Індивідуальні науково дослідні завдання для групи ПЗАС-31


Скачати 14.09 Kb.
НазваІндивідуальні науково дослідні завдання для групи ПЗАС-31
Дата18.05.2013
Розмір14.09 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Індивідуальні науково дослідні завдання

для групи ПЗАС-31


  1. Дослідження мережевих функцій Unix-подібних комп'ютерних мереж.

  2. Аналіз Proxy-серверів на різних платформах.

  3. Організація і функціонування FTP-сервера в ОС Linux.

  4. Порівняльні техніко-економічні характеристики поштових клієнтів UNIX.

  5. Дослідження програмних інструментів для адміністрування і аналізу функціонування ЛОМ.

  6. Побудова маршрутизатора Internet на базі OS Linux.

  7. Дослідження однорангових мереж.

  8. Техніко-економічні характеристики сервера електронної пошти в комп'ютерних мережах.

  9. Побудова мережі на базі ОС Linux для різних топологій ЛОМ.

  10. Побудова ЛОМ підприємства та організація її захисту.

  11. Аналіз кластерних мереж, їх класифікація, архітектура і особливості підтримки різними ОС.

  12. Дослідження алгоритмів маршрутизації в мережах.

  13. Техніко-економічні характеристики безпроводового Ethernet.

  14. Техніко-економічні характеристики сучасних апаратних маршрутизаторів Cisco.

  15. Дослідження мережевих технологій FDDI i Fast Ethernet.

  16. Дослідження мережевих технологій АТМ i SONET.

  17. Дослідження терміналів для роботи з операційною системою UNIX.

  18. Техніко-економічні характеристики апаратного забезпечення безпроводових комп'ютерних мереж.

  19. Дослідження мережевих технологій ISDN та xDSL.

  20. Аналіз безпроводових і проводових комп'ютерних мереж. (Лучка В. М.)

  21. Дослідження безпроводної мережі на основі технології Bluetooth.

  22. Дослідження протоколів ЛОМ IPX/SPX.

  23. Дослідження фільтруючих маршрутизаторів і брандмауерів.

  24. Порівняльні характеристики основних протоколів передачі електронної пошти.

  25. Порівняльні характеристики пошукових серверів Internet.

  26. Дослідження віртуальних мереж та їх порівняльні характеристики.

  27. Протоколи в локальних та глобальних мережах на прикладі TCP/IP.

  28. Основні послуги інтелектуальних комп’ютерних мереж.

  29. Кодування і захист від помилок в комп’ютерних мережах.

  30. Дослідження безпроводових мереж для супутникового зв’язку.

Схожі:

Програма навчальної дисципліни Завдання для самостійної роботи Індивідуальні...
У процесі вивчення історії держави і права зарубіжних країн використовуються наступні методи та технології
6 клас Тема. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні Мета
Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови“, “Групи прикметників зазначенням” алгоритм, індивідуальні диференційовані картки,...
Урок: Я і Україна (Природознавство) Клас: 3 Тема
Обладнання: мультімедійний проектор, слайди, екран, завдання для тестової перевірки, індивідуальні картки, гербарій рослин
Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до...
Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Комп’ютерні мережі» для студентів спеціальності...
Конспект уроку української мови в 6 класі Тема: Групи прикметників...
Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови”, “Присвійні прикметники, опорна схема, індивідуальні картки для роботи у парах,...
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група...
«Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене...
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ
МАН, з дитинства мріють присвятити себе науці. Актуальність статті зумовлена тим, що в сучасній Україні науково-дослідні установи...
Конспект уроку української мови в 11 класі Тема: Не і ні з різними частинами мови
Обладнання: Узагальнювальна таблиця “Не і ні з різними частинами мови”, опорна схема «Не з дієприкметниками», індивідуальні завдання...
Домашнє завдання з дисципліни ”Основи електротехніки і електроніки”...
Домашнє завдання потрібно виконувати на стандартних аркушах формату На титульному аркуші повинні бути вказані назва роботи, прізвище,...
10 клас VІІ варіант (червоним виділено правильну відповідь) Завдання...
Б території, які зберігаються людиною в естетичних, оздоровчих, наукових та освітніх цілях, де заборонено використання природних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка