|
Скачати 18.21 Kb.
|
Гіперактивна дитина, що робити? Дуже часто від батьків, вчителів, взагалі дорослих лунають слова: « В наш час такого не було», « Ми так себе не поводили», « Ну і діти зараз!»… Так, з розвитком суспільства, науково – технічного прогресу, в час нанотехнологій діти міняються, але так само міняються і дорослі. В користування входять нові поняття, які характеризують поведінку дітей – обдаровані діти, замкнені, агресивні, «важкі», девіантні, діти – індиго, гіперактивні діти. Занадто рухливих дітей стає все більше, і часто батьки та й вчителі не знають як цю активність направити в правильне русло, на розвиток особистості дитини. У перекладі з лат. «активний» – означає діяльний, а грецька «гіпер» вказує на перевищення норми. Гіперактивність - медичний діагноз, неврологічний розлад. Цей діагноз визнали головні медичні, психіатричні та освітні організації по всьому світі. У більшості випадків гіперактивність генетично обумовлена, тільки інколи є наслідком травм, патологічних, важких пологів. У таких дітей особлива будова головного мозку. Характеристики:
Батьки таких дітей відчувають любов і в той же час безсилля впливу на їх виховання. Але пам’ятайте: гіперактивність – це не поведінкова проблема, не результат поганого виховання, а медичний діагноз, який можна поставити тільки за результатами діагностики. Практичні поради батькам по зняттю надмірного збудження дитини: - Надавайте нагоду всебічно реалізовуватись дитині: в танцях, спорті, мистецтві, особливо, якщо дитина має прояви гіперактивності. - Слідкуйте за розпорядком дня. - Дотримуйтесь єдиної тактики виховання. - Будьте уважні до скарг дитини, можливо, це перевтома. - Заохочуйте позитивні вчинки, і не акцентуйте увагу на негативних. - Приділяйте дитині достатньо уваги. Стільки, наскільки дозволяє вам час. Але проведіть цей час з користю. - Регламентуйте перегляд телевізора й тривалість занять за комп’ютером. - Залучайте до домашньої роботи, але не хаотично, а виділіть певне завдання, за яке дитина буде відповідальна. - Ваша дитина половину життя проводить у школі, тому створюйте взаємозв’язок з класним керівником. - найоптимальніший спосіб впливу на дитину – слово. |
«ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА У ДИТЯЧОМУ САДКУ» «гіперактивність»; визначити основні причини гіперактивності у дітей; відпрацьовувати навички ефективної взаємодії з дітьми та їхніми... |
ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ Як виховувати у дитини любов до читання. Що робити якщо дитина не любить читати? |
Ідея проведення цієї зустрічі і вибір її тематики виникла саме із... В останній час все частіше психологу дитячого садка доводиться відповідати на питання батьків та педагогів : що робити, якщо: дитина... |
Дитина прийшла до школи. Її серце переповнене радістю, надією, сподіванням.... Дитина прийшла до школи. Її серце переповнене радістю, надією, сподіванням. Як зберегти цю надію? Як підтримати інтерес, а навчання... |
Чи готова дитина до школи ? Чи готова дитина до школи? (Комплекс методик для індивідуального обстеження рівня підготовленості дітей до школи). Укладачі: Волошенко... |
Психологічна просвіта для батьків «Ідемо до дитячого садку» Якщо дитина погоджується ненадовго відпустити маму від себе, це одна з ознак того, що дитина зможе відвідувати дитячий садок. Щоб... |
Конвенція ООН про права дитини Прийнята резолюцією 44/25 Генеральної... Дитина – це людська істота до досягнення нею 18-річного віку. Дитина – це людина, яка зростає. Діти – це люди на шляху в доросле... |
Проблеми виховання неможна вирішити без розуміння психічного світу... Х. Що ж в дійсності представляє собою дитина? Дитина, що знаходиться під нашою опікою? Чому ми бачимо в дітях особливих людей, коли... |
Форми і методи роботи на уроках української мови і літератури в умовах... «Пам’ятайте, що кожна дитина приходить у школу зі щирим бажанням добре вчитися. Вона ніби яскравий вогник, що освітлює світ дитячих... |
Рішення, прийняті на засіданні Про надання Молчановій Ю. В. статусу «дитина, позбавлена батьківського піклування» |