|
Скачати 52.82 Kb.
|
Опитувальник для виявлення працездатності, витривалості, стійкості до перешкод, зумовлених силою-слабкістю нервової системи Інструкція: за п’ятибальною шкалою визначіть інтенсивність прояву у Вас певних особливостей. 1 бал – найменша інтенсивність певної особливості (або її відсутність) 2 бали – інколи ця особливість вам характерна 3 бали – середня, помірна вираженість особливості 4 бали – певна особливість часто притаманна Вам 5 балів – високий ступінь інтенсивності прояву особливості.
Пропонуємо підрахувати суму балів і порівняти її із табличними показниками:
Опитувальник для виявлення швидкісних характеристик, зумовлених рухливістю-інертністю нервової системи Інструкція: за п’ятибальною шкалою визначіть інтенсивність прояву у Вас певних особливостей. 1 бал – найменша інтенсивність (повільність) певної особливості (або її відсутність). 2 бали – інколи ця особливість вам характерна. 3 бали – середня, помірна вираженість особливості. 4 бали – певна особливість часто притаманна Вам. 5 балів – високий ступінь інтенсивності (швидкість) прояву особливості.
Пропонуємо підрахувати суму балів і порівняти її із табличними показниками:
Ваші показники та показники ваших учнів не є ні гарними, ні поганими. Кожен показник є своєрідним планом для подальших дій, аналізу та оптимізації навчальної або професійної діяльності. Знаючи свої сильні і слабкі боки ми можемо значно легше здійснювати адаптацію до тих умов, у яких ми знаходимося щодня. Психологи пропонують такі рекомендації щодо взаємодії з учнями, спрямовані на полегшення навчальної діяльності «слабких» та «сильних» за типологічними особливостями дітьми. Якщо учень має слабкий тип нервової системи бажано:
Якщо учень має сильний тип нервової системи бажано:
Якщо учень має рухливу нервову систему бажано:
Якщо учень має інертну нервову систему бажано:
Таким чином, ми можемо суттєво полегшити процес взаємодії вчителя і учня. Підготувала: О.Волошенко Джерело: В.Лыкова Неуспевающее учение или неуспешное обучение, Одесса, 2000 |
Характерологічний опитувальник Леонгарда Шмішека Опитувальник Шмішека особистісний опитувальник, який призначений для діагностики типу акцентуації особистості, є реалізацією типологічного... |
ОПИТУВАЛЬНИК ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ПОРУШЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОКРЕМА ПІД ЧАС... |
Опитувальник для вихователів Виявлення обдарованих дітей Нижче наведені рейтингові шкали, які можна використовувати для збору інформації про обдарованих дітей і для організації розвивальної... |
ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПСИХІАТРИЧНИХ МЕТОДІК У РЕАБІЛІТАЦІЇ... Едагогічний. Зважаючи на те, що велика частина дітей, що проходять курс лікування в Центрі, крім органічних захворювань нервової... |
Опитувальник з працездатності та погіршення повсякденної діяльності:... Подані нижче питання стосуються впливу ревматоїдного артриту на Вашу працездатність і повсякденну діяльність. Будь ласка, заповніть... |
Опитувальник з погіршення працездатності та повсякденної діяльності:... Подані нижче питання стосуються впливу псорiатичного артриту на Вашу працездатність і повсякденну діяльність. Будь ласка, заповніть... |
Текст на украинском языке ДЕСЯТЬ ОСНОВНИХ ПРИЧИН, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА... ДЕСЯТЬ ОСНОВНИХ ПРИЧИН, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РІСТ ОРГАНІЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ У ДІТЕЙ І ЇХ МОЖЛИВА КЕРОВАНІСТЬ 3 БОКУ МЕДИЧНИХ... |
258 кімната “Люкс” 1-к. 1-м. 309 Санаторно-курортне лікування систем кровообігу, нервової системи, органів опору та руху, порушень обміну речовин та захворювань ендокринної... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з особовим... Навчальна мета: ознайомити з основами формування спеціально-психологічної стійкості особового складу |
16-факторний особовий опитувальник Р. Б. Кеттелла (16-FPQ-187-A)... Прагніть не удаватися дуже часто до проміжної відповіді типа «невпевнений», «щось середнє». Вибирайте його лише тоді, коли не можете... |