|
Скачати 22.69 Kb.
|
Загальні методичні рекомендації. Посібником можна користуватись по різному.
Два останніх способи підходять учням, студентам, та тим, хто самостійно вчиться. Роль педагога в навчанні ? Вчитись потрібно самому. Це підтверджена життям істина. Педагог може бути мудрим наставником в навчанні, або створювачем середовища для самостійного навчання, на що претендує авторський колектив цього посібника, хоч для цього потрібно професіонально володіти ще багато чим крім знань по предмету та педагогіки. Проте не будьте замкнутими індивідуумами в навчанні. Без спілкування з наставниками, професіоналами, колегами по навчанню справжнього успіху не мати. Навчання - це мистецтво, яке посягається в активній діяльності. Деякі рекомендації.
Не лізь поперед батька в пекло!
Умный учится на чужих ошибках, а дурной и своих не видит.
Не просят - не лезь.
Професіонал не той хто знає, а той. хто вміє. Бажаємо успіху. Авторський колектив. |
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного... З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО... Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ НОРМАТИВІВ РАДІАЦІЙНОГО... Нормативи це показники часу та якості виконання завдань, прийомів та дій для осіб категорій рядового та начальницького складу служби... |
Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни... Методичні рекомендації розробили викладачі Нікопольського коледжу Дніпропетровського державного аграрного університету Романій Сергій... |
Методичні рекомендації до проведення У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ... Методичні рекомендації щодо підготовки, оформлення та захисту основних форм індивідуально-дослідних завдань |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ : «МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ГУРТОЖИТКУ» Методичні рекомендації з досвіду роботи вихователя гуртожитку Державного навчального закладу «Запорізьке машинобудівне вище професійне... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах... |
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» призначені для надання допомоги студентам в засвоєнні предмету та в... |
Методичні рекомендації ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ Усне... Розпізнавання ними змістових відтінків слів, словосполучень, фраз та усвідомлення змісту розповіді |