№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Практичні роботи
|
Примітка
|
Тема 1. Комп’ютерні презентації (6 год.)
|
|
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій
|
|
|
|
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах
|
|
|
|
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів
|
|
|
|
Практична робота № 1.
Розробка слайдової презентації
|
*
|
|
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів. Демонстрація презентації у різних програмних середовищах
|
|
|
|
Практична робота № 2.
Анімація в слайдових презентаціях
|
*
|
|
|
Підведення підсумків по темі (контрольний зріз, тестування тощо)
(Оцінки за тему 1)
|
|
|
Тема 2. Текстовий процесор (8 год.)
|
|
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Створення нумерованих і маркованих списків. Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей
Використання стилів, поняття про схему документа Перегляд документа в різних режимах. Автоматичне створення змісту документа. Правила стильового оформлення документів різних типів. Робота з редактором формул
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота № 3.
Використання стилів і шаблонів документів. Робота з редактором формул
|
*
|
|
|
Таблиці в текстових документах. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Друк документів
|
|
|
|
Практична робота № 4.
Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах
|
*
|
|
|
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання
|
|
|
|
Практична робота № 5
Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання
|
*
|
|
|
Підведення підсумків по темі (контрольний зріз, тестування, комплексна ПР тощо)
(Оцінки за тему 2)
|
|
|
|
Повторення. Підведення підсумків
(Оцінки за І семестр)
|
|
|
Тема 3. Системи обробки табличної інформації (10 год.)
|
3.1. Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.)
|
|
Запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до комірок і редагування їх вмісту
|
|
|
|
Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.
Форматування даних, комірок і діапазонів комірок
|
Практична робота № 6. Введення даних і формату-вання таблиць у середовищі табличного процесора
|
|
|
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання.
Створення простих діаграм
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота № 7.
Використання формул в електронних таблицях. Створення простих діаграм
|
*
|
|
3.2. Аналіз даних у середовищі табличного процесора (5 год.)
|
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних, текстових і фінансових функцій табличного процесора.
Сортування й фільтрація даних у таблицях
|
|
|
|
Практична робота № 8. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора
|
|
|
Використання розширених фільтрів. Проміжні підсумки та зведені таблиці
|
|
|
|
Автоматизоване вибирання даних із таблиць. Умовне форматування даних
|
|
|
|
Графічний аналіз рядів даних. Різновиди діаграм, їх створення та настроювання
|
Практична робота № 9. Фільтрація даних й обчислення підсумкових характеристик
|
|
Тема 4. Служби Інтернету (6 год.)
|
4.1. Електронна пошта (3 год.)
|
|
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів
|
|
|
|
Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів. Етикет електронного листування
|
|
|
|
Практична робота № 10.
Електронне листування через веб-інтерфейс та за допомогою поштового клієнта
|
|
4.2. Інтерактивне спілкування (3 год.)
|
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.
Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та відео повідомлень
|
|
|
|
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування
|
|
|
|
Практична робота № 11
Обмін миттєвими повідомленнями. Спілкування на форумах та в чатах
(Оцінки за тему 4)
|
*
|
|
Тема 5. Інформаційні технології у навчанні (2 год.)
(вивчається оглядово, без оцінювання)
|
|
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету
|
|
|
|
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистан-ційне навчання. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов
Повторення. Підведення підсумків
|
|
|