці, тому я опираюсь на досвід учнів в англійській та українській мовах при виконанні наступного завдання.

3)Vous pouvez comprendre ces mots en vous appuyant sur les mots anglais et ukrainiens . Travaillez en paires !

4) Які асоціації у вас викликають ці слова: (Кольори Запахи Звуки Дотик почуття )

  • Quelles associations évoques ces mots ? ( la mer est de couleur bleue . Les oiseaux chantent dans la forêt. Je vois la belle nature de notre planète. Je sens la mauvaise odeur de l’usine. J’ai peur .)

Постановка саме таких питань є невипадковою. Вона зумовлюється тим, що для дітей середнього шкільного віку характерна не тільки раціональне сприйняття, а й емоційно-почуттєве. Я використовую яскраву наочність та ставлю таку систему запитань для того, щоб включити систему аналізаторів дитини, створити асоціації з метою кращого запам’ятовування слів.

5. Trouvez les noms, les adjectifs et les verbes.

Corrigez votre liste ! ( Слайд 17 )

Le nom

L’adjectif

Le verbe

le réchauffement

nucléaire

détruire

l’atmosphère

acide

surexploiter

la pollution

climatique

trier

essais




polluer

pluie




menacer

le déchet







le changement







6. Formez les groupes de mots (Слайд 18 ) Corrigez votre liste !

Далі я йду від слова до словосполучення

polluer l’air, l’eau, le sol ;

surexploiter les ressources ;

trier des déchets dangereux ;

menacer l’avenir de la planète ;

la préservation de l’environnement ;

des changements climatiques ;

l’effet de serre.

7. Faites les phrases ! L’un après l’autre, autour de rôles !

  • Скласти елементарні речення з подальшими словами : за ланцюжком.

  • essais nucléaires surexploiter La planète Le déchet

  • L’effet de serre L’écologie La pollution l’ avenir

  • l’atmosphère

(Notre planète est en danger. Des changements climatiques menacent l’avenir de la planète. Les usines polluent l’air, l’eau, le sol. Il faut interdire les essais nucléaires. Des pluies acides détruisent les forêts . Il ne faut pas gaspiller l’eau. )

8.Travaillez dans les groupes : Complétez avec l’un des mots de la liste ! Mettez les phrases dans l’ordre correct. Donnez le titre.

19-й слайд-

  1. Nous sommes en train de ....... notre propre maison.

  2. Les problèmes écologiques sont : la polution de l’air, de l’eau, du sol, le .........de l’atmosphère ou l’effet......, la disparition des animaux et de plantes .

  3. Il y a aussi des pluies ......... qui détruisent les forêts .

  4. Il y a des trous dans la couche d’ozone qui nous ......des dangereux rayons ultraviolets du soleil.

  5. Les hommes ont .....les ressources .

( polluer, réchauffement, de serre , ...... acides, protège, surexploité) ( problèmes écologiques)

20-й слайд-

  1. Il faut changer de nos modes de vie parce que nous pouvons .....notre planète.

  2. La protection de ....... est liée à la protection de notre santé.

  3. On doit trier des ....... dangéreux .

  4. Des essais ....... doivent être interdits.

  5. Le monde entier est intéressé à la solution des problèmes.........

(détruire, l’environnement, déchets, nucléaires, écologiques)

( protection de la nature)

Заповнити пропуски . Скласти речення в логічній послідовності , щоб вийшла розповідь, придумати заголовок.

Devoir à domicile : présentez les mots : faites une devinette, un dessin, une poésie ou mimez ces mots.

Д\з : Презентувати слова : проспівати , зобразити мімікою, скласти загадку, намалювати. (Показати роботи учнів)

Повертаючись до системи вправ , я повинна сказати , що працювати з опорою на знання учнів з англійської та української мов мене спонукало те, що

  1. сьогодні відсутні підручники, які б враховували досвід вивчення першої мови, опирались на знання рідної та англійської;

  2. саме опора на попередні знання дає змогу розвивати мислення учнів, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, застосовувати на практиці здобуті знання

  3. використання психолого-педагогічних принципів дає змогу підвищувати рівень засвоєння лексики.

  • опора на знання

  • осмислення асоціації

  • яскравість (візуальне сприйняття)

  • дієва вправа

  • контекст

  • малюнки

  • блоки

  • 1 і останнє слово – найважчі

  • повторення

Слайд Я впевнена в тому, що мине кілька років і знання французької мови допоможе моїм учням обрати правильний шлях в житті школяра, здобути освіту європейського зразка та отримати престижну роботу. Тому я хочу, щоб крихітні зерна моєї праці проросли в душах моїх учнів.






Protegez la nature !





Sauvegardez la vie sur

notre planète





Ne touchez pas aux nids









Схожі:

Майстер-­клас «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей» Дата...
Педагог­-майстер пропонує учасникам стати кружка й пригадати свою найулюбленішу гру. Під музичний супровід учасники майстер­-класу...
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку до Т Ур. 17 ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп’ютерної...
ТЕМАУРОКУ: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів
ДНЗ «Димитровський професійний гірничий ліцей» Підготувала і провела...
Клімова Т. В. – майстер виробничого навчання І категорії, керівник ансамблю «Червона калина» Фестиваль народної пісні „Пісня моя,...
Тема: Удосконалення майстерності виконання екзерсису класичного танцю....

Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоре­тичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити...
Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита"
Баліна К. "Рукописи не горять". Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита" : 11 клас / К. Баліна // Зарубіжна література в школах...
30. Об’єктно-орієнтоване та візуальне програмування
Об’єктна модель системи об’єктно-орієнтованого візуального програмування: поняття класу, властивостей класу, методів класу та їх...
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій
Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета
Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета
Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка