Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду


Скачати 46.33 Kb.
Назва Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
Дата 29.05.2013
Розмір 46.33 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Розробка аудіо та відео, створення кліпів. Збереження та публікація проектів.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації. Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
Мета заняття: 
Навчальна: сформувати знання про мультимедійні дані та їх обробку.
Виховна: виховувати культуру праці, працелюбність, бережне відношення до майна; 
Розвиваюча: розвивати технічне мислення, сприяти розвитку координації рухів, розвивати пам`ять, мислення. 
ТИП УРОКУ: лекція 

ПЛАН 
1. Організаційна частина 
2.Повідомлення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності 
3. Викладення нового матеріалу 
4. Закріплення вивченого матеріалу 
5. Завдання для виконання дома 
6. Закінчення уроку. 
ХІД І ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ
І. Організаційний момент 
-    Добрий день, діти!
-    Сідайте, будь ласка!
-    Хто сьогодні черговий?
-    Хто сьогодні відсутній?
-    Хто сьогодні не готовий до уроку і чому?

?
ІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності .
Тема уроку: Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації. Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
Мета уроку:  сформувати знання про мультимедійні дані та їх обробку.
III. Викладення нового матеріалу.  
Мультиме?діа (лат. Multum + Medium) — комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або, останнім часом все частіше — анімації і відео. Характерна, якщо не визначальна, особливість мультимедійних веб-вузлів і компакт-дисків — гіперпосилання. Поняття, що означає сполучення звукових, текстових і цифрових сигналів, а також нерухомих і рухомих образів. Так, мультимедійна база даних буде вміщувати текстову і образну інформацію, відеокліпи і таблиці, і все це має однаково легкий доступ. Мультимедійна телекомунікаційна послуга дозволяє користувачеві посилати і одержувати будь-яку форму інформації, взаємозамінну за бажанням.
Мультимедіа може бути грубо класифікована як лінійна й нелінійна. Аналогом лінійного способу подання може бути кіно. Людина, що переглядає даний документ жодним чином не може вплинути на його зміст. Нелінійний спосіб подання інформації дозволяє людині брати участь у поданні інформації, взаємодіючи якимось чином зі засобом відображення мультимедійних даних. Участь людини в даному процесі також називається «інтерактивністю». Такий спосіб взаємодії людини й комп'ютера найбільш повно представлений у категоріях комп'ютерних ігор. Також, нелінійний спосіб подання даних називається «гіпермедіа».
Як приклад лінійного і нелінійного способу подання інформації, можна розглядати таку ситуацію, як проведення презентації. Якщо презентація була записана на плівку й показується аудиторії, то цей спосіб повідомлення інформації може бути названий лінійним, тому що глядачі не мають можливості впливати на доповідача. У випадку ж живої презентації, аудиторія має можливість задавати доповідачеві питання і взаємодіяти з ним в інший спосіб, що дозволяє доповідачеві відходити від теми презентації, наприклад пояснюючи деякі терміни або більш докладно висвітлюючи спірні частини доповіді. Таким чином, жива презентація може бути представлена, як нелінійний(інтерактивний) спосіб подачі інформації.
Формати аудіо
Формати без стиснення
•    CDDA — Audio CD, розроблений Philips і Sony (від 1980).
•    SACD — Super Audio Compact Disc, розроблений Philips і Sony
•    WAV — Microsoft Wave (Waveform audio format). 
Формати зі стисненням:
Без втрат
•    APE — Monkey's Audio (.ape, .apl)
•    FLAC — вільний кодек з проекту Ogg vorbis
•    WMA — Windows Media Audio 9.1 Lossless
З утратами
•    AAC (.m4a, .mp4, .m4p, .aac) — Advanced Audio Coding
•    Doulby Digital (AC-3)
•    Ogg vorbis
•    MP3 (MPEG Layer 3)
•    Musepack (.mpc)
•    RealAudio (.ra, .rm)
•    TvinVQ (.vqf)
•    WMA — Windows Media Audio
Формати звукосинтезу
•    MIDI — Musical Instrument Digital Interface
•    MOD — формат музичних композицій комп'ютерів Amiga
Ві?део (від лат. video — дивлюся, бачу) — під цим терміном розуміють широкий спектр технологій запису, обробки, передачі, зберігання й відтворення візуального і аудіовізуального матеріалу на моніторах. У побутовому значенні відео означає відеоматеріал, телесигнал або кінофільм, записаний на фізичному носії (відеокасеті, відеодиску й т. п.).
Розширення комп’ютерних відеофайлів
3gp, flv, avi, mpg, mov, swf, asf, mp4, wmv
Для створення відеокліпів використовують відеоредактори.
Відеокліп, або кліп (від англ. clip — частина фільму або невеликий відеоролик, що супроводжує музичний твір) — коротка за тривалістю частина відео.
Відеоредактор — це програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відеофайли на комп’ютері. Різні відеоредактори мають різний набір вказівок та інструментів для опрацювання відеофайлів.
До складу операційної системи Windows XP входить відео редактор Windows MovieMaker. Працюючи з ним, можна видаляти зайві кадри з відеозапису, розташовувати відеофрагменти в будь_якій послідовності, додавати музичні файли, голосовий супровід, титри тощо.
За допомогою відеоредактора створюється проект — файл, що містить відомості про порядок розташування та час відтворення зображень, аудіота відеокліпів, відеопереходи, відеоефекти, назви, титри тощо. Після збереження проекту його файл можна відкрити пізніше за допомогою відеоредактора та внести в нього зміни. Проекти, створені у Windows MovieMaker, мають розширення mswmm.
Готовий проект може бути збережений як фільм — відеофайл у відповідному форматі, наприклад WMV. Фільм можна зберегти на комп’ютері чи компакт_диску, відправити електронною поштою чи розмістити в Інтернеті.
Крім стандартних елементів вікна, зокрема рядка меню та панелі інструментів, вікно відеоредактора Windows MovieMaker містить також спеціальні елементи для відеоредакторів. Не всі елементи одночасно відображаються у вікні. Залежно від етапу роботи з відеокліпом можна використовувати такі елементи: панель Операцій з фільмами, що подає вказівки, найбільш використовувані під час створення відеокліпу; панель Збірок, на якій відображаються збірки імпортованих мультимедійних об’єктів і колекції відеоефектів та відеопереходів; панель Вмісту, на якій відображаються кліпи, що входять до обраної збірки; вікно Попереднього перегляду, яке використовується для перегляду як окремих кліпів, так і всього проекту перед збереженням, та область, в якій створюються і монтуються проекти, що може відображатися у вигляді Аркуша розкадрування або Шкали часу.
Відеокліп, що створюється за допомогою Windows MovieMaker, може містити відеофрагменти, аудіозаписи та статичні зображення. Для додавання до проекту мультимедійних об’єктів, що зберігаються у файлах, можна виконати вказівку Файл/Імпорт до збірок або скористатися вказівками з панелі операцій з фільмами, що містяться в розділі Запис відео: Імпорт відео, Імпорт зображень, Імпорт звуку або музики.
Перш ніж опрацьовувати відео, потрібно отримати вихідний відеоматеріал. Для цього можна використати готові відеокліпи, збережені у файлах. Можна також захопити відео, яке знімається безпосередньо в процесі роботи над проектом за допомогою відеокамери чи веб_камери, в такому випадку камера має бути підключеною до комп’ютера через відповідний роз’єм. При захопленні відео записується у файл, який включається до збірок. Для захоплення відео з камери можна скористатися вказівкою меню Файл/Запис відео.
IV. Закріплення вивченого матеріалу. 
Дайте відповідь на запитання: 
1.    Що таке мультимедіа?
2.    Як захопити відео кліп?
3.    Які Ви знаєте формати аудіо та відео файлів?
V. Завдання для виконання дома.
Вивчити матеріал по темі, підготуватися до практичної роботи.




Схожі:

Аудіо-технології, мультимедіа. Формати аудіо файлів. Програмне забезпечення...
Мета: ознайомити учнів з аудіо технологіями, форматами аудіо файлів та програмним забезпеченням для роботи
ТЕМА. Поняття блогу, різновиди блогів публікація повідомлень та налаштування...
ТЕМА. Поняття блогу, різновиди блогів публікація повідомлень та налаштування його параметрів
Тема: Програма для обробки аудіофайлів. Інтерфейс програми. Робота з аудіозаписами. Мета
Мета: Ознайомитися з програмою для обробки аудіо файлів з її інтерфейсом та аудіо записом
St. Valentine’s Day
Обладнання: мультимедійна установка, костюми та реквізити для сценок, мультимедійна презентація, відео фрагменти, аудіо записи
Уроку: Одяг. Мета уроку: практична
Обладненння: комп’ютер,презентація,тематичні малюнки,проектні роботи учнів, картки з завданнями, аудіо-відео додаток
Т. ШЕВЧЕНКО. «ЗАПОВІТ» — ТВІР, ЩО ЄДНАЄ МИНУЛЕ, ТЕПЕРІШНЄ І МАЙБУТНЄ Мета
Обладнання: портрет Т. Шевченка, підручник, мультимедійний комплект, малюнки-ілюстрації до твору; дидактичний матеріал (тестові завдання,...
Шановні пані та панове, керівники підприємств, підприємці та бізнесмени!
Побутова техніка та прилади; вбудована техніка та інше кухонне обладнання; кондиціонування; опалення; охоронне та пожежне обладнання;...
Робота з електронною поштою
Електронна пошта (англ e-mail, або email, скорочення від electronic mail) — популярний сервіс в Інтернеті, що робить можливим обмін...
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1 ГРАВЦЯ «КРІСЛО»
Відмінність складається в тому, що неможливо виміряти пульс і інші відео ефекти, отже можна ці моменти гри випустити. Але замість...
Методичні рекомендації за темою: Підготувала: викладач історії І категорії Івашиніна Т. І
ЕОМ, аудіо, кіно, відео. Коли комп'ютери почали широко використовуватися в освіті, з'явився термін «нова інформаційна технологія...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка