|
Скачати 54.28 Kb.
|
Урок№ 21 Тема . Алгоритми в нашому житті Мета: повторити правила ТБ, продовжити формування поняття «алгоритм», здійснити зв'язок матеріалу, який вивчається, з життям, з практичною діяльністю; ознайомити учнів з алгоритмами в нашому житті: «Звуко-буквенним аналізом слова», «Розв’язанням задачі», Приготуванням піци «Кияночка»»; удосконалювати навички роботи за комп’ютером у програмі Scratch(малювання штрихової лінії); розвивати логічне мислення учнів, кмітливість, спостережливість, вміння бачити і виправляти помилки,яких припустилися при складанні алгоритмів, вміння аналізувати та робити висновки; виховувати естетичний смак та культуру роботи на ПК. Обладнання: комп’ютери, програмне забезпечення «Scratch», компакт-диск з музикою А.Вівальді, роздатковий дидактичний матеріал, підручник «Сходинки до інформатики 2 клас» (Г.В.Ломаковська та ін..),робочий зошит у клітинку, секундомір. Хід уроку І етап. Організаційний. (2 хвилини) Повторення правил поведінки у комп’ютерному кабінеті, перелік необхідних на уроці речей ( підручник, робочий зошит, ручка, простий олівець)
Знайомимось з алгоритмами, Працюємо, міркуємо,аналізуємо, Виконуємо правила поведінки. ІІ етап. Мотивація навчання. (3 хвилини)
ІІІ етап. Робота за підручником. (6 хвилин) Актуалізація опорних знань та умінь учнів.
Робота за підручником
ІV етап. Первинне закріплення матеріалу. (7 хвилин)
(Діти складають).
( приготування бутерброда, салату, компоту та інше) Діти читають свої алгоритми. V етап. Фізкультхвилинка. (1-2 хвилини)
VI етап. Формування практичних навичок. (7 хвилин).
VIІ етап. Хвилинка релаксації (1-2 хвилини). Вправа для очей Очки вліво подивились – Там нічого не змінилось. Вправо поведем зінички – Ні зайчика, ні лисички. Знову вліво! Знову вправо – Це не вправа, а забава! Очі вгору, очі вниз, Не лінуйся, посміхнись! Ще раз вгору, знову вниз – І на цьому зупинись. Оченятам зняли втому. До роботи нумо знову! VIІІ етап. Розвивальні вправи. (5 хвилин).
Порахуй без допомоги пальців кількість кружечків у кожному секторі Час фіксувати за допомогою секундоміру. . ІХ етап. Контроль знань. (3 хвилини). Наступне завдання у вас на картках. Вам потрібно пронумерувати кроки алгоритму «Ранок школяра». Поставити дії в правильному порядку. Правильна відповідь така: 1. Прокинься 2. Встань з ліжка 3. Зроби зарядку 4. Вмийся 5. Почисти зуби 6. Причешися 7. Поснідай 8. Одягнися 9. Візьми портфель 10. Іди до школи Робота в парах (Взаємоперевірка) . Правильну відповідь на дошці відкриває вчитель. -Чи можна отримати правильний результат, якщо виконувати кроки алгоритму в довільному порядку? - Чому не можна? - Який висновок можна зробити? Властивість алгоритму – послідовність. Не можна змінювати послідовність виконання дій. Х етап. Підсумок уроку. (2 хвилини).
|
Урок 2 Тема: Алгоритми. Типи алгоритмів Навчальна мета: Засвоїти відомості з основ алгоритмізації та програмування, навчатися створювати алгоритми, познайомитися з їх властивостями... |
Тема: Розуміння і толерантність. Емоції в нашому житті Основним завданням його є не пригнічення та викорінення емоцій, а правильне керування ними |
Тренінгова програма не допоможе вам повністю уникнути стресу, але... Тренінгова програма не допоможе вам повністю уникнути стресу, але допоможе ставитись до нього як до певної сходинки в нашому житті,... |
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до ... |
Урок №45 (геометрія, 7 кл) Тема. Задачі на побудову Мета: засвоїти особливості розв’язування задач на побудову, зміст понять «елементарна побудова» та алгоритми розв’язання основних... |
Що ж таке здоров’я? На нашому занятті ми з’ясуємо поняття «здоров’я та здоровий спосіб життя». Коли ми промовляємо свої вітання одне одному, ми тим самим... |
«Конфлікти в нашому житті» З досвіду роботи вихователя ВПУ Мета Мета: Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, наслідки конфліктів та шляхи їх попередження. Вчити вмінню вирішувати конфліктні... |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
Урок №4 Тема. Основна властивість дробу. Зведення дробів до нового знаменника «скоротити раціональний дріб» та алгоритму скорочення раціонального дробу, а також правила знаків для раціональних дробів; сформувати... |
Урок №2: Тема уроку: Роль вірусів у природі та житті людини Ознайомити учнів із різноманітними вірусними захворюваннями рослин, тварин і людини |