|
Скачати 25.69 Kb.
|
Клас: 5 Тема: My Favourite Dish. Цілі: Практичні: організувати говоріння учнів у монологічній та діалогічній формах, складання запитань для уточнення інформації, організувати виконання граматичних мовленнєвих вправ для автоматизації навичок складання речень в Present Indefinite Passive Voice; організувати аудіювання тексту рецепта та його стисле конспектування; Освітні: розширювати загальний світогляд школярів шляхом ознайомлення з технологією приготування окремих страв; Розвиваючі: формувати комунікативну й інформаційну компетенції учнів: вміння отримувати, обробляти та використовувати інформацію з різних джерел, розвивати уміння планувати свою мовленнєву поведінку, навички роботи в групі, мовну здогадку, сприяти розвитку мислення, пам’яті та уваги школярів; Виховні: підвищувати свідомість при вивченні іноземної мови, прагнення до творчого втілення ідей. Тип уроку: нетрадиційний урок – кулінарне шоу. Засоби навчання: обладнання для демонстрациії презентації в Power Point, фартух/ ковпак кухаря, муляжі харчових продуктів і кухонного обладнання, друкований матеріал для роботи в групах. Хід уроку I. Початок уроку. 1. Організація класу. Привітання. T-Good morning, dear guests. I welcome you to the best cookery show “Salt and Sugar”. 2. Повідомлення теми й мети уроку. T-The topic of today’s program is “The best dish ever”. We have invited the two important guests who are going to present their favourite dishes. 3. Мовленнєва зарядка. T-Let’s start with a short survey. 1. What is your favourite dish? 2. How can products be prepared? 3. What kind of food is useful? 4. What food is unhealthy? 5. How often do you eat out? Where? II. Основна частина. 1. Підготовленні монологічні висловлювання учнів. Аудіювання тексту рецепта рештою школярів. T-Let me introduce our 1-st guest. (the surname of the pupil) T-What are you going to cook today? T-Write down the name of the dish on the blackboard, please. А) поставлення задачі перед прослуховуванням. T-Dear guests! I know you’re the reporters of different cookery newspapers and magazines. And you have to write down all the recipes you hear today. So, open your note-books, today is the …( запис дати в зошитах). You are going to listen to the recipe of… and write down the ingredients. В) Слухання. Монолог учня. С) Контроль розуміння. Учитель збирає зошити декількох дітей. Т-The reporters …(surnames) give me your notes, please. 2. Практикування у складанні питальних речень. Т-Dear reporters, while the dish is being cooked, you may ask our guest some questions. (Питання можуть бути різноманітними: for ex.: Who taught you to cook? What was your first dish? When did you cook it? ) 3. Презентація технології приготування страви в Power Point. Т-Let me introduce our 2-nd guest:(the name of the pupil). Especially for our program he has prepared the presentation of cooking of his favourite dish. T-So, what’s the name of the dish? ( презентація проекту другим учнем) Т-Do you have any questions to our guest? Т-Thank you,… , take your seat. 4. Робота в групах. Відновлення первинного тексту рецепта. T- And now work in groups of five. This is the “Oven Fried” Chicken recipe. But the instructions were mixed. Your task is to put these instructions in the correct order.
5. Тренування граматичного матеріалу “Present Simple Passive”. Т-Meet our special guest. He/ She is an expert in cooking. Your task is to make the statements in the Present Simple Passive from these words. The guest will try to guess if your statements are true or false. 1. A chicken / fry/ for 10 minutes. (false) 2. A gingerbread / make / of ginger. (true) 3. Salt / add / to the chocolate cake. (false) 4. Eggs for salad / boil / for three minutes. (false) 5. The ingredients / mix / in a frying pan. (false) 6. Oil and mayonnaise / add / to the vegetable salad. (true) 7. Pancakes / cook / without milk. (false) III. Заключна частина. 1. Домашнє завдання. Composition “My favourite dish” 2. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. T- Did you enjoy our cookery show? - What recipes did you like most? |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Опорні поняття Концептуальний рівень художнього твору (Тематика,... Співзвучна Чи тема основних питань свого часу? Чи пов'язано з темою назву? Кожне явище життя це окрема тема; сукупність тем тематика... |
Тема Вступ до економічної теорії Тема Економічні цілі і проблеми... Зародження економіко-теоретичних знань. Економіка як об'єкт вивчення економічної теорії. Загальні засади економічного розвитку. Мікроекономіка.... |
Тема Проект і програма соціологічного дослідження Тема Якісні методи в соціології |
Урок №60 Тема. Круговий сектор Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №62 Тема. Стовпчасті діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №61 Тема. Кругові діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
ТЕМА ПРОГРАМИ ТЕМА УРОКУ: Макетування візитної картки інструктаж з о/п, організація робочого місця |
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під... |