КОНСПЕКТ УРОКУ Тема. Створення фреймів у PageMaker 0


Скачати 27.58 Kb.
Назва КОНСПЕКТ УРОКУ Тема. Створення фреймів у PageMaker 0
Дата 15.04.2013
Розмір 27.58 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Інформатика > Конспект
ПЛАН - КОНСПЕКТ УРОКУ




Тема. Створення фреймів у PageMaker 7.0

Мета: навчитись використовувати зв’язані фрейми у публікаціях засобами PageMaker 7.0

Методичне забезпечення: інструкції до лабораторної роботи, ПК із програмою Page Maker 7.0

Структура уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Інструктаж до виконання практичного завдання 

ІІІ. Практична робота

ІV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

  • Перевірка присутності учнів

  • короткий інструктаж по правилах безпечної роботи з технікою

ІІ. Інструктаж до виконання практичного завдання 

Фрейм дуже нагадує звичайний графічний об'єкт PageMaker прямокутник, еліпс, або багатокутник. Він також може мати заповнення, колір і обведення. Різниця полягає в тому, що фрейм має вміст – зображення, або текст. Фрейми, що містять текст, можуть бути зв'язані як текстові блоки. При цьому текст, що складає один матеріал, може перетікати з одного фрейму в іншій.

Текстовий, або графічний зміст міститься у фрейм за допомогою команди Attach Content (Додати вміст), що входить до складу вкладеного меню Frame (Фрейм) з меню Element (Елемент), або комбінації клавіш +.

Операція зв'язування фреймів з текстом у ланцюжок аналогічна розміщенню текстових блоків. Після виділення фрейму інструментом Pointer (Стрілка) у середині його верхньої і нижньої границь з'являються індикатори.

Якщо при малюванні фрейму одним з відповідних інструментів утримувати клавішу , новий фрейм виявиться зв'язаним з останнім створеним фреймом. Зв'язки між фреймами можуть бути в будь-який момент розірвані. Для розриву зв'язків між фреймами досить, утримуючи комбінацію клавіш +, клацнути на нижньому індикаторі першого фрейму, або верхньому індикаторі другого.

Положення матеріалу у фреймі можна задати в діалоговому вікні Frame Options (Параметри фрейму), викликуваному однойменною командою з того ж меню, або комбінацією клавіш ++.

ІІІ. Практична робота

Завдання 1:

Засобами Page Maker створіть публікацію, використовуючи зв’язані фрейми.

Згрупуйте об’єкти публікації.

Збережіть публікацію під назвою Frame.

 



Завдання 2:

У публікації Frame додайте сторінку (Компоновка/Вставка страниц) на якій створіть фрейм за зразком:

Завдання 3:

Виконайте наступне завдання використовуючи зв’язані фрейми та збережіть його з ім’ям Frame1.



ІV. Підсумки уроку

1.     Як створити графічний фрейм?

2.     Як створити зв’язаний графічний фрейм?

3.     Як задати параметри фрейму?

4.     Опишіть призначення полів діалогу Параметры рамки?

5.     Як додати сторінку до публікації?

6. Яка різниця між фреймом та звичайним графічним примітивом (прямокутником, еліпсом та ін.)?

V. Домашнє завдання

Вивчення конспекту і закінчити практичну роботу

Схожі:

КОНСПЕКТ УРОКУ Тема : Створення фреймів
У порожній фрейм можна помістити текст або зображення, які після цього втрачають свою самостійність як об'єкти і стають частиною...
Тема уроку
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
План-конспект уроку №3 Тема. Способи створення таблиць. Створення та заповнення таблиць
Мета: ознайомити з різними способами створення таблиць, навчити створювати та заповнювати таблиці
План-конспект уроку«Автоматизоване створеннята публікація веб-ресурсів»
Тема уроку : Автоматизоване створення веб-ресурсів. Ідея. Структура та етапи створення власного сайту
Тема уроку
Тема уроку. Створення нумерованих та маркованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА: Створення  простих та складних багатоколонкових макетів
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструкція по лабораторній роботі, персональний комп’ютер з програмою
План-конспект уроку Тема: Історія створення
...
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
Тема по програмі
Тема уроку: Поняття запиту. Створення запитів. Виконання обчислень у запитах. Створення та редагування звітів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка