Тема: Здорова їжа


Скачати 34.05 Kb.
Назва Тема: Здорова їжа
Дата 21.06.2013
Розмір 34.05 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Клас:7

Тема: Здорова їжа.

М ета: Повторити й закріпити лексику теми.

Ознайомити учнів з новими ЛО.

Повторити й закріпити граматичний матеріал: злічувані та незлічувані іменники.

Навчати учнів вживати слова how much, how many, a lot of, little/a little.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

Практикувати учнів у письмі.

Виховувати звичку вживати здорову їжу.

О бладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2).

Хід уроку

I. Підготовка до сприйнятт я іншомовного мовлення

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. How are you today?

Ps: Good morning, teacher. We are fine, thank you.

T: I’m glad to see you.

Ps: We are glad to see you, too.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are continuing to speak about food and eating habits. We are also continuing

to practise using countable and uncountable nouns in our speech.

3. Перевірка домашнього завдання.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Survey».

Клас розподіляється на групи по четверо учнів, кожен з яких отримує по картці з набору (НО1). Вони у групах опитують один одного, узагальнюють інформацію, а по закінченні роботи один представник від кожної групи доповідає про результати опитування.HO1:

А. Ask your friends and find out who:

— often eats sweets;

— doesn’t like fruit;

— eats a lot of bread.

В. Ask your friends and find out who:

— likes fruit and vegetables;

— eats a lot;

— doesn’t like fish.

С. Ask your friends and find out who:

— doesn’t like chocolates;

— likes meat;

— often drinks juice.

D. Ask your friends and find out who:

— prefers fish to meat;

— doesn’t eat a lot;

— doesn’t like vegetables.

II. О сновна частина уроку

1. Відпрацювання граматичного матеріалу: злічувані та незлічувані іменники.

1) Граматична гра.

Клас розподіляється на дві команди. Учитель називає продукти. Члени кожної з команд ланцюжком виходять до дошки й у два стовпчики записують злічувані та незлічувані іменники. За кожне неправильно записане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає менше балів.

2) Впр. 6 (с. 65).

Клас продовжує працювати у командах. Члени кожної з них ланцюжком виходять до дошки і записують доповнені речення вправи. За кожне правильно записане речення дається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.Учитель стежить за правильністю написання слів.

3) Впр. 7 (с. 66).

Учні самостійно письмово виконують завдання вправи. Той, хто першим впорався з ним, читає запитання вголос. Учитель і решта класу стежать за правильністю виконання завдання.

2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1) Учитель записує на дошці словосполучення і пропонує одному з учнів перекласти їх рідною мовою: fresh food, fast food, junk food.

Учитель звертає увагу учнів на специфіку їх перекладу і пропонує прочитати правила, подані у підручнику на с. 66, у разі необхідності пояснюючи та коментуючи їх.

2) Самостійна робота.

Учитель пропонує учням скласти і записати якомога більше речень зі словосполученнями, поданими у правилах, протягом 3 хвилин. По закінченні роботи троє-четверо учнів, які записали найбільше речень, читають їх уголос. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 8а (с. 66).

Учні в парах виконують завдання вправи. По закінченні роботи троє-четверо учнів переказують відповіді своїх співрозмовників. Учитель контролює правильність граматичної структури речень.

2) Впр. 8b (с. 66).

Учні самостійно протягом кількох хвилин обмірковують завдання вправи. По закінченні підготовки троє-четверо учнів розповідають про свої уподобання в їжі класу.

3) Робота в парах.

Учні отримують картки (НО2) і складають діалоги за поданим завданням. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель стежить за правильністю граматичної структури речень.

НО 2:

А. Make up a dialogue.

You need to keep to a diet and you want to ask your friend who keeps to a diet for advice. You:

— ask your friend why he/she keeps to a diet;

— tell why you need to keep to a diet;

— ask what diet is better to keep to.

В. Make up a dialogue.

You keep to a diet and your friend asks you for advice about it. You:

— tell your friend why you keep to a diet;

— ask your friend why he/she needs to keep to a diet;

— tell your friend what diet is better to keep and why.

4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 9 (с. 66).

Учні самостійно письмово виконують вправу. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої міні-твори вголос. Ще 3—4 зошити учитель перевіряє вибірково.

III. З аключна частина уроку

1. Домашнє завдання.

Впр.9, ст.66

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

T: Today we spoke about food, diets and cases when people keep to a diet. Do you think it’s good to keep to a diet? Are there any cases when keeping to a diet may be dangerous? What food should we eat to stay healthy?

Схожі:

Класна година «Здорова їжа – для здорового життя»
Дорогі діти! Сьогодні не є секретом, що зовнішній вигляд людини, її поведінка і самопочуття залежить від здоров’я, а також від піклування...
Корисна їжа і здоров'я. Мета
Учитель роздає малюнки, фотографії, вирізки з газет та журналів, на яких зображено різноманітну їжу, і просить учнів вибрати ті із...
Виховна година на тему: Корисна їжа і здоров'я. Мета
Учитель роздає малюнки, фотографії, вирізки з газет та журналів, на яких зображено різноманітну їжу, і просить учнів вибрати ті із...
Тема: Їжа Підтема
Прислів’я розрізані на 2 частини. Переможці ті – хто першим складе всі прислів’я
План-конспект виховної години Тема: Шкідлива їжа. Що ми їмо? Мета
Обладнання: ноутбук, презентація, вирізки з журналів, прислів'я, записані на окремих аркушах, картки
Урок 3 Тема: Їжа
Практична: Удосконалювати комунікативну компетенцію учнів на основі навичок володіння новим лексичним матеріалом по темі. Проконтролювати...
Урок №1. Тема уроку: Їжа. Продукти харчування
Практична: повторити вивчені у попередніх класах назви продуктів та ввести нові лексичні одиниці до теми, формувати навички читання...
Здорова спина це запорука здоров'я всього організму!
Тіло людини як карта на ньому розташовані біологічно активні точки, грамотний вплив на які здатний позбавити людину від больових...
Їжа – джерело енергії, тепла, росту, здоров’я, сну людини
Сьогодні ми поговоримо про енергетичну цінність їжі, її складову та гігієну харчування. Будемо вчитися вибирати їжу, корисну для...
Їжа – джерело енергії, тепла, росту, здоров’я, сну людини
Сьогодні ми поговоримо про енергетичну цінність їжі, її складову та гігієну харчування. Будемо вчитися вибирати їжу, корисну для...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка