Інтелектуальна економічна гра


Скачати 54.55 Kb.
Назва Інтелектуальна економічна гра
Дата 02.11.2013
Розмір 54.55 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Інтелектуальна економічна гра

(для учнів 10-11 класів)

Мета: Поглибити знання про економічну організацію суспільства;

розвивати вміння працювати в групі;

закріпити знання про професії;

виховувати діловитість та організованість.

Хід гри

Учитель: Економіка – в перекладі з грецької мови означає мистецтво ведення господарства. Ми – майбутнє нашої держави, тому і повинні розуміти, що без економічних знань нам не обійтись. Сьогодні ми проведемо гру «Що? Де? Коли?». Під час гри команди будуть намагатися продемонструвати дотепність, кмітливість, ділові якості і знання з економіки. Отже, запрошуємо на сцену наших учасників: команду 10 класів і команду 11 класів.

Вони знавці науки – молоді!

Всіх їх ми поважаємо

І перемогу в боротьбі,

Здобути Вам бажаємо!
Гра розпочинається, учасники на сцені, залишається тільки познайомити всіх із нашим вельмишановним журі. Оцінювати виступ наших команд будуть ………………………

Отже, розпочинаємо нашу гру.

Перший раунд «Представлення»

Учитель: Перше ваше завдання – необхідно представити команду. Починають представляти свою команду команда 10 класів.

Наступними запрошуємо представити свою команду учнів 11 класів.
Другий раунд «Розминка»

  1. Назвіть професії людей які працюють у банку. (Банкір, бухгалтер, економіст, касир, менеджер.)

  2. Які гроші іноземних країн ви знаєте? (Долари, євро, марки, ліри.)

  3. Де можна купити та продати товар? (У магазині, на ринку.)

  4. Які види власності ви знаєте? (Приватна, державна, колективна, індивідуальна.)

  5. Що таке "чорне золото"? (Нафта)

  6. Скільки центів в 1-му доларі? (100)

  7. Що таке "експорт"? (Вивезення товарів)

  8. Що таке "імпорт"? (Ввезення товарів)



Раунд третій «Загальна назва»

Учитель: завдання даного раунду: вам необхідно добрати до слів загальну назву, тобто дати назву переліченим словам одним словом

  • Стипендія, заробітна плата, пенсія. (Доходи)

  • Іграшки, книжки, меблі, одяг, все що продається в магазині називається (Товар.)

  • Гривні, долари, марки, євро, рублі, ліри. (Гроші.)

  • Банкір, менеджер, комерсант. (Бізнесмен.)


Четвертий раунд «Запитання – відповідь»

Учитель: А тепер пропоную раунд «Запитання — відповідь». На визначення відповіді вам дається 1 хвилина

Запитання для першої команди:

  1. Що таке валюта? (Основна грошова одиниця певної держави.)

  2. Що таке конкуренція? (Боротьба між товаровиробниками.)

  3. Що таке аукціон? (Продаж товарів на основі конкурсу покупців.)

Запитання для другої команди.

  1. Що таке бартер? (Обмін товарами між підприємствами.)

  2. Що таке банк? (Установа, де зберігаються гроші та виконуються грошові операції.)

  3. Що таке економіка? (Це наука про раціональне використання ресурсів та економічне життя суспільства.)


П’ятий раунд «Закінчи речення»

Учитель: Пропонується раунд «Закінчи речення». Отже, я читаю речення – ваше завдання продовжити його.


  1. Необхідність у певних речах — … (Потреба.)

  2. Цінний папір — … (Акція.)

  3. Те, що ми сплачуємо при покупці товару це … (Гроші.)

  4. Людина що займається бізнесом це … (Бізнесмен.)

  5. Люди, що надають послуги це … (Перукарі, продавці…)

  6. Людина, яка прийшла в магазин, на ринок з метою щось придбати це … (Покупець.)

  7. Вартість товару чи послуг виражена в грошах

  8. Людина, що має власну справу і ризикує власним капіталом


Шостий раунд

Конкурс «Гроші»

Ведучий: Кожна людина зустрічається з таким словом, як гроші.

Про грошові одиниці різних країн світу ми поговоримо наступному конкурсі, який має назву «Гроші».

Шановним учасникам необхідно дописати відповідно грошову одиницю до країни де вона використовується.

2 ведучий: Команда яка перша виконає завдання правильно отримає найвищий бал.

Отже, конкурс «Гроші»

Швейцарія франк

Польща злоти

Чехія крона

Китай юань

Італія евро

Австрія евро

Японія ієна

Індія рупія

Англія фунт стерлінга

Україна гривня

Росія рубль

Сьомий раунд

Конкурс «Свою гривню я бачу уві сні».

Ведучий: Продовжуємо нашу інтелектуальну гру. І наступний конкурс продовжує тему «Гроші» і покаже: чи знаєте ви добре свою національну грошову одиницю. Я оголошую наступний конкурс під назвою «Свою гривню я бачу уві сні». Кожній учасниці необхідно дати відповідь на тести про національну грошову одиницю України, тобто необхідно підкреслити правильну відповідь.

1. Якого кольору 10 копійок?

- жовтого

- білого

2. Що зображено на зворотньому боці українських копійок?

- прапор

- тризуб

- храм

3. Хто з історичних діячів зображений на 2-х гривнях?

- Ярослав Мудрий

- Володимир Великий

- Богдан Хмельницький

4. Який пам’ятник архітектури зображений на 5-ти гривнях?

- Собор Святої Софії

- Києво-Печерська Лавра

- Церква в селі Суботові

5. Хто з історичних діячів зображений на 20-ти гривнях?

- Михайло Грушевський

- Іван Франко

- Тарас Шевченко

6. На якій купюрі зображено Верховну Раду?

- 50 грн.

- 1 грн.

- 100 грн.

7. На якій купюрі зображено Тараса Шевченка?

- 2 грн.

- 100 грн.

- 5 грн.

Восьмий раунд

Конкурс «С И Т У А Ц І Ї»

Чому вода, яка настільки потрібна людям, що без неї не можна жити, так мало коштує, в той час як діаманти, без яких можна обійтися, такі дорогі?

(Висока ціна діамантів пояснюється їхньою рідкістю, унікальністю, високими затратами праці і капіталу на їх видобуток і виробництво, можливістю вигідно вкласти гроші, купуючи їх.)

Як вплине на ціну мяса телятини збільшення ціни на курей?

( Ціна на телятину збільшиться, бо телятина і кури – це товари-замінники у споживанні, і при збільшенні ціни курей споживачі почнуть віддавати перевагу дешевшій телятині, що призведе до збільшення попиту на цей товар і, відповідно, до збільшення ціни.)

Що таке інфляція і хто від неї програє, а хто виграє?

(Інфляція – це зростання цін, у процесі якого відбувається знецінення грошей. Програють: громадяни з фіксованими доходами, вкладники, кредитори, підприємці. Виграють: позичальники, держава).

Закінчіть вислів: «Щасливий не той, у кого багато грошей, а той…»

(кому їх вистачає….)

Якщо б, за помахом чарівної палички, всі люди мали змогу отримувати все, що забажають, то як би це вплинуло на економічну науку?

(Оскільки в даній ситуації всі потреби можуть бути задоволені і немає обмеженості в ресурсах, то немає потреби їх альтернативного вибору. Отже, непотрібним стає вивчення економіки як науки про ефективне використання обмежених ресурсів)

Назвіть продукт, який почав свій шлях від сільського господарства до переробної промисловості і ціну якого контролює держава? (Хліб)

Яку функцію виконують гроші, якщо їх віддають у банк під процент?

(Нагромадження)

Продовжіть прислів’я: «Хочеш втратити друга - ….» (Дай йому гроші в борг гроші) Підбиття підсумків гри


Схожі:

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ
У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, виз­начені попередньо за їх бажанням чи призна­чені вчителем. На заході присутні вболіваль­ники...
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього
Інтелектуальна гра
Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська...
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету
Інтелектуальна літературна гра
Я рада вітати учасників гри «Розумники і розумниці», наших дев’ятикласників, які продемонструють свої знання, ерудицію, акторську...
Інтегрована інтелектуальна гра-змагання «Мови рідної розмай!»
«Інтер», учитель української мови та літератури Верхньоторецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ясинуватського району Донецької...
Перел ік тем рефератів з курсу «Інтелектуальна власність», спеціальність...
...
Ключевые термины и понятия
Ключові терміни і поняття: економічна безпека підприємства; корпоративні ресурси, фінансова складова; інтелектуальна і кадрова складова;...
Інтелектуальна гра «Кращий знавець рідної мови» Мета
Україна як держава. Розширювати знання про виникнення української писемності, красу і багатство української мови. Пробудити почуття...
Інтелектуальна гра «Моя земля — моя історія жива» Наочність
«Щоб любити свій рідний край, треба його знати» — зауважив Максим Рильський. В Україні немає куточків нецікавих, нічим не примітних....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка