Урок підготувала та розробила вчитель інформатики Кривко Наталія Валеріївна Полтава 2012 Тема: Опрацювання мультимедійних даних. Потокові презентації. Клас: 10 Мета: навчальна: ввести поняття «мультимедіа»


Скачати 187.45 Kb.
Назва Урок підготувала та розробила вчитель інформатики Кривко Наталія Валеріївна Полтава 2012 Тема: Опрацювання мультимедійних даних. Потокові презентації. Клас: 10 Мета: навчальна: ввести поняття «мультимедіа»
Дата 15.11.2013
Розмір 187.45 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Управління освіти Полтавського міськвиконкому

Міський методкабінет

Полтавська гімназія № 33

Урок з інформатики

для учнів 10 класу


Урок підготувала та розробила

вчитель інформатики

Кривко Наталія Валеріївна

Полтава

2012

Тема: Опрацювання мультимедійних даних. Потокові презентації.

Клас: 10

Мета:

  • навчальна: ввести поняття «мультимедіа», «комп’ютерна презентація», дослідити види комп’ютерних презентацій, їхнє призначення, вивчити формати аудіо та відео файлів, дослідити програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних; повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класі; навчитися створювати потокові презентації, дослідити основні можливості програми Proshow Producer;

  • розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера, навчити учнів грамотно висловлювати свою думку та вміти відстоювати її, розвивати в учнів вміння проводити оцінювання власної діяльності та доводити її цінність;

  • виховна: виховувати інформайційно-освічену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.

Обладнання: програма Proshow Producer, картки із завданнями, роздаткові матеріали.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Організаційний момент.

ІІ. Постановка теми уроку.

ДЕВІЗ УРОКУ:

«Думаємо колективно,

Працюємо оперативно,

Сперечаймось доказово,

– це для всіх обов’язково»

План уроку

1. Досліджуємо поняття «мультимедіа».

2. Вивчаємо програми для опрацювання мультимедійних даних.

3. Вивчаємо формати мультимедійних даних.

4. Що таке комп’ютерна презентація? Досліджуємо види комп’ютерних презентацій.

5. Знайомимося з програмою Proshow Producer.

6. Створюємо відеоролик.

Учитель (показує учням навушники та мікрофон): Діти, скажіть мені, будь-ласка, що це?

Учні відповідають.

Учитель: Правильно, це мультимедійне обладнання, цю тему ви вивчали у курсі 9 класу. Яке обладнання ще можна віднести до мультимедійного?

Молодці! Ви все знаєте. А скажіть тепер, що ж тоді можна назвати мультимедійними даними?

Мультимедійними даними називають дані, для подання яких використовують різні способи і які людина сприймає одночасно кількома органами чуття.

Вчитель закріплює на дошці нове для учнів поняття «Мультимедійні дані»


Текст Відео Анімація Аудіо Інтерактивність Зображення

Ви, мабуть вже здогадалися, яка буде тема нашого уроку? Опрацювання мультимедійних даних. Але окрім цього, ми вивчимо ще одне поняття «Комп’ютерні презентації», і навіть навчимося створювати потокові комп’ютерні презентації.

Мультимедійні дані можуть містити текст, графічні зображення, звукові та відеооб'єкти. Мультимедійні дані ми отримуємо, коли переглядаємо відеофільми, спектаклі, відвідуємо концерти.

Мультимедіа може бути класифіковано як лінійне і нелінійне.

Нелінійний спосіб подання

Лінійний спосіб подання

Людина, що переглядає даний документ жодним чином не може вплинути на його зміст. Аналогом лінійного способу подання може бути кіно.

Нелінійний спосіб подання інформації дозволяє людині брати участь у поданні інформації, взаємодіючи якимось чином зі засобом відображення мультимедійних даних. Участь людини в даному процесі також називається «інтерактивністю».

Мультимедіа
Учитель показує зображення, за якими учні повинні визначити, який спосіб подання мультимедійних даних на них представлено.

presentation.jpgpresents.jpg
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Учитель: Нам сьогодні потрібно вивчити дуже великий обсяг матеріалу. Щоб пришвидшити цей процес, ми об’єднаємося у групи. Кожна група буде опрацьовувати свій матеріал, а потім презентує нам своє дослідження. Окрім того у кожного з вас є картка оцінювання, в яку ваша група вам поставить бал від 1 до 6, залежно від того, який обсяг роботи ви виконали у своїй групі.

Завдання для першої групи

Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних

Комп'ютерних програм, які опрацьовують мультимедійні дані, доволі багато. З деякими з них ви вже ознайомилися в 9-х та 10-х класах. Наприклад, текстовий процесор Word 2007 опрацьовує текстові та графічні дані, документи, створені з його використанням, можуть містити аудіо-та відеодані. Разом з тим, коли говорять про програми опрацювання мультимедійних даних, то частіше розуміють програми, що опрацьовують звукові та відеодані. Класифікація програм для опрацювання звукових і відеоданих за їхнім призначенням подана на рисунку 2.59.

Програми для перегляду або прослуховування мультимедійних даних призначені для відтворення відео та звуку. Ці програми ще називають мультимедійними програвачами або медіаплеєрами. Існує багато різноманітних мультимедійних програвачів. Більшість з них може відтворювати і відео, і звукові дані, окремі спеціалізуються тільки на одному з видів даних і тоді їх називають аудіо- або відеоплеєрами. Розповсюдженими є мультимедійні плеєри Winamp (англ. Windows Advanced Media Player - розширений програвач мультимедіа для Windows), Media Player Classic, QuickTime Player, FIv Player та ін.

Часто до комп'ютера під'єднуються додаткові пристрої для введення звуку і відео. До таких пристроїв відносяться: мікрофон, відеокамера, веб-камера, телевізійний тюнер, DVD-програвач, відеомагнітофон тощо. Як правило, ці пристрої забезпечують уведення звуку та відео, але не мають функцій з їх збереження у вигляді звукових і відеофайлів певних форматів.

Для збереження звукових і відеоданих, що вводяться з наведених пристроїв, призначені спеціальні програми запису (захоплення) звуку та відео, які ще називають граберами (англ. grabber - той, хто захоплює, хапуга). Ці програми під час відтворення, наприклад, відео-фільму з DVD-програвача одночасно здійснюють перекодування даних і їх запис у відеофайл обраного користувачем формату. Прикладами програм для захоплення звуку є стандартні програми ОС Windows Звукозапис, Exact Audio Copy, Audio Grabber 3.0, Streamripper, AML Easy Audio Recorder та ін. Програмами для захоплення відео є Extra Screen Capture Pro, Wondershare Streaming Video Recorder, Wondershare P2P TV Recorder та ін.

У зв'язку з великою кількістю різноманітних форматів аудіо- і відеофайлів користувачам часто необхідно перекодовувати ці файли у формати, які можуть бути відтворені на тих чи інших технічних пристроях або тими чи іншими програмами. Для перекодування файлів з одного формату в інший призначені програми конвертації файлів, такі як: Easy Video Converter, MediaCoder, Xilisoft Video Converter, Flash to Video Encoder, Movavi VideoSuite, Direct MIDI to MP3 Converter, AVS Audio Converter та ін.

Програми музичних і відеоредакторів призначені для створення та редагування музичних творів, аудіокниг, звукових і відеоефектів, звукового супроводу, відеофільмів тощо. Вони забезпечують виконання таких функцій: вставлення, видалення, копіювання, зміна тривалості аудіо-чи відеофрагментів, об'єднання кількох фрагментів, вставлення текстових і графічних об'єктів, синхронізація звуку та відео тощо. Музичними редакторами є такі програми: Anvil Studio, ALO Audio Editor, AKRAM Audio Editor та ін. Прикладами відеоредакторів є стандартні програми Windows Movie Maker, Xilisoft Video Editor, VideoMach та ін.

Музичні та відеостудії мають приблизно таке саме призначення, що й редактори, однак мають розширений набір функцій і використовуються в професійній діяльності на студіях звукозапису, кіно- й анімаційних студіях для створення звукозаписів, аудіо- і відеокомпозицій, анімації, кіно- і відеофільмів, рекламних роликів, відеокліпів тощо. Прикладами програм-музичних студій є: Steinberg Cubase, Sound Forge, Cakewalk Sonar, Adobe Audition та ін. Програмами-відеостудіями є Pinnacle Systems STUDIO, Apple Final Cut, Adobe Premiere Pro, Sony Vegas Movie Studio та ін.

Результат роботи першої групи у вигляді:




Завдання для другої групи

Формати аудіо- та відеофайлів

У 9-му класі ви розглядали поняття типу (формату) файлу. Тип (формат) файлу визначає структуру даних у файлі. Ви вже знаєте різні формати текстових і графічних файлів. Мультимедійні дані можуть бути збережені у файлах різних форматів.

Приклади форматів мультимедійних файлів подані в таблиці 2.7.

У 9-му класі ви ознайомилися з оптичними дисками, які використовуються в комп'ютерах для збереження даних. Однак спочатку оптичні диски (компакт-диски) були розроблені корпораціями Philips і Sony для зберігання аудіозаписів. У 1979 р. був створений спеціальний формат запису цих даних, відомий як «червона книга» (англ. Red Book - червона книга), а самі диски, записані в цьому форматі, стали називатися Audio CD (англ. Audio Compact Disk - звуковий компакт-диск). Звукові дані записуються на дисках у вигляді окремих ділянок на спіральній доріжці -треків (англ. track - слід, дорога, звукова доріжка). Один трек містить один звуковий фрагмент, наприклад одну пісню.

Для відтворення звукових даних використовувалися спеціальні CD-програвачі. У подальшому були розроблені формати і пристрої для запису і відтворення відеодисків -Video CD (англ. Video Compact Disk -відеокомпакт-диск), а з появою оптичних дисків DVD були розроблені спеціальні формати цих дисків для збереження аудіо- і відеоданих.

Таблиця 2.7. Типи (формати) мультимедійних файлів

Тип (формат) файлу, його опис

Розширення імені

Файли, в яких не використовується стиснення або використовується стиснення без втрати даних

WAV або WAVE (англ. waveform audio format аудіоформат типу хвиля) – формат звукових файлів, що використовується як основний для нестиснутих аудіоданих в операційних системах сімейства Windows

wav

MIDI (англ. Musical Instrument Digital Interface цифровий інтерфейс музичних інструментів) – формат файлів, які містять команди для відтворення звуку спеціальним пристроєм або програмою – синтезатором (сенквенсером) (лат. sequentia – послідовність)

mid, midi

Файли, в яких використовується стиснення з частковою втратою даних

МРЗ, точніше MPEG-1/2/2.5 Layer 3 (англ. Motion Picture Experts Group – експертна група з питань рухомих зображень, Layer 3 – третій рівень), – один із найрозповсюдженіших форматів аудіофайлів. Використовується для передавання звукових даних у глобальних мережах, у файлообмінних системах

mp3

AVI (англ. Audio Video Interleave – звук і зображення, розміщені в шарах (каналах)) – формат файлів, що частіше використовується для збереження відеоданих. В одному файлі цього формату можуть бути використані кілька різних алгоритмів стиснення

Avi

WMA/WMV (англ. Windows Media Audio/Video) – формат файлів для зберігання і відтворення аудіо/відеоданих, який розроблений корпорацією Microsoft і стандартно використовується в ОС Windows

wma, wmv

3GP (англ. 3rd Generation Phone – третє покоління телефонів) – формат файлів для передачі мережею мобільних телефонів третього покоління. Високий ступінь стиснення передбачає малі розміри файлів і невисоку якість відтворення

3gp

QuickTime (англ. Quick Time швидкий час) – формат файлів, що базується на технології збереження і відтворення відео- та звукових даних, яка була розроблена корпорацією Apple

mov

Flash відео – формат файлів для зберігання та відтворення файлів, які створені програмою Adobe Flash або іншою, яка опрацьовує файли цього типу. Відзначаються високим ступенем стиснення даних

flv

Результат роботи другої групи у вигляді:




Завдання для третьої групи

Презентації та комп'ютерні презентації, їхнє призначення та види

Доволі часто виникає потреба у представленні чого-небудь нового: ідей, проектів, продукції, товару тощо. Захід, на якому відбувається таке представлення, отримав назву презентація (англ. presentation представлення).

Для покращення сприйняття повідомлень доповідачі здавна використовували ілюстративний матеріал. Раніше, за відсутності технічних засобів, під час проведення презентацій широко використовували виготовлені вручну або друкарським способом схеми, карти, таблиці, графіки, діаграми тощо. Мабуть, і зараз цей вид наочності досить часто використовують ваші вчителі на уроках.

Технічний прогрес зумовив появу нових засобів для проведення презентацій – діапроекторів і графопроекторів (кодоскопів). Перші відтворювали зображення з фотоплівок і діапозитивів, а другі - з прозорих плівок (слайдів або транспарантів) формату, близького до А4.

Особливо широке розповсюдження отримали графопроектори (англ. overhead projector верхній проектор), які надавали доповідачу можливість за рахунок швидкої зміни плівок, накладання одного зображення на інше, додавання рукописних пояснень і малювання ліній взаємозв'язку зробити презентацію більш динамічною, оперативно реагувати на запитання слухачів.

Для розробки та друку діапозитивів і плівок для графопроекторів з початку 1980-х років почали використовувати комп'ютерні програми - спочатку текстові редактори, а потім і спеціальні програми. З широким розповсюдженням персональних комп'ютерів почали створюватися спеціальні електронні документи, які містили матеріали рекламного або інформаційного характеру і були підготовлені для перегляду на екрані комп'ютера. Ці документи стали називати комп'ютерними презентаціями, а програми для створення таких документів - системами опрацювання презентацій.

Прикладні програми, призначені для створення комп'ютерних презентацій, називаються системами опрацювання презентацій, або редакторами презентацій.

Для демонстрації комп'ютерних презентацій використовують різноманітні засоби - персональні комп'ютери, демонстраційні монітори великих розмірів, мультимедійні проектори та електронні (мультимедійні) дошки, сенсорні екрани тощо.

Серед комп'ютерних презентацій розрізняють слайдові та потокові презентації. Відповідно й системи для опрацювання комп'ютерних презентацій поділяють на системи опрацювання слайдових презентацій і системи опрацювання потокових презентацій.

Слайдова презентація розробляється і демонструється як послідовність слайдів.

Слайд презентації це окрема екранна сторінка, що може містити текстові, графічні, відео- та звукові об'єкти, гіперпосилання. Доповідач, як правило, керує зміною слайдів на екрані, послідовністю появи на них певних об'єктів. Він може попередньо налаштувати автоматичний показ об'єктів через певні інтервали часу.

До цього виду систем опрацювання презентацій відносяться Microsoft Office PowerPoint, OpenOffice.org Impress, Powerbullet Presenter, ProShow Producer, PPT CREATE, Quick Slide Show, MySlideShow тощо.

Іншим видом презентацій є потокові презентації. Вони призначені для неперервного відтворення послідовності (потоку) об'єктів із заздалегідь визначеним часом показу кожного з них. Фактично це відеофільм, наприклад рекламного або навчального призначення. Програмами для опрацювання цього виду презентацій є Adobe Flash, Proshow Producer, Microsoft Movie Maker, AnFX Visual Design, Virtual Tour Builder тощо.

Слід зазначити, що подібна класифікація презентацій і систем для їхнього опрацювання є дещо умовною. Це пов'язано з тим, що розширення можливостей сучасних програм для опрацювання слайдових презентацій надає користувачу можливість створювати презентацію, яка за своїми властивостями фактично не відрізняється від потокової презентації. Така сама ситуація і з програмами для опрацювання потокових презентацій, їхні засоби надають можливість користувачу включити в потокову презентацію фрагменти тексту, таблиці, схеми та елементи керування об'єктами під час демонстрації презентації.

Останнім часом набувають популярності засоби опрацювання різноманітних документів, що розміщені в Інтернеті. Є подібні засоби і для створення презентацій: Google Presentations (http://docs.google.com), Prezi.com (http://prezi.com), Zoho Show (http://show.zoho.com), SlideRocket (http:// www.sliderocket.com), Spresent (http://www.spresent.com) тощо. Основними перевагами використання цих засобів є їхня безкоштовність і доступність з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет. Для зберігання створених файлів можна використати електронні сховища даних в Інтернеті. Зручним є також те, що створену комп'ютерну презентацію можуть переглядати інші користувачі Інтернету.

Результат роботи третьої групи у вигляді:





Учитель: Діти, у кожного з вас на парті є конспект сьогоднішнього уроку, але, як ви бачите, він неповний. За допомогою результатів роботи кожної групи, вам потрібно заповнити порожнечі в конспекті.

Учні презентують результати своєї роботи (плакати, заздалегідь підготовлені вчителем, які вони наповнили інформаційним змістом).

Учитель: Кожна група ПРЕЗЕНТУВАЛА свою роботу, отже, ми використовували презентацію. Третя група вже дала нам означення презентації. Давайте з’ясуємо переваги презентацій на кожному з етапів роботи.

IV. Виконання практичного завдання.

Учитель: Тепер сідайте, будь-ласка за комп’ютери. Ознайомимося з новими для вас поняттями:

Відеоредактор— це програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відеофайли на комп’ютері. Різні відеоредактори мають різний набір вказівок та інструментів для опрацювання відеофайлів.

Ми сьогодні будемо працювати з відеоредактором Proshow Producer. Працюючи з ним, можна видаляти зайві кадри з відеозапису, розташовувати відеофрагменти в будь-якій послідовності, додавати музичні файли, голосовий супровід, титри тощо.

Проект — файл, що містить відомості про порядок розташування та час відтворення зображень, аудіо та відеокліпів, відеопереходи, відеоефекти, назви, титри тощо. Після збереження проекту його файл можна відкрити пізніше за допомогою відеоредактора та внести в нього зміни.

Фільм — відеофайл у відповідному форматі, наприклад WMV. Фільм можна зберегти на комп’ютері чи компактдиску, відправити електронною поштою чи розмістити в Інтернеті.

Збірка — це сукупність вихідних мультимедійних об’єктів, що використовується під час створення фільму.

Аркуш розкадрування використовується для перегляду та зміни послідовності кліпів проекту, перегляду доданих відеоефектів та відеопереходів. Зверніть увагу, що у нас є також Шкала часу.

Учитель за допомогою програми NSS демонструє учням можливості відеоредактора Proshow Producer.

А тепер ваше завдання створити відеоролик, присвячений віршам Ігоря Січовика.

V. Підведення підсумків.

Учитель: Молодці! Ви сьогодні гарно попрацювали! Тепер у вашу картку оцінювання, вам потрібно внести власну оцінку за створену презентацію від 1 до 6 балів. Оцініть свою роботу. Ви довго працювали за комп’ютером, ваші очі втомилися, у якості розминки для очей пропоную вам пошукати в кабінеті знаки питання – де вони? На стінах? Підлозі?

Молодці! На кожний знайдений знак, учні отримують питання:

  1. Програма, що призначена для перегляду або прослуховування файлів мультимедіа називається…(Медіаплеєр або мультимедійний програвач).

  2. Пристрій чи програма, що виконує перетворення сигналів і використовується при цифровому опрацюванні відео та звуків для стискання даних – це…(Кодек).

  3. Спеціальні програми запису (захоплення) звуку та відео – це (Грабери).

  4. Програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший називається…(Конвертер)

  5. Мультимедійні дані об'єднують… (Текст, звук, відео, зображення, гіперпосилання, анімацію).

  6. Інформування публіки про нові товари, вироби послуги тощо засобами комп’ютерної та проекційної техніки – це… (Комп’ютерна презентація)

Учитель відзначає тих учнів, які найкраще впоралися із завданням, наголошує, що буде рекомендувати їх у якості помічників не тільки класному керівнику, а і як консультантів учителям-предметникам. Учні зберігають виконані практичні роботи у свої папки, отримують оцінки.

VІ. Повідомлення домашнього завдання.

п. 2.1 (с.79-81), п. 2.6, (підручник Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, Інформатика. Рівень стандарту, 10 клас), створити відеоролик, який продемонструє ваші захоплення.

РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ

Словник

Мультимедіа технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів: текстових і графічних, відео та звукових тощо.

Мультимедійні дані об’єднують текст, зображення, звук, відео, анімацію, інтерактивні можливості (використання гіперпосилань). Під час опрацювання таких даних за допомогою комп’ютера використовуються різні формати:

Аудіо: MIDI, WAV, MP3, WMA, AAC.

Відео: AVI, MPEG, MOV, ASF, WMV, 3GP, FLV, RM, VOB.

Формати відео є медіа-контейнерами, тобто можуть містити дані різних типів, стиснених різними кодеками, і дають змогу зберігати аудіо-, відео- i текстові дані (зокрема субтитри) в одному файлі.

Кодек (від англ. coder/decoder— кодувальник/декодувальник або compressor/decompressor) — пристрій чи програма, що виконує перетворення сигналів і використовується при цифровому опрацюванні відео та звуків для стискання даних. Стискання, як правило, відбувається із втратами якості. Кодеки дозволяють кодувати відеозаписи для передавання чи збереження, а також розкодовувати — для перегляду. Різні медіа-контейнери можуть підтримувати різні кодеки: DivX, XviD, MJPEG, VC-1 тощо.

Програвач мультимедіа (або медіаплеєр) — це програма, що призначена для відтворення файлів мультимедіа.

Конвертер — програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший. Зміни і втрати даних, які можуть виникнути під час перетворення, залежать від форматів початкового і кінцевого файлів і від застосованої програми перетворення.

Відеокліп, або кліп (від англ. clip — частина фільму або невеликий відеоролик, що супроводжує музичний твір) — коротка за тривалістю частина відео.

Відеоредактор— це програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відеофайли на комп’ютері. Різні відеоредактори мають різний набір вказівок та інструментів для опрацювання відеофайлів.

Проект — файл, що містить відомості про порядок розташування та час відтворення зображень, аудіо та відеокліпів, відеопереходи, відеоефекти, назви, титри тощо. Після збереження проекту його файл можна відкрити пізніше за допомогою відеоредактора та внести в нього зміни.

Фільм – відеофайл у відповідному форматі, наприклад WMV. Фільм можна зберегти на комп’ютері чи компактдиску, відправити електронною поштою чи розмістити в Інтернеті.

Збірка – це сукупність вихідних мультимедійних об’єктів, що використовується під час створення фільму.

Аркуш розкадрування використовується для перегляду та зміни послідовності кліпів проекту, перегляду доданих відеоефектів та відеопереходів. Аудіокліпи, додані до проекту, не відображаються на Аркуші розкадрування, вони відображаються на Шкалі часу.

Презентація – це публічне подання чого-небудь нового, того, що нещодавно з’явилося, було створено; засіб інформування публіки про нові товари, вироби послуги тощо.

Комп’ютерна презентація – це презентація, створена та демонстрована засобами комп’ютерної та проекційної техніки.

КОНСПЕКТ УЧНЯ

Тема: Опрацювання мультимедійних даних. Потокові презентації

Мультимедійними даними називають дані, для подання яких використовують різні способи і які людина сприймає одночасно кількома органами чуття.


Текст Відео Анімація Аудіо Інтерактивність Зображення

Мультимедіа може бути класифіковано як лінійне і нелінійне.


Презентація – це __________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________

Комп’ютерна презентація – це _____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прикладні програми, призначені для створення комп'ютерних презентацій, називаються системами опрацювання презентацій, або редакторами презентацій.

Переваги презентацій на кожному з етапів роботи



Картка оцінюванняimage-index.jpg
Оцінка групи

uslugi_ocenka_assessment.jpg


Загальна оцінка




Власна оцінка

2-17791-6-10233-vnimanie-akcija-480x480.jpg



Схожі:

Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення....
Мета: ознайомити учнів з поняттям презентації та комп’ютерної презентації, їх призначенням, слайдові та потокові презентації, провести...
1. Комп’ютерні презентації (6 год.)
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і...
1. Комп’ютерні презентації та публікації (12 год.)
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і...
Основи створення комп’ютерних презентацій (35 год)
Поняття презентації та комп'ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації
Тема уроку
Навчальна: сформувати теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, принципи настроювання у часі відеокліпів
Урок з основ здоров’я. 1 клас
Підготувала вчитель Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Зуєва Наталя Олександрівна
16. Технологія опрацювання числових даних
Технологія опрацювання числових даних. Поняття електронних таблиць. Призначення і основні функції табличних процесорів. Діаграми
Мета. Навчальна
Практична робота №19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах
Урок-конференція з використанням мультимедійних технологій 10 клас «Глобальні проблеми людства»
Застосування інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій на уроках географії
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА пропедевтичного курсу інформатики для учнів 5-6...
Укладач: Казанцева Ольга Павлівна вчитель інформатики Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства Херсонської міської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка