|
Скачати 140.97 Kb.
|
УКРАЇНАРОЗПОРЯДЖЕННЯГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇКІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІвід 21 вересня 2004 року № 918-р м. Новомиргород Про заходи щодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року Відповідно до законів України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру” та „Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання Указу Президента України від 9 лютого 2001 року № 80 „Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій”, постанов Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2001 року № 122 „Про комплексні заходи, спрямовані на ефективну реалізацію державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання та оперативного реагування на них, на період до 2005 року” та від 29 березня 2001 року № 308 „Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 30 серпня 2004 року № 520-р „Про заходи щодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року”, та з метою підвищення рівня готовності місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року : 1.Затвердити районні заходи щодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року (додаються). 2. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, управлінню економіки, фінансовому управлінню райдержадміністрації проаналізувати стан створення матеріальних резервів та вжити заходів щодо їх створення в обсягах відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308. 2 3. Зобов’язати управління економіки та фінансове управління райдержадміністрації, рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, підприємствам, установам та організаціям району при формуванні місцевих бюджетів на 2005 рік, передбачити створення резервних фондів районного, міського, селищного та сільських бюджетів для фінансування проведення невідкладних робіт і заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, в обсягах одного відсотка від загального фонду видатків місцевих бюджетів. 4. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, районним спеціалізованим службам цивільної оборони, виконавчим комітетам місцевих рад, підприємствам, установам та організаціям району, в планах яких передбачається залучення до виконання заходів із ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, створити оперативні групи для керівництва рятувальними та іншими невідкладними роботами. До складу оперативних груп ввести представників відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад, підприємств, установ та організацій, що залучаються для проведення рятувальних робіт. 5. Рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, районним спеціалізованим службам цивільної оборони, підприємствам, установам та організаціям району до 10 листопада 2004 року завершити роботи, пов’язані з підготовкою до дій щодо оперативного реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, та інформувати до 15 листопада та 1 грудня 2005 року відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації про готовність до виконання визначених завдань. 6. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації проінформувати про готовність до виконання визначених завдань головне управління МНС України в Кіровоградській області до 20 листопада 2004 року та 5 грудня 2005 року. 7. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Шпака В.В.. Голова районної державної адміністрації В. АВКСЕНТЬЄВ ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням голови Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської області від вересня 2004 року № РАЙОННІ ЗАХОДИщодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року Заходи розроблено з метою забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій під час несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду і оперативного реагування при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, у тому числі, пожеж, пов’язаних з ними. Основні завдання : забезпечення готовності районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, районних спеціалізованих служб цивільної оборони, підприємств, установ та організацій району до дій при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій, у тому числі пожеж, під час несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду ; координація дій місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо попередження надзвичайних ситуацій, у тому числі пожеж під час експлуатації об’єктів в осінньо-зимовий період; створення умов для успішного гасіння пожеж і мінімізації збитків від них ; забезпечення державного контролю за здійсненням заходів щодо захисту населення і територій від пожеж та надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Заходи 1. Проаналізувати дії органів управління та сил реагування під час надзвичайних ситуацій, що мали місце протягом осінньо-зимового періоду 2003/2004 року на відповідних територіях та об’єктах економіки. На основі аналізу розробити та затвердити в установленому порядку плани організаційних і практичних заходів під час несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду 2004/2005 року. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми місцевих рад, спеціалізовані служби цивільної оборони (далі-ЦО) До 10 жовтня 2004 року 2. З урахуванням попередніх оцінок та кліматичних екстремальних ситуацій скласти (уточнити) карти-схеми зон можливого виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із погіршенням погодних умов (сильні морози, снігопади, налипання снігу, снігові замети, хуртовини та ожеледиця, повені та паводки, що утворилися внаслідок 2 інтенсивних дощів, танення снігу тощо), з визначенням об’єктів життєзабезпечення, що можуть зазнати негативного впливу. Один примірник подати до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захист населення райдержадміністрації. Управління зрошувальних мереж, метеостанція „Новомиргород”, управління житлово-комунального господарства, СДПЧ-25 м.Новомиргорода, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації. До 10 жовтня 2004 року 3. Уточнити плани залучення сил і засобів та порядок взаємодії органів виконавчої влади всіх рівнів із визначенням відповідальних осіб на випадок несприятливих погодних умов (сильні морози, снігопади, налипання снігу, снігові замети, хуртовини та ожеледиці), а також порядок і регламент зв’язку, інформування та оповіщення у разі виникнення надзвичайних ситуацій. Виконавчі комітети місцевих рад, спеціалізовані служби ЦО району, СДПЧ-25, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації. До 25 жовтня 2004 року 4. Укласти угоди з відповідними підприємствами і організаціями (приватними особами) незалежно від їх відомчої підпорядкованості та форми власності на виділення сил і засобів для проведення рятувальних та інших невідкладних робіт при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій. Виконавчі комітети місцевих рад, спеціалізовані служби ЦО району, районне дорожнє державне підприємство „Новомиргородський райавтодор”, виробниче управління житлово-комунального господарства. До 25 жовтня 2004 року 5. Визначити служби, підприємства та організації, що повинні мати резерв пально-мастильних матеріалів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, проведення рятувальних та інших невідкладних робіт. Створити запаси пально-мастильних матеріалів. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, фінансове управління райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад, спеціалізовані служби ЦО району. До 25 жовтня 2004 року 6. Створити оперативні штаби з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та оперативні групи для безпосереднього керівництва роботами, розробити регламент їх 3 роботи, у тому числі у разі необхідності цілодобового чергування відповідальних працівників. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад,, спеціалізовані служби ЦО. До 25 жовтня 2005 року, при загрозі виникнення надзвичайних ситуацій 7. Забезпечити утримання в постійній готовності дорожньої і спеціалізованої інженерної техніки, дизель-генераторів, відомчих електростанцій, обладнання та інвентарю до дій в умовах сильних морозів, снігопадів, налипання снігу, снігових заметів, хуртовин, ожеледиці та масового утворення бурульок на дахах будівель та споруд. Виконавчі комітети місцевих рад, спеціалізовані районні служби ЦО, підприємства, установи та організації. Постійно в осінньо-зимовий період 8. Підготувати пересувні пункти обігріву та польові кухні для забезпечення особового складу, який передбачено залучати до розчистки снігу. Районне споживче товариство, державне дорожнє підприємство „Новомиргородський райавтодор”, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації До 10 жовтня 2004 року 9. Уточнити та узгодити з відповідними службами району оперативні плани дій при виникненні аварій на системах комунікацій тепло-,газо-,водо-, енергозабезпечення. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, районні спеціалізовані служби ЦО . До 10 жовтня 2004 року 10. Забезпечення оперативне залучення автономних джерел електропостачання (дизель-генератори, відомчі електростанції) у випадку відключення електропостачання найбільш уразливих категорій споживачів (лікарні, дитячі садки, школи, школи-інтернати, хлібопекарні. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, Новомиргородська філія ВАТ „Кіровоградобленерго”, керівники найбільш уразливих установ та організацій. Протягом зимового періоду 4 11. Забезпечити подання до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, інших зацікавлених районних підрозділів прогнозів та попереджень про погіршення гідрометеорологічних умов. Здійснювати метеорологічне забезпечення заходів під час проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у районах надзвичайних ситуацій. Метеорологічна станція „Новомиргород” Протягом осінньо-зимового періоду 12. Забезпечити здійснення моніторингу щодо розвитку несприятливих погодних умов і своєчасний обмін достовірною інформацією на всіх рівнях державного управління та місцевого самоврядування для забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації. Метеорологічна станція „Новомиргород”, відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації, районні установи та організації. Протягом осінньо-зимового періоду 13. Організувати проведення роз’яснювальної роботи серед населення району щодо дотримання правил безпеки при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій. Інформувати населення про заходи, що здійснюються для попередження та ліквідації їх наслідків, про загрозу та виникнення несприятливих гідрометеорологічних явищ. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, редакція газети „Новомиргородщина”. При загрозі та погіршенні гідрометеорологічних умов 14. Розробити комплекс організаційних та практичних заходів, спрямованих на зміцнення протипожежного стану об’єктів та населених пунктів району. Провести огляд стану пожежної та технічної безпеки житлового фонду. СДПЧ – 25, виконавчі комітети місцевих рад. До 25 листопада 2004 року 15. Проаналізувати стан забезпечення пожежної безпеки та охорони населених пунктів сільської місцевості з урахуванням реформування аграрного сектора економіки, житлового сектора, об’єктів соціально-культурного призначення. Передбачити забезпечення підрозділів місцевої пожежної охорони спеціальною технікою, рятувальними пристроями, засобами пожежегасіння та пально-мастильними матеріалами в повному обсязі тощо. СДПЧ – 25, виконавчі комітети місцевих рад, відділ культури райдержадміністрації. До 25 жовтня 2004 року 5 16. Проаналізувати виконання заходів протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості та об’єктів з масовим перебуванням людей. Вжити заходів щодо впровадження вимог пожежної безпеки для захисту будинків та об’єктів з масовим перебуванням людей. Вжити заходів щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки. СДПЧ – 25, виконавчі комітети місцевих рад, виробниче управління житлово-комунального господарства, відділи освіти та культури райдержадміністрації, центральна районна лікарня. До 25 жовтня 2004 року 17. Проаналізувати стан та розробити комплекс організаційних та практичних заходів щодо проведення ідентифікації, декларування та обов’язкового страхування об’єктів підвищеної небезпеки. СДПЧ – 25, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації. До 25 жовтня 2004 року 18. Розробити комплекс організаційних та практичних заходів, спрямованих на зміцнення протипожежного стану суб’єктів господарювання недержавних форм власності. СДПЧ -25, виконавчі комітети місцевих рад. До 25 жовтня 2004 року 19. Розробити комплекс організаційних та практичних заходів, спрямованих на недопущення використання на ринку держави несертифікованих виробів протипожежного призначення. СДПЧ -25, управління сільського господарства і продовольства райдержадміністрації, виробниче управління житлово-комунального господарства. До 25 жовтня 2004 року 20. Для забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період та з метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, попередження травмування та загибелі людей під час їх виникнення організувати інформування населення про основні причини виникнення надзвичайних ситуацій різного виду через засоби масової інформації. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, СДПЧ -25, редакція газети „Новомиргородщина”, виконавчі органи місцевих рад. у період різких погодних змін, загострення обставин із травмуванням та загибеллю людей під час виникнення надзвичайних ситуацій, але не рідше ніж раз на тиждень 6 21. Організувати постійне транслювання текстів роз’яснень, застережень, звернень, оголошень, прогнозів погоди через аудіовізуальні ЗМІ, радіовузли об’єктів масового перебування людей, соціально-побутових, промислових підприємств, залізничних, автовокзалів, ринків, ін. СДПЧ – 25, редакція газети „Новомиргородщина”, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації. у період різких погодних змін, загострення обставин із травмуванням та загибеллю людей під час виникнення надзвичайних ситуацій, але не рідше ніж раз на тиждень 22. Організувати виготовлення та розміщення на сходових клітках, коридорах загального користування (житлові будинки, гуртожитки, пансіонати, будинки відпочинку, ринки, автобусні, залізничні вокзали, адміністративні, житлово-комунальні, торговельні, медичні, освітні, лікувальні заклади, пошти, ощадкаси тощо) табличок, листівок, плакатів з короткими інструкціями про основи цивільного захисту в побуті та рекомендаціями про порядок дій на випадок надзвичайної ситуації. Відділ житлово-комунального господарства, управління економіки райдержадміністрації, відділи освіти та культури райдержадміністрації , СДПЧ – 25. Вересень, надалі постійно 23. Організувати розробку та розміщення відповідної соціальної реклами, направленої на запобігання та загибелі людей під час виникнення надзвичайних ситуацій різного виду, навчанням діям в умовах виникнення надзвичайної ситуації. Управління економіки райдержадміністрації, відділи культури та освіти райдержадміністрації, центральна районна лікарня, редакція газети „Новомиргородщина” управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, СДПЧ -25. Вересень, надалі постійно 24. Виділити на довгостроковій основі місця під встановлення носіїв зовнішньої соціальної реклами, спрямованої на запобігання травмуванню та загибелі людей під час виникнення надзвичайних ситуацій різного виду. Виконавчі органи місцевих рад, СДПЧ -25 Вересень, надалі постійно 25.Провести в дошкільних, загальноосвітніх навчально-виховних закладах району батьківські збори, зустрічі з працівниками МНС, конкурси, вікторини з навчання дітей 7 основам безпечної життєдіяльності, тиждень знань вимог правил з питань безпеки життєдіяльності. Відділ освіти райдержадміністрації, керівники навчально-виховних закладів, СДПЧ-25, відділи з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення , у справах сім’ї та молоді райдержадміністрації Вересень, надалі постійно 26. Провести із залученням працівників соціального захисту, комунальних установ, наглядових органів відповідну роз’яснювальну роботу серед різних верств населення. СДПЧ – 25, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, виробниче управління житлово-комунального господарства, районний відділ УМВС України в Кіровоградській області, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад. Вересень, надалі постійно 27. Розробити сценарій театральних вистав і розважальних програм для дітей та юнацтва з тематики основ цивільного захисту населення та включення їх до репертуарів театрів ляльок, естрадних концертів, телевізійних та радіопередач. Відділи культури , у справах сім’ї та молоді, з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, СБПЧ – 25. Вересень, надалі постійно 28. Забезпечити трансляцію роликів соціальної реклами, спрямованої на запобігання травмування травмуванню та загибелі людей під час виникнення надзвичайних ситуацій різного виду, на каналах радіо та телебачення в найбільш сприятливий для перегляду глядачів час. СДПЧ – 25, відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації, редакція газети „Новомиргородщина”. Вересень, надалі постійно _________________________ |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 04. 08. 2011 року №351 |
Позивач: Відповідач Розпорядження Київської міської державної адміністрації (далі – відповідач) №1574 30. 10. 2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної... |
Екологічна група ПЕЧЕНIГИ Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2008 р. N 610-р «Деякі питання розпорядження земельними лісовими ділянками»... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ України та звільнення в запас військовослужбовців у 2013 році”, розпорядження голови облдержадміністрації від 17. 12. 2012р. №431... |
РОЗПОРЯДЖЕНН Я На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2007 року №731-р „Про затвердження плану дій щодо поліпшення... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ Для службового користування", "Конфіденційно" розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 8 червня... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ Відповідно до статті 53 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” на виконання розпорядження голови районної державної... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |