«Екскурсія в торгівельні підприємства різних типів»


Скачати 84.38 Kb.
Назва «Екскурсія в торгівельні підприємства різних типів»
Дата 14.11.2013
Розмір 84.38 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Міністерство освіти і науки України

Управління освіти і наукової діяльності

Одеської облдержадміністрації

ДПТНЗ Ізмаїльське вище професійне училище


Методика та організація проведення

лабораторно-практичних занять

з предмету „Організація та технологія торговельних процесів”

для професії 4131 „Агент з постачання”




Розробив викладач Клюєва Вероніка Іванівна




Ізмаїл – 2009


Пояснювальна записка
Навчально-методична розробка з предмету „Організація та технологія торговельних процесів” складена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики професії „Агент з постачання”.

Предмет розрахований на 48 годин, з яких 36 аудиторних та 12 лабораторно-практичних занять.

Лабораторно-практичні заняття допомагають учням у формуванні практичних вмінь та навиків при вивченні предмету, а також застосовувати творчий підхід при виконанні.

До кожної лабораторно-практичної роботи є анотація та рекомендації, до деяких фото робіт учнів.

Кожна з лабораторно-практичних робіт може бути проведена у вигляді відкритого уроку, що є достатньо важливим, так як за допомогою цих занять викладач може показати свою майстерність, а учні засвоєння нового матеріалу та застосування його на практиці.

Анотація до лабораторно-практичного заняття № 1

Лабораторно-практична робота № 1 „Екскурсія в торговельні підприємства різних типів” виконується учнями після опрацювання теоретичного матеріалу з тем: „Форми торгівлі”, „Види роздрібної торговельної мережі”, „Форми та методи роздрібного продажу товарів”. Після виконання лабораторно-практичного завдання учні повинні вміти визначати види торговельних підприємств за різними ознаками, порівнювати торговельні організації та визначати їх переваги та недоліки. Цікавим є те, що учні самостійно обирають форму виконання роботи, застосовуючи творчий підхід.
Лабораторно-практичне заняття № 1

Тема: «Екскурсія в торгівельні підприємства різних типів»

Мета лабораторно-практичного заняття: закріпити знання отриманні на уроках теоретичного навчання.

Обладнання: конспект, аркуші А4, зображення різних видів магазинів, кольоровий папір, ножиці, фломастери, ручки.
Хід роботи

  1. Розробити і вивчити організаційну структуру і типи роздрібних підприємств.

  2. Визначити назву підприємства і види товарів, які реалізуються.

  3. Обґрунтувати вибраний тип роздрібного торговельного підприємства.

  4. Оформити на аркушах А4.

  5. Прикласти зображення з виглядом торговельного підприємства (по можливості).



Контрольні питання:

  1. Роздрібні торговельні підприємства, характеристика і значення в процесі руху товару.

  2. Охарактеризувати спеціалізовані роздрібні магазини.

  3. Перерахувати внутрішні чинники, що впливають на оновлення товарного асортименту.

  4. Перерахувати зовнішні чинники, що впливають на оновлення товарного асортименту.


Приклади учнівських робіт (група АП 071 2007-2008 навчальний рік).











студентка групи АП 081 Храпакова Надія (2008-2009 навчальний рік)

студентки групи АП 081

Нягу Катерина, Ющенко Ольга, Глущенко Марія (2008-2009 навчальний рік)

студентка групи АП 081 Гасанова Фаїна

(2008-2009 навчальний рік)

Анотація до лабораторно-практичного заняття № 2

Лабораторно-практичне заняття № 2 виконується учнями після опрацювання теоретичних питань з тем: „Приймання товарів та підготовка їх до продажу”, „Особливості підготовки до продажу окремих груп продовольчих товарів”, „Підготовка та організація робочого місця продавця”. Учні демонструють на практиці знання щодо правил оформлення вітрин, викладки товару на основі наукового підходу та дизайну, та визначають необхідність дотримання фірмового стилю.
У 2007-2008 навчальному році мною було проведено лабораторно-практичне заняття № 2 на тему „Імідж торговельного підприємства. Фірмовий стиль. Організація викладення товару на вітринах, дизайн вітрин” у вигляді відкритого уроку. Всі учні засвоїли теоретичний матеріал та виконали практичне заняття на достатньому та високому рівнях. При виконанні практичної роботи учні були розподілені на групи, у межах групи кожен учень виконував своє особливе завдання та зміг себе творче проявити у різних видах робіт.
Лабораторно-практичне заняття № 2

Тема: Імідж торговельного підприємства. Фірмовий стиль. Організація викладення товару на вітринах, дизайн вітрин

Мета лабораторно-практичного заняття: вивчення правил оформлення вітрин, порядок організації викладення товару на основі наукового підходу і дизайну, витримати у всіх елементах торговельного підприємства фірмовий стиль і імідж підприємства.

Обладнання: папір (при необхідності кольоровий), картон, ножиці, клей, пластилін, кольорові олівці, фломастери, фарби, заготовки макету.

Хід роботи

  1. Виготовити макет правильної організації викладення товару і оформлення вітрин, загального інтер'єру торговельного підприємства.

  2. Дотриматись єдиного фірмового стилю торговельного підприємства.

  3. Обґрунтувати фірмовий стиль, імідж підприємства, вибрану форму торговельного підприємства і організації викладення товару, дизайну вітрин.

Контрольні питання:

  1. Хто формує фірмовий стиль підприємства?

  2. На яких предметах ми можемо відображувати фірмовий стиль?

  3. Пояснити значення правильної організації викладення товару.

  4. Чи необхідно дотримуватися єдиного фірмового стилю?

  5. Стиль - необхідність або вимога суспільства.


Приклади учнівських робіт (група АП 071 2007-2008 навчальний рік).

Фото з відкритого уроку група АП 071 викладач Клюєва В.І.






Макет парихмахерської „Клеопатра” для зображення фірмового стилю.







Макет автомобільного салону „Альянс” для зображення фірмового стилю



Студенти групи АП 071 Лємаєв Р. та Лазарєв А. виконують лабораторно-практичну роботу.



Макет магазину одягу „Silver” для зображення фірмового стилю


Макет дитячого одягу „Пчёлка” для зображення фірмового стилю


Анотація до лабораторно-практичного заняття № 3

Згідно навчальної програми викладання дисципліни „Організація та технологія торговельних процесів” у учнів, які навчаються за спеціальністю „Агент з постачання”, лабораторно-практичне завдання № 3 на тему „Організація і правила процесу продажу товарів” проводиться на основі раніше вивчених тем: „Приймання товарів та підготовка їх до продажу”, „Особливості підготовки до продажу окремих груп продовольчих товарів”, „Підготовка та організація робочого місця продавця”.
Лабораторно-практичне заняття № 3

Тема: Організація і правила процесу продажу товарів.

Мета лабораторно-практичного заняття: вивчення правил оформлення дарунків, створення зовнішнього оформлення на основі наукового підходу і дизайну.

Обладнання: папір (при необхідності кольоровий), картон, ножиці, клей, пакувальний папір, коробки різних розмірів.
Хід роботи

  1. За допомогою підручних засобів упакувати подарунки.

  2. Показати взаємодію кольорів.

  3. Надати подарункам естетичного вигляду.

  4. Зробити висновки.


Контрольні питання:

  1. Значення правильної організації процесу продажу товарів.

  2. Основні правила роботи магазинів та порядок заняття торговельною діяльністю.

  3. Правила продажу окремих груп продовольчих товарів.

Так як лабораторно-практичне заняття № 3 розраховано на 6 годин, то як варіант, можна провести одне з занять на тему „Організація робочого місця продавця”.
Лабораторно-практичне заняття № 3

Тема: „Організація робочого місця продавця”.

Мета лабораторно-практичного заняття: закріпити знання про робоче місце продавця, довести важливість правильної його організації.

Обладнання: папір, картон, кольоровий папір, ножиці, клей, інші підручні засоби.
Хід роботи

  1. Вивчити поняття про робоче місце, значення його правильної організації.

  2. За допомогою підручних засобів виготовити макет правильної організації робочого місця.

  3. Обґрунтувати обрану форму організації робочого місця, його дизайн.


Контрольні питання:

  1. Робоче місце продавця, значення правильної його організації, вимоги до його організації, порядок організації на основі наукового підходу та дизайну.

  2. Утримання робочих місць у санітарному стані.

  3. Правила розміщення та викладки товарів на робочому місці продавця та торговому залі магазину самообслуговування, інтер’єр торгового залу.


Анотація до лабораторно-практичного заняття № 4

Лабораторно-практичне заняття № 4 виконується після опрацювання учнями теоретичного матеріалу з тем: „Вивчення споживчого попиту”, „Рекламування товарів”. Дану роботу учні виконують за комп'ютером в програмі Power Point. Це дозволяє застосувати знання отримані на уроках інформатики при створенні презентації реклами вибраного товару.
Лабораторно-практичне заняття № 4

Тема: „Рекламування товарів”

Мета лабораторно-практичного заняття: застосувати теоретичні знання з реклами при розробці презентації, довести важливість реклами у сучасному житті.

Обладнання: комп’ютер, зошити з теоретичного навчання, підключення до Інтернету, комп’ютерна програма Power Point.
Хід роботи

  1. Розробити рекламу обраного товару (послуги).

  2. Оформити у програмі Power Point у вигляді презентації.

  3. Дотримуватись вимог щодо ефективної реклами.

  4. Зробити висновки.


Контрольні питання

  1. Важливість реклами у сучасному житті.

  2. Вимоги щодо ефективної реклами.

  3. Реклама канал поширення інформації

  4. Етапи рекламного процесу.


Список додаткової літератури

з предмету

Організація та технологія торговельних процесів”


  1. Голошубова Н.О. Збірник ситуаційних задач і тестів з проблем організації торгівлі: навч. посібник.- К.:КНТЕУ, 2000.-185с.

  2. Искусство торговать. Общая редакція – С.И. Кумак / составление АОЗТ „Московское Финансовое Объединение”, 1995-256с.

  3. Торговое дело: Экономика и организация: Учебник/ Под общ. ред. проф. Л.А. Брагина и проф. Т.П. Данько, - М.: Инфра – , 1999. – 256с.

  4. Щур „Основи роздрібної торгівлі”

  5. Фарби Є.Д. Как создать успешную рекламу/ пер. С англ.. под ред Н.Н. Пашской. СПб.: Издательский дом „Нева”, М.: „Олма – Пресс Инвест”, 2003, - 256с.

Схожі:

Урок засвоєння нових знань
Учні вмітимуть: розрізняти тексти різних типів мовлення; відрізняти роздум від інших типів мовлення; будувати твір-роздум; самостійно...
Програма начально-тематичних екскурсій Початкова школа. Екскурсія...
Українська література. Екскурсія «Тарас Григорович Шевченко – український письменник»
Тема. Публікація статичної та динамічної інформації з БД в локальних...
Рінок різних типів засобами СУБД MS Access. Закріплення вмінь і навичок використання запитів для аналізу інформації БД. Усвідомлення...
«Зміст кадрової політики на різних етапах життєвого циклу підприємства»
МЕТА: розкрити зміст кадрової політики на різних етапах життєвого циклу підприємства: стадія формування підприємства, інтенсивного...
Урок 3 Тема: Таблиці в текстових документах. Використання стилів,...
Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями стилі та таблиці в текстових документах. Використання...
Уроку: Урок узагальнення та систематизації знань
Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про виробництво електроенергії на електростанціях різних типів
Тема: Анімація з автоматичним заповненням проміжних кадрів
Мета: Навчити учнів прийомам роботи з часовою шкалою; створювати анімацію різних типів, розвивати інтерес до інформатики; виховувати...
Урок-екскурсія Тема. Екскурсія пушкінськими місцями
Мета: здійснити заочну екскурсію місцями, де жив і творив великий поет, ознайомити учнів з основними фактами життя і творчості О....
ЩОДО РОЗВ
Тому важливо виокремити методичні особливості розв’язання різних типів задач щодо формування і використання активів первинних суб’єктів...
Тема урока Дата
Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедії, словники, довідники величин, атласи географічних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка