Уроку І. Організація класу


Скачати 71.91 Kb.
Назва Уроку І. Організація класу
Дата 22.12.2013
Розмір 71.91 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Тема. Історична подорож (від абака до нетбука)

2 клас

Мета: навчальна: ознайомити з деякими відомостями з історії виникнення обчислювальних пристроїв; закріпити знання інформаційних процесів, вдосконалювати навички роботи з програмами, клавіатурою та мишею;

розвивальна: активізувати пізнавальну діяльність, розвивати логічне мислення формувати вміння узагальнювати інформацію;

виховна: виховувати інтерес до історії інформатики.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи, швидше в клас!

Біля парт ми станем чемно,

Хай мине час – не даремно!

2. Перевірка готовності учнів до уроку.

3. Оголошення плану уроку

Сьогодні ми пригадаємо : що називають інформацією, які є інформаційні процеси, пригадаємо учасників процесу передавання інформації; дізнаємось про виникнення обчислювальної техніки; навчимось створювати комбіноване повідомлення. А будемо ми працювати ось за цим планом:

  • розумова розминка

  • перевірка д/з

  • вивчення нового матеріалу

  • робота в зошиті

  • відпочинок

  • робота в групах

  • практичне завдання

  • підсумок

4. Повторення правил поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі.

- Аби впевнитись у тому, що гарно знаєте правила поведінки в комп’ютерному класі пропоную вам розв’язати задачі:

«Займаючи робочі місця за комп'ютером, два учні "пробивали" собі дорогу, розштовхуючи усіх ліктями. Які правила техніки безпеки вони порушили?»

«Пустотливі учні весело гралися на перерві біля школи, обливаючи один одного водою із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики. Чи порушили вони правила техніки безпеки? Якщо так, то які?»

ІІ. Розумова розминка. Розв’язання логічних завдань.

  1. Літак долає відстань від Києва до Львова за 1год 10хв, а назад з тією ж швидкістю за 70хв. Як це може бути?

  2. Задачі з сірниками.

Як перекласти дві стрілочки так, щоб із двох трикутників утворилось три?



  • Як перекласти одну стрілочку так, щоб рівність стала правильною?



ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Домашнім завдання вам було поміркувати і як можна зберегти інформацію про вигляд квітки, яка розцвіла у вас на підвіконні. (відповіді дітей ілюструються на дошці малюнково)



ІV. Актуалізація опорних знань

  1. Бліц-опитування «Продовж речення»

Інформація – це (відомості, які ми отримуємо з навколишнього світу).

Органи чуття людини – це (очі, вуха, шкіра, ніс, язик).

Повідомлення бувають: (графічні, текстові, звукові, числові, умовні жести та комбіновані).

Інформаційні процеси – це (отримання, передавання, опрацювання та зберігання інформації).

  1. Гра «Сигнальники».



Отримання передавання опрацювання зберігання

- Який інформаційний процес відбувається, коли

  • Учень читає книгу?

  • Учень записує домашнє завдання в щоденник?

  • Лікар оглядає хворого?

  • Мама учня дивиться його щоденник?

  • Фотограф на фотоапарат фотографує дітей?

  • Фотограф з фотоапарата переміщує фотографії на комп’ютер?

  • Комп’ютерна програма обчислює задані вирази?

  • Учень міркує над задачею?

  • Вчитель відсилає повідомлення для батьків учня?

  1. Вправа на визначення.

- Поміркуйте, хто у процесі передачі інформації виступає джерелом, а хто приймачем. (За сюжетним малюнком)

V. Мотивація навчальної діяльності

- Як ви вважаєте, чи є важливими у нашому житті різні відкриття (винайдення машин, комп’ютерів, прасок , ліків і т.д.)?

- Пофантазуйте, які відкриття хотіли б здійснити.

- А що б ви використали, якби не було комп’ютерів?

- Сьогодні перенесемось в часи, коли створювались перші обчислювальні пристрої. Познайомимось з ученими, які здійснювали ці відкриття.

Перегляд відео фрагменту «Машина часу».

VІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя + презентація + підручник



Фізхвилинка

VІІ. Робота в зошиті з друкованою основою, розв’язування задач.

  1. - Для кращого закріплення знань пропоную попрацювати з зошитом (с.31) (перевірка і пояснення за слайдами)

  2. Цікаве завдання



  1. Робота в групах.

Кросворди

Кросворд №1

За допомогою чого обчислювали люди в давнину? Розгадавши, ви дізнаєтеся з чого плели вузлики для лічби.




























Г








































































Кросворд №2

  1. Чарльз Беббідж винайшов обчислювальну машину, якою керувала …

  2. Перший український комп’ютер винайшов …

  3. Скільки кілограмів важив перший переносний комп’ютер?

  4. Яку назву має комп’ютерна програма для обчислень?

1




























2




























3































4































Поясніть значення ключового слова.

― Отже, рахувати людині допомагають різні пристрої. Але яких би «помічників» не використовувала людина, головним пристроєм залишається голова. Тому розвивайте свої здібності й надалі.

VІІІ. Пояснення д/з.

С. 50 – 52 (підр.), с. 32 (зошит), додаткове завдання (математична розмальовка).

ІХ. Практична робота за комп’ютерами.

Пригадування правил правильної постави та поводження за комп’ютером. Перехід до ПК.

― Сьогодні почнемо створювати комбіноване повідомлення, а саме вітальну листівку до Новорічних свят. (Зображення на слайді)

― Яку програми ми будемо використовувати?

― Відкрийте цю програму за наступним алгоритмом: Пуск - Всі програми - Стандартні - Paint.

― Поміркуйте, з яких геометричних фігур складається ось це зображення ялинки?

Скористайтесь знаряддям «Трикутник», оберіть колір 1 «Зелений», оберіть товщину лінії «8 пкс» і намалюйте ялинку за зразком у лівій частині аркуша.

Скористайтесь кнопкою «Текст» і введіть текстове повідомлення «Вітаю з Новорічними святами та Різдвом Христовим!». Розмір шрифту та колір оберіть самостійно.

Х. Релаксація для очей, постави.

ХІ. Рефлексія. Підсумок.

- Встановіть послідовність виникнення обчислювальних пристроїв (за малюнками)

― Чи сподобався вам урок? Просигналізуйте жестом.

― Висловіть свої враження, закінчивши речення:

Сьогодні я дізнався …

Сьогодні я навчився …

Я зумів …

(Вербальне оцінювання учнів)

Схожі:

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ
Мета: Пізнати розмаїттям природного ландшафту, багатовіковою історією та культурні пам’ятки України; розвивати в дітей патріотичні...
Урок №11
...
Уроку навчальні
Розробка уроку геометрії для учнів 9 класу з використанням моніторингових технологій та стратегій технології розвитку критичного...
Уроку
Тема уроку: Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни. Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу
Рекомендації з використання мультимедійних презентацій на уроці
Приступаючи до створення презентації, необхідно чітко визначити: цілі, які треба досягти в результаті уроку, завдання, які належить...
Правила техніки безпеки під час роботи на комп’ютері. Мета
Привітання з класом. Перевірка присутності учнів, організація класу до роботи, створення позитивної емоційної атмосфери
30. Об’єктно-орієнтоване та візуальне програмування
Об’єктна модель системи об’єктно-орієнтованого візуального програмування: поняття класу, властивостей класу, методів класу та їх...
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики...
Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?)
Уроку: «Особливості музичної мови»
Анотація до уроку «Особливості музичної мови», для учнів 6 класу з музики, учитель Пасошнікова І. Г
Уроку з історії України для 9 класу на тему: "Початок національного...
Розробка уроку з історії України для 9 класу на тему: "Початок національного відродження у Наддніпрянській Україні наприкінці ХVІІІ...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка