Опитувальник для вихователів Виявлення обдарованих дітей


Скачати 49.15 Kb.
Назва Опитувальник для вихователів Виявлення обдарованих дітей
Дата 29.04.2013
Розмір 49.15 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Опитувальник для вихователів

Виявлення обдарованих дітей

Газета «Психолог дошкілля» № 4, 2009 р.

Нижче наведені рейтингові шкали, які можна використовувати для збору інформації про обдарованих дітей і для організації розвивальної роботи з ними. Інформація збирається шляхом опитування вихователів.

Інструкція. Навпроти кожного твердження у стовпчику виставляється знак «+» за таким правилом:

1-й стовпчик – характеристика не проявляється, не спостерігалася ніколи;

2-й стовпчик – характеристика час від часу проявляється;

3-й стовпчик – характеристика помітно виражена, але проявляється не завжди;

4-й стовпчик – характеристика проявляється майже постійно.

Наприкінці роботи за шкалою слід виконати таку послідовність дій:

  • підрахувати кількість знаків «+» у кожному стовпчику;

  • отриману суму помножити на відповідний коефіцієнт – 1,2,3,4 (значення коефіцієнта відповідає номеру стовпчика);

  • додати одержані числа. Ця сума є загальним показником. Вона проявляється у графу «Загальний показник за шкалою».

Шкала 1

Пізнавальні характеристики

1

2

3

4

Дитина володіє великим для свого віку запасом слів, мовлення вирізняється багатством виразів, швидкістю та складністю













Володіє широким запасом інформації з різноманітної тематики (такої, що зазвичай залишається поза межами інтересів дітей цього віку).













Швидко запам’ятовує та відтворює фактичну інформацію.













Чуйний і тямущий спостерігач. Зазвичай «бачить більше» або «отримує більше», ніж інші, з розповіді, спостереження, фільму чи мультфільму.













Легко схоплює причинно-наслідкові зв’язки; намагається зрозуміти, «як» і «чому», ставить багато запитань, хоче знати, що лежить в основі явищ і подій.













Загальний показник за шкалою













Шкала 2

Мотиваційні характеристики

1

2

3

4

Повністю «входить» у певні теми, проблеми, наполегливо прагне завершити почате.













Легко впадає в нудьгу від звичайних завдань.













Прагне досконалості, вирізняється самокритич- ністю.













Воліє працювати самостійно, вимагає лише мінімального скерування від вихователя.













Має схильність організовувати дітей, людей, предмети, ситуацію













Загальний показник за шкалою













Шкала 3

Лідерські характеристики

1

2

3

4

Виявляє відповідальність, робить те, що пообіцяв.













Впевнено почувається як з однолітками, так із дорослими, вільно почувається, коли треба продемонструвати свою роботу всім присутнім.













Ясно виражає свої думки та почуття













Любить бути з людьми, товариський, не любить залишатися наодинці.













Має схильність домінувати серед інших, як правило, керує діяльністю, в якій бере участь.













Загальний показник за шкалою













Шкала 4

Творчі характеристики

1

2

3

4

Виявляє велику цікавість багато до чого, постійно запитує про різне.













Висуває велику кількість ідей або рішень проблем і відповідей на запитання; пропонує незвичайні, оригінальні, розумні відповіді.













Виражає власну думку без роздумів, іноді гарячий у дискусіях, наполегливий













Любить ризикувати, має схильність до пригод













Схильний до гри з ідеями, фантазує, придумує («Цікаво, що буде, якщо…»).













Виявляє тонке почуття гумору та бачить смішне в таких ситуаціях, які не здаються смішними іншим.













Чутливий до прекрасного, добре розвинутий естетичний смак.













Дає конструктивну критику, не схильний визнавати авторитети.













Загальний показник за шкалою













Схожі:

Анкета для виявлення обдарованих дітей

У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
«Про проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості», з метою сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення...
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ІНТЕРАКТИВНІ...
...
БАХМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
«Про проведення в області у 2013 році Року дитячої творчості» та з метою сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей,...
Конкурс програм профільного навчання з біології Курс «Літня школа для обдарованих дітей»
Курс «Літня школа для обдарованих дітей» для учнів 10 класу профільного рівня навчання
Характерологічний опитувальник Леонгарда Шмішека
Опитувальник Шмішека особистісний опитувальник, який призначений для діагностики типу акцентуації особистості, є реалізацією типологічного...
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт проводиться поетапно
Основними завданнями конкурсу є виявлення та підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально та творчо обдарованої учнівської...
Опитувальник для виявлення працездатності, витривалості, стійкості...
Нструкція: за п’ятибальною шкалою визначіть інтенсивність прояву у Вас певних особливостей
ДИСКУРСИВНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
У даній статті автором порушується проблема створення під час навчально-виховного процесу психолого-педагогічних умов для самореалізації...
«Психолого-педагогічні умови створення безпечного середовища для...
Під час роботи конференції відбувся перегляд документального фільму В. Шатіна «Діти Світла» та прозвучали такі виступи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка