№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Практичні роботи
|
Примітка
|
Тема 1. Комп’ютерні презентації та публікації (12 год.)
|
1.1. Створення й показ слайдових презентацій (6 год.)
|
|
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій
|
|
|
|
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах
|
|
|
|
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів
|
|
|
|
Практична робота № 1.
Розробка слайдової презентації
|
*
|
|
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів. Демонстрація презентації у різних програмних середовищах
|
|
|
|
Практична робота № 2.
Анімація в слайдових презентаціях
(Оцінки за тему)
|
*
|
|
1.2. Обробка мультимедійних даних (3 год.)
|
|
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації
|
|
|
|
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
|
|
|
|
Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів між його фрагментами
|
Практична робота № 3. Створення відеокліпу
|
|
1.3. Основи створення комп’ютерних публікацій (3 год.)
|
|
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій
|
|
|
|
Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій
|
|
|
|
Практична робота № 4.
Створення інформаційного бюлетеня і буклету
|
*
|
|
|
Підведення підсумків по темі (контрольний зріз, тестування тощо)
(Оцінки за тему 1)
|
|
|
Тема 2. Текстовий процесор (8 год.)
|
|
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Створення нумерованих і маркованих списків. Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей
|
|
|
|
Використання стилів, поняття про схему документа Перегляд документа в різних режимах. Автоматичне створення змісту документа. Правила стильового оформлення документів різних типів
|
|
|
|
Практична робота № 5.
Використання стилів і шаблонів документів
|
*
|
|
|
Повторення. Підведення підсумків
(Оцінки за І семестр)
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиці в текстових документах. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Друк документів
|
|
|
|
Практична робота № 6.
Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах
|
*
|
|
|
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота № 7
Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання
|
*
|
|
|
Підведення підсумків по темі (контрольний зріз, тестування, комплексна ПР тощо)
(Оцінки за тему 2)
|
|
|
Тема 3. Служби Інтернету (7 год.)
|
3.1. Електронна пошта (4 год.)
|
|
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів
|
|
|
|
Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів. Етикет електронного листування
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота № 8.
Електронне листування через веб-інтерфейс та за допомогою поштового клієнта
|
*
|
|
3.2. Інтерактивне спілкування (3 год.)
|
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.
Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та відео повідомлень
|
|
|
|
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування
|
|
|
|
Практична робота № 9
Обмін миттєвими повідомленнями. Спілкування на форумах та в чатах
|
*
|
|
|
Підведення підсумків по темі (контрольний зріз, тестування, комплексна ПР тощо)
(Оцінки за тему 3)
|
|
|
Тема 4. Програмні засоби навчального призначення (3 год.)
(вивчається оглядово, без оцінювання)
|
|
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистан-ційне навчання. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення. Підведення підсумків
|
|
|