Тема по програмі


Скачати 72.26 Kb.
Назва Тема по програмі
Дата 13.05.2013
Розмір 72.26 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
План заняття

виробничого навчання

Тема по програмі: Технології комп’ютерної обробки інформації. Організація баз даних СУБД.

Тема уроку: Створення та редагування форм. Виконання обчислень у формах.

Мета уроку: Навчитися створювати та редагувати форми у базі даних та виконувати обчислення.

Матеріально - технічне забезпечення уроку: персональні комп'ютери з операційною системою Windows, роздатковий матеріал, інструкційні картки мультимедійний проектор, інтерактивна дошка SmartBoard.

Структура заняття

І. Вступний інструктаж

 1.1. Організаційний момент. Привітання, перевірка готовності учнів до заняття, перевірка присутніх.

Оголошення теми, мети заняття.

1.2. Перевірка правил ТБ (3 хв):

- Облаштованість робочих місць операторів ПЕОМ;

- Вимоги безпеки перед початком роботи;

- Вимоги безпеки під час роботи;

- Вимоги безпеки  по закінченню роботи.

 1.3. Перевірказнаньпройденогоматеріалу (10 хв)

 Фронтальне опитування учнів  з попередньої теми:

1. Що таке база даних?

2. Яке призначення програми Access?

3. З чого складається база даних?

4. Що таке запис?

5. Наведіть приклади баз даних?

6. Які є типи полів?

7. Наведіть приклад запису.

8. Що таке структура таблиці?

9. З чого складається база даних?

10. Що таке поле?

1.4. Пояснення нового матеріалу

(пояснення супроводжується показом прийомів роботи на демонстраційному комп’ютері майстром в/н)
Поняття форм.

Програми для роботи з базами даних надають можливість вводити дані як безпосередньо в таблицю, так і за допомогою форм.

У цьому випадку, форма - це структуроване вікно, яке можна представити так, щоб воно повторювало форму бланка. Форми створюються з набору окремих елементів керування.

Зовнішній вигляд форми залежить від мети її створення. Форми в MS Access дозволяють виконувати завдання, які не можна виконати в режимі таблиці.

Вони допомагають обчислювати значення і виводити на екран результат.

Джерелом даних для форми є записи таблиці або запиту.

Форма надає можливості для:

  • введення і перегляду інформації бази даних

  • зміни даних в базі

  • друку

  • створення повідомлень

Способи створення форм.

  • Конструктор форм (призначений для створення форми будь-якої складності)

  • Майстер форм (дозволяє створювати форми різні як за стилем, так і по змістом)

  • Автоформа: у стовпець (багатосторінкова – поля для запису виводяться в один стовпець, у формі одночасно відображаються дані для одного запису)

  • автоформа: рядкова (усі поля запису виводяться в один рядок, у формі відображаються всі записи)

  • автоформа: зведена таблиця, зведена діаграма

Алгоритм створення форм.

• Відкрити вікно БД

• У вікні БД обрати вкладку Форми

• Клацнути на піктограмі Створити (вона розташована на панелі інструментів вікна БД)

• У діалоговому вікні «Нова форма» обрати спосіб створення форми і джерело даних

• Клацнути на кнопці ОК.

Створення форми за допомогою засобу «Пуста форма»

Якщо потрібну форму не вдалося створити за допомогою майстра або засобу побудови форм, можна використати для побудови форми засіб «Пуста форма». Це швидкий спосіб створення форми, особливо, якщо у формі потрібно відображати лише кілька полів.

На вкладці Створити у групі Форми натисніть кнопку Пуста форма.

Пуста форма відкривається в поданні розмічування програми Access, також відображається область Список полів.

В області Список полів клацніть знак «плюс» (+) поруч із таблицею (таблицями) з полями, які слід відображати у формі.

Щоб додати поле до форми, клацніть його двічі або перетягніть до форми.

Після того, як перше поле додано, можна додати кілька полів одночасно. Для цього виберіть кілька полів, утримуючи натиснутою клавішу CTRL, і перетягніть їх до форми

Порядок таблиць в області списку полів може змінюватися залежно від вибраної області форми. Якщо поле, яке потрібно додати до форми, не відображається, спробуйте вибрати іншу область форми та повторіть спробу додавання поля.

Засоби у групі Колонтитули на вкладці Проектування використовуються для додавання емблеми, назви, номерів сторінок або дати й часу до форми.

Використовуйте засоби у групі Елементи керування на вкладці Конструктор, щоб додати інші елементи керування до форми.

Якщо потрібно додати інші різноманітні елементи керування, перейдіть до режиму конструктора, клацнувши правою кнопкою миші форму та вибравши пункт Конструктор.

Створення форми за допомогою майстра форм

Для точнішого вибору полів, які слід відображати у формі, можна використати майстер форм замість різноманітних засобів для побудови форм, згаданих раніше.

Ви можете також визначити спосіб групування та сортування даних і використати поля з кількох таблиць або запитів за умови, що зв’язки між таблицями й запитами попередньо визначено.
Для створення форм потрібно створити таблицю за якою ми будемо створювати форму.

1. Дану таблицю заповнимо записами в режимі Форми. Для цього натиснемо кнопку «мастер форм» («Создание – Формы – Мастер форм»).

2.Як джерело виберемо таблицю «Дані про замовлення». Нам знадобляться всі поля тому натиснемо кнопку >>.
3.Потім дамо ім’я формі,

4.На наступному кроці виберемо зовнішній вигляд форми.




5.відзначимо пункт «Изменить макет формы»



та натиснемо «Готово».

Відредагуємо форму в режимі «Конструктор».

Створення форми за допомогою Конструктора

У режимі конструктора структура форми відображається більш деталізовано. Відображаються заголовок, розділи колонтитулів і відомостей форми. Під час відображення в режимі конструктора форма фактично не працює, тому під час змінення структури не можна переглянути відповідні дані. Однак, є певні завдання, які легше виконати в режимі конструктора, ніж у поданні розмічування, а саме:

· додавання різноманітних елементів керування до форми, наприклад зв'язані рамки об’єктів, розриви сторінок і діаграми;

· редагування джерел елементів керування «Текстові поля» у власне текстових полях, без використання вікна властивостей;

· змінення розділів форми, наприклад верхнього колонтитула форми або розділу даних;

· змінення певних властивостей форми, які не можна змінити в режимі розмічування.

У базах даних для настільного комп’ютера макет форми можна настроювати в режимі конструктора. Ви можете додати нові елементи керування та поля до форми, додавши їх до бланка. Вікно властивостей надає доступ до численних властивостей, за допомогою яких можна настроїти форму.

Щоб змінити властивості форми, її елементи керування та розділи, можна скористатися вікном властивостей. Для відображення вікна властивостей натисніть клавішу F4.

Заповнимо даними нашу створену раніше форму:



В режимі «Режим формы» заповнимо записами. «Код клієнта» та «Код товару» заповнюються за допомогою випадаючих списків. Закриємо і збережемо форму.



1.5. Закріплення знань вступного інструктажу

1. Призначення форм

2. Використання засобу «Форма» для створення нової форми

3. Створення форми за допомогою майстра форм

4. Створення форми за допомогою засобу «Пуста форма»

5. Додавання емблеми, назви, номерів сторінок або дати й часу до форми.

6. Як змінити структури форми.

7. Як змінити властивості форми

8. Відображення вікна властивостей

Попереднє оцінювання учнів.

 ІІ. Поточний інструктаж та відпрацювання навчально - тренувальних вправ по темі.

 Ознайомитися з методичними вказівками.

1.     Опрацювати теоретичний матеріал.

2.     Виконання запропонованого матеріалу.

Проводити обхід робочих місць з метою:

1.дотримання учнями правил охорони праці та техніки безпеки;

2. правильності відпрацювання вправ;

3. визначення типових помилок;

4. дотримання правил санітарії;

5. організації робочих місць;

6. поточного інструктажу з учнями.

ІІІ. Заключний інструктаж

1.     Перевірка виконаних робіт. (Перевірити роботу кожного учня, на закріплення теми провести опитування за питаннями з роздаткового матеріалу)

2.     Разом з учнями виявити типові помилки, які були допущені під час виконання вправ, обговорити їх.

3.     Підведення підсумків.

4.     Оцінювання знань учнів.

ІV.  Завдання додому: Створення та редагування форм. Виконання обчислень у формах.

V. Прибиранняробочихмісць:  вологе прибирання майстерні перед початком роботи і по закінченню роботи.

Схожі:

Тема: Основні прийоми роботи в програмі Microsoft FrontPage
Мета: Ознайомитися з інтерфейсом програми та засвоїти основні прийоми роботи в програмі
Тема по програмі
Тема заняття: Робота з меню електронної таблиці. Створення, завантаження та збереження файлів-книг. Введення, редагування та форматування...
Тема по програмі
Тема уроку: Поняття запиту. Створення запитів. Виконання обчислень у запитах. Створення та редагування звітів
Тема по програмі
Тема заняття: Робота з головним меню програми Page Maker, вікном та панелями інструментів, палітрою інструментів
Тема по програмі
Тема уроку:  Створення слайдів презентації. Робота зі слайдами презентації. Редагування та демонстрація презентації
Тема по програмі
...
Тема по програмі
Табличний редактор Adobe Table може бути відкритий безпосередньо з програми PageMaker
Тема по програмі
Мета заняття: Навчити учнів розбирати та вивчити основні деталі та блоки моніторів
Тема по програмі
Мета заняття: Навчити учнів розбирати та вивчити основні деталі та блоки моніторів
Тема по програмі
Мета уроку: навчити працювати з графічними об’єктами в Page Maker, оволодіти прийомами роботи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка