|
Скачати 146.37 Kb.
|
План-конспект заняття Тема заняття: Сервірування столу. Навчальна мета:
Розвивальна мета: розвивати в учнів відчуття прекрасного, естетичний смак, бажання підняти відвідувачам настрій досконалим обслуговуванням. Виховна мета: виховувати в учнів здатність отримувати задоволення від якісно виконаної роботи, почуття колективізму, відповідальності. Тип заняття: формування знань, прийомів, навичок та вмінь. Методи проведення заняття: розповідь, бесіда, ілюстративно-пояснювальний, демонстраційно-пояснювальний, проблемний Комплексне методичне забезпечення: дидактичні засоби навчання: підручники:
технічні засоби навчання: комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, презентації. Столовий посуд, столові прибори, столова білизна. Міжпредметні зв’язки:
Алгоритм проведення заняття
Хід заняття
Черговий звітує викладачу про відсутніх на уроці учнів;викладач перевіряє готовність аудиторії та технічних засобів до уроку.
Тема і план заняття озвучуються викладачем та висвітлюються на екрані. План заняття
5.Викладення нового матеріалу (25 хв.)
Засвоєне систематизується і узагальнюється, відбувається рефлексія процесу навчання і оцінювання результатів заняття.
Викладач висловлює подяку, звертає увагу на реалізацію очікуваних результатів заняття.
Використані джерела інформації
Додаток 1 Еволюція сервірування столу Стародавній світ Історія культури застілля ,культури їжі, пиття, поведінка за столом іде з глибин тисячоліть. В далекі часи наші предки сиділи біля вогнища, розбирали здобич на шматки примітивним способом і їли руками. Стародавній Єгипет Стародавні Єгипетські ієрогліфи розповіли, що на святкових застіллях фараонів подавали багато страв з різних сортів м'яса і фруктів. Музиканти розважали гостей . Використовували чудовий посуд і бокали, що збереглися до цього часу. Стародавня Греція Важливим предметом меблювання будинку у Стародавній Греції було трапезне ложе і лежаки .На цих лежаках їли греки. Цим правом могли користуватись лиш чоловіки,жінки у той час сиділи на стільцях. Стародавній Рим Як і в Греції в Римі вживали їжу на трапезному ложі. Тільки простолюдини їли сидячи. Оскільки римляни їли руками,то їм подавалась вода в спеціальних сосудах для миття рук. Навколо сервірованого столу розміщувались кушетки. Середньовіччя У 8-му сторіччі при королівських дворах їжу накладали у заглиблення на дубовому столі. Нажаль, в них ще не було скатертин та тарілок. Карл Великий Карл великий (744-814 рік) відродив традиції греків і римлян і перетворив застілля в пишний ритуал з музикою і читанням вголос. З 11ст. до трапез почали допускати жінок .За столом сиділи парами і користувались одним кубком та блюдом на двох. В 13-15ст. використовували тарілки з олова та дерева, а ножі та виделки кожний гість приносив з собою. Близько 1100 років тому було прийнято сервірувати кожну страву окремо. На спеціальному столі стояли інші страви. Перед їжею руки мили у спеціальному посуді. Пристрастю 18 сторіччя були розкішні композиції з квітів в поєднанні з фарфоровими тарілками і кришталевими бокалами 18ст вперше випала нагода сервірувати стіл однаковим посудом. Сучасне застілля Нажаль, сьогодні нам доводиться вибирати: «Швидка їжа по-американськи»- чи культура українського застілля. Кожного дня можна святково сервірувати стіл і навіть на малі кошти ,але потрібно дотримуватись деяких правил при виборі посуду, декоративних квітів та різних прикрас. Якщо докласти зусиль, то можливо створити гарну атмосферу культурного застілля. Приклади сервірування: Додаток 2 Культура та дизайн столу Як і в минулі століття, так і сьогодні вишукано сервірований стіл – вершина вашої гостинності. По особливому прикрасивши святковий стіл, ви можете надати святу свій неповторний колорит. За своїм бажанням ви стелите ту чи іншу скатертину, розставляєте сети, або просто залишаєте стіл незастеленим. Важливо лише, щоб всі частини композиції були в гармонії одна з однією. Сервіз, свічки, оригінально складені серветки, квіткові декорації або інші незвичні аксесуари – все це надає святковому столу особливий стіл. Під час великих свят раціонально ставити іменні картки та картки меню. Складаючи меню, пам’ятайте класичне правило: потурбуйтесь про різноманітність. Не комбінуйте одні і ті ж інгредієнти. Навіть за кольором страви повинні відрізнятись одна від одної. Що до напоїв, то тут основне правило слідуюче: до легких страв слід подавати легкі напої, до пряних, пікантних – пряні. В кулінарних книгах ви знайдете повністю складене меню на різні випадки. Люба їжа смачна за красиво сервірованим столом, і тут не слід обмежувати свою фантазію. Ви повинні створювати власні композиції святкового столу. Головне – ваша фантазія, ваш неповторний стиль. Додаток 3 Послідовність сервірування столу Додаток 4 Історичні цікавинки 1. Звичайною справою користуватись ножем і виделкою в Європі стало в XVI столітті. Тільки виделка укорінювалась повільно. 2. Виделку запозичили у венеціанців, вони їли виделками фрукти, щоб сік не фарбував пальці. 3. У Франції користувались виделкою на п`ять зубців. 4. Духовенство виявляло спротив розповсюдженню нових звичаїв вживання їжі. 5. Сучасний вид столових приборів почав формуватися в XVII столітті 6. В 1695 році у Франції винайшли керамічний фарфор, який не отримав розповсюдження, бо був м`яким (без каоліна) і крихким. 7. Ці дорогоцінні, зроблені з невичерпною фантазією ложки XVI століття зроблені з свинцевого кришталю, золота і морських мушлів. (зображення ложок з’являється на екрані телевізора). 8. В XVII столітті «біле золото» - фарфор - в великих кількостях імпортували з Китаю. 9. Однаковим посудом почали накрити стіл починаючи з 30 років XVII століття, так як на мануфактурах Мейсена почали виробляти фарфорові сервізи. 10. З появою таких напоїв як кава і чай з на початку ХУІІІ століття столи почали сервірувати чашками. 11. В ХІІІ столітті за бенкетним столом кількість ложок і виделок була обмеженою. Гості брали їжу аристократично - трьома пальцями – і клали на круглі шматки хліба, які використовувались як тарілки. |
ТЕМА: Операційні системи сімейства Windows. Вивчення об’єктів Робочого столу МЕТА: вивчити об’єкти Робочого столу та їх властивості, набути навички застосування технології Drag & Drop для виконання різноманітних... |
План-конспект уроку№4 Тема. Встановлення зв’язків між таблицями Мета: формувати навички впорядкування (сортування), навчити встановлювати зв’язки між таблицями, розвивати навички швидкого запам'ятовування... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по технічній підготовці з водійським складом Жовтневого ЗМПО Навчальна мета: вдосконалити знання водійського складу та практично відпрацювати проведення технічного обслуговування карданої передачі... |
Тема заняття Мета заняття: навчити учнів створювати WEB- документи засобами текстового редактора Word |
Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions «Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання... |
ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,... |
План-конспект на проведення семінарського заняття по медичній підготовці... Навчальна мета: Навчити о\с караулу наданню першої медичної допомоги потерпілим при ДТП |
План-конспект уроку з Охорони праці. Тема: Вогнегасні речовини та... Мета: засвоєння учнями знань про необережне поводження з вогнем у побуті, порушення пожежних норм і правил у технологічних виробництвах,ознайомити... |
Урок №60 Тема. Функція. Область визначення функції. Область значень функції Мета: закріпити термінологію, відпрацювати навички роботи з поняттями функції; відпрацювати навички роботи із функцією, заданою... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |