Година спілкування Як стати цікавим?


Скачати 70.86 Kb.
Назва Година спілкування Як стати цікавим?
Дата 04.01.2014
Розмір 70.86 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Інформатика > Вопрос
Година спілкування Як стати цікавим?

Мета: формувати почуття згуртованості, вміння розуміти одне одного, співчуття до товаришів та нагальну потребу прийти в разі необхідності на поміч.
Мотивація Як ви думаєте, навіщо ставати цікавим

Як стати цікавим?

По-перше, дже і дуже важливо ставити питання тому, з ким ви розмовляєте. Відомо, що люди полюбляють говорити про себе. Так подаруйте їм таку можливість – нехай повідають про свій життєвий досвід, роботу, подорожі, дитинство – про що завгодно. Всім приємно бути цікавими – так зобразіть цей інтерес, або навіть насправді зацікавтеся гостями – і ви самі уславитеся дуже цікавою людиною. 

Як же навчитися ставити правильні питання? Потрібно уважно слухати те, про що розповідається вам. Часто в діалогах з'являються зніяковілі паузи, які нічим заповнити. Таке трапляється, коли обидва учасники розмови не дуже фокусуються на словах співбесідника, але обдумують, що їм такого сказати у відповідь. У результаті нитка бесіди втрачається – більше говорити немає про що. Раджу вам просто слухати – а запитання і коментарі прийдуть на думку самі собою. Адже чим уважніше ви ставитесь до слів співрозмовника, тим значиміше і краще він себе почуває. А ви здастеся йому відмінним компаньйоном – звичайно, така увага до його персони!

Не забувайте посміхатися. Оточуючим приємно і комфортно розмовляти з усміхненою людиною, а не з грізною і похмурою, як хмара. Так ви здобудете прихильність співрозмовника, допоможете йому розслабитися і відчувати себе легко, спілкуючись із вами.

Дивіться в очі тому, з ким розмовляєте. Нехай ця людина відчує себе цікавою. Навіть якщо ваша бесіда має бути коротенькою, все ж будьте уважні до співбесідника – не крутіть головою і не шукайте очима інших, цікавіших партнерів для розмови. Так ви можете образити людину і уславитися хамом.

Мова тіла – один з ключових чинників успіху розмови. Якщо ви ненав'язливо почнете імітувати рухи співрозмовника, на підсвідомому рівні він відчує зв'язок з вами і вважатиме цікавою і приємною людиною. Цей трюк завжди спрацьовує – навіть при проведенні серйозних переговорів.

Розмовляючи, виявляйте цікавість – і не просто награну, а справжню. Спробуйте знайти в партнерові по бесіді родзинку, дозвольте йому розкритися, і ви не помилитеся. З іншого боку, фальш часто помітна, і несправжній інтерес може тільки образити людину.

Умійте вчасно переміститися до іншої компанії, не варто дуже напружувати співбесідника спілкуванням (і напружуватися самому, якщо людина аж надто балакуча). Як безболісно покинути не дуже цікавого знайомого? Скажіть, що вам потрібно терміново відлучитися – у ванну кімнату, подзвонити, переговорити з кимось важливим, поки він не пішов. Проте кілька разів на одній вечірці цю хитрість застосовувати не варто. Вихід номер один тут – не заглиблюватися в діалог аж надто сильно – нехай він не триває більше п'яти-десяти хвилин. Для цього дозвольте співрозмовникові розповісти щось про себе, потрібним питанням наведіть його на логічне завершення бесіди – висновок або порада вам - прокоментуйте розповідь і побажайте людині успіху. Відзначте, що вам потрібно поговорити ще з деким, але скажіть, що повернетеся до діалогу по можливості (не даючи конкретних обіцянок). Так ви не створите враження грубіяна, але знову ж таки видастеся дуже ввічливим і милим співбесідником.

Отже, ідея ясна – не потрібно мати великого життєвого досвіду, розповідати про яскраві пригоди і танцювати для гостей, щоб вразити їх. Досить тільки слухати. Причому, ця стратегія допоможе вам спілкуватися не лише на дружніх розслаблених вечірках, але і на важливих корпоративах, і відповідальних званих вечерях. Головне – інтерес, і нехай співрозмовник відчує себе неповторним і захоче розповісти вам про себе. Тоді ваш успіх гарантований.

Людина - це не тільки індивідуум, це ще й частина суспільства. Жоден homo sapiens не може прожити окремо від своїх родичів. Кожного дня ми контактуємо з безліччю людей; головним чином за допомогою спілкування. Кожному з нас хочеться бути успішним у спілкуванні з людьми, отримувати користь з розмови, отримувати задоволення від розмов і, звичайно ж, справити хороше враження на співрозмовника.

Отримувати задоволення від бесіди, безумовно, можна тільки розмовляючи з тією людиною, з якою нам хочеться, на теми, які нам обопільно цікаві. Нам не буде приємно вести діалог з людиною, постійно вставляти свої репліки, не давши нам договорити; чия мова стане рясніти сміттєвими словами і містити численні паузи через невміння красиво побудувати речення.

Грамотна мова - одна з необхідних умов гарного співрозмовника. Іноді людина хвилюється, тому говорить швидко, періодично заїкається - це все можна витримати, якщо зрозуміти, що просто людина дуже збуджений, через те й говорить не дуже добре, - таке часто відбувається з фанатами своєї справи, якщо торкнутися їх тему. А от якщо співрозмовник просто-напросто неписьменний і не вміє спілкуватися - це стає зрозуміло відразу і бажання продовжити бесіду сходить нанівець.

Але більше, ніж слухати, людині подобається говорити! І іноді нам доводиться вислуховувати людини, як би нудно нам це не здавалося. Особливо це необхідно при роботі з клієнтами, при спілкуванні з людиною, з якою вам будь-що-будь треба налагодити контакт.

Одного разу, гуляючи, я познайомилася з дуже цікавим хлопцем. Він був гарний, вихований, але з першої ж хвилини зустрічі він почав розповідати про себе, причому не викликав сумнівів той факт, що більша частина його слів була брехнею, в яку повірити дуже складно. Однак робити мені все одно не було чого, чому б не поговорити з симпатичним молодим чоловіком? Я рідко - відверто сказати: ніколи - не зустрічала подібних людей, тому я слухала його уважно, задавала питання, захоплювалася (удавано, звичайно, але досить правдоподібно) деякими елементами його біографії. Він ставав все балакучість. На прощання він навіть залишив мені свій телефон і попросив зателефонувати йому. Я не збиралася цього робити, але так вийшло, що через кілька днів мені знову захотілося погуляти, як тоді, розмовляючи ні про що, з яким-небудь незнайомою людиною, якій я нічим не зобов'язана і що про мене нічого не знає.

Історія повторилася: він говорив, а я виступала в ролі психолога, обмежуючись час від часу лапідарних фразами. Фінал був цікавий: ця молода людина ... в мене закохався! Це було зрозуміло одразу: замість того, щоб говорити про себе, він цікавився мною, виявляв цікавість до мене і моїх захоплень - різниця була колосальною, і тому добре помітною.

До чого я все це? Людям завжди цікавіше говорити самим, ніж слухати інших. Найкраща похвала для людей - це увага до того, що вони говорять. Якщо слухач уважний до свого співрозмовника, задає уточнюючі питання, йому цікава розмова, це самий утішний комплімент для мовця.

Самий ярий скандаліст часто пом'якшується у присутності терплячого і співчутливих слухача, який буде мовчати, поки розгнівана особистість не випустить пар. До речі кажучи, багато хами і грубіяни грублять лише тому, що хочуть усвідомити почуття власної гідності. Саме тому саме краще зброю проти них - не звертати на них уваги, а краще заохочення їх криків - уподібнитися їм і почати кричати у відповідь.

Буває, від хама просто неможливо відвернуться: наприклад, якщо ви -- продавець, а він - покупець. У такому випадку вам доведеться терпляче вислухати, погодитися і висловити співчуття: "Так, звичайно, я розумію вас, будь-який би на вашому місці розлютився. Ми дуже вдячні вам, що ви повідомили про неналежну якість товару ..." - ваші слова будуть залежати від ситуації . Це не позиція слабкого, а позиція розумного - клієнт заспокоїться, а ваші нерви не будуть потривожені.

Ви хочете, щоб люди відвернулися від вас, говорили вам гидоту і зневажали? Якщо так, то безперервно говорите про себе самого, перебивайте інших. Люди дурніші вас, так навіщо ж вислуховувати те, що вам нецікаво? Втрутьтеся і перервіть який говорив на середині фрази. Люди, упивалися тільки собою - некультурні люди, одурманені хибним усвідомленням власної важливості.

Навіть якщо ви не вмієте красиво говорити, це зовсім не перешкода для налагодження контактів з оточуючими. Навчіться слухати і зарекомендуєте хорошим співрозмовником !

Анкетування

гуртованість класуВам пропонуються вiдомi прислiв`я i приказки, придуманi давно. Пройшло багато часу, змiнились умови життя, змiнились i уявлення людей. Це природньо. Так що деякi твердження можуть здатися вам невiрними. Подумайте добре над приказками i поставте проти їх номерiв знак "+" , якщо ви згiднi з твердженням чи "-" , якщо не згiднi з ним .

1. Бiднiсть -- не порок.

2. Гуска свинi не товариш.

3. Час -- грошi.

4. Правду казати -- дружбу губити.

5. Горбатого могила виправить.

6. Дають -- бери, б`ють -- тiкай.

7. Двi собаки гризуться -- третя не приставай .

8. Робота не вовк, в лiс не втече.

9. До роботи не поспiшай, вiд роботи не втiкай.

10 Дружба дружбою, а служба службою.

11 Друзi пiзнаються в бiдi.

12 Золото i в багнюцi блищить.

13 Краще синиця в руцi, нiж журавель в небi.

14 Моя хата з краю, нiчого не знаю.

15 Не в грошах щастя.

16 Не в своi сани не сiдай.

17 Не май сто рублiв, а май сто друзiв.

18 Не мiсце краситьь людину , а людина мiсце.

19 Правда у вогнi не горить i в водi не тоне.

20 Правда добре, а щастя -- краще.

21 Простота гiрше злодiйства.

22 Робота дурнiв любить.

23 Ризик -- благородна справа.

24 Риба шукає де глибше, а людина -- де краще.

25 З вовками жити -- по-вовчому вити.

26 Своя сорочка ближче до тiла.

27 Скупiсть -- не дурiсть.

28 Старий друг краще нових двох.

29 Сором не дим, очi не виiсть.

30 З ким поведешся, вiд того наберешся.

31 Рубай дерево по собi.

32 Поганий мир кращий за добру сварку.

33 Навiщо честь мати, як нiде її взяти.

34 Чуже добро на користь не йде.

35 Яблуко вiд яблунi далеко не вiдкотиться.

36 Вiд роботи добра не наживеш.

37 Закон -- це дишло: куди повернув, туди й вийшло.

Пiдсумок : В рядок "ВСЬОГО" записують максимальне число збiгу думок учнiв .

Наприклад, якщо в якомусь твердженнi учнi вiдповiли "-" 12 раз,

а "+" 18 раз, то записують число 18.

Показник згуртованості (спільності інтересів) класу тим вищий, чим ближче число до максимуму

( кiлькостi учнiв у класi ).

Чи гарний ти співрозмовник?

Тест

На всі запитання відповідай «так» або «ні».

1. Тобі подобається більше слухати, ніж розмовляти?

2. Ти завжди знайдеш тему для розмови?

3. Ти завжди уважно слухаєш?

4. Чи подобається тобі давати поради?

5. Чи покажеш ти співрозмовнику, що тобі цікава тема розмови?

6. Чи дратуєшся ти, коли тебе не слухають?

7. У тебе завжди своя думка на все?

8. Чи будеш ти говорити на незнайомі теми?

9. Чи подобається тобі бути в центрі уваги?

10. Чи є хоча б три галузі знань, у яких ти добре обізнаний?

Якщо у тебе відповідь «так» на 1,2,3,6,7,8,9,10,11 питання – став 1 бал. Полічи бали.1-3 бали – спілкуватися з тобою далеко не завжди приємно. Замислись над цим.4-9 балів – ти приємний співрозмовник, але, коли не в дусі, потребуєш особливої уваги оточуючих до себе.9-11 балів – ти гарний співрозмовник, без тебе не можуть обійтися друзі, ти – душа компанії.

Схожі:

Виховання ключових життєвих компетентностей Година спілкування Учнів...
Мета: вчити дітей приймати правильні життєві рішення; формувати основні життєві компетенції; розвивати почуття відповідальності за...
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового...
Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с
Година спілкування
«толерантність», визначати значення толерантності в житті людей та в суспільстві
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Види, типи і...
Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. – ВЦ «Академія», 2004. – 344 с
ПЛАН СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЯ. ФУНКЦІЯ СПІЛКУВАННЯ. ВИДИ,ТИПИ І...
Важливо зазначити, що сфера людського спілкування включає комунікацію, яка останнім часом постає важливим предметом досліджень. Багато...
Тема 11. Психологія спілкування
Поняття спілкування, форми, функції, рівні, засоби спілкування, види психологічних бар’єрів, особливості спілкування в підрозділах...
Психологічні особливості віртуального спілкування
Воно присутнє у нашому житті усюди: безпосереднє спілкування людей, спілкування за допомогою телефону, дитячі ігри, комп’ютерне спілкування....
Тема: «Щасливий, хто уміє дивуватись промінню сонця в крапельці роси…»
Година спілкування екологічного спрямування проведена у вигляді літературно-музичної композиції
Година спілкування
Святково прибраний клас. На дошці слова: «Із слова починається людина, із мови починається мій рід» (Н. Рій)
План виховної роботи Дибинецького НВК «ЗОШ І ІІІ ступенів дитячий садок» на 2012 2013 н р
До Всесвітнього Дня бібліотек година спілкування «Дім без книги – день без сонця» ( 6 – 7 кл. )
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка