|
Скачати 50.78 Kb.
|
З В І Т директора комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №4» про завершення підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування соціальної компетентності учнів з особливими потребами в умовах спеціальної школи-інтернату» Чернівці - 2012 На виконання наказу ГУОН №502 від 14.10.2011р. «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №4», педагогічним колективом школи розпочато дослідно-експериментальну роботу за темою «Формування соціальної компетентності учнів з особливими потребами в умовах спеціальної школи-інтернату» Здійснено нормативно правове забезпечення дослідно-експериментальної роботи на базі школи. А саме:
Протягом звітного періоду проводилась підготовка педагогів школи до участі в експерименті. Створена творча група. Її робота спланована. Протягом листопада-квітня місяця:
За результатами діагностики встановлено, що 85% педагогів готові до організації та проведення дослідження (рис. 1.). Для отримання необхідних психологічних знань з даного питання більшість педагогів користуються книгами (76%), на другому місці - отримують інформацію від колег (56%) та психологічних тренінгів 52%. Отримують інформацію від психолога – 38% (рис. 2). Аналізуючи розподіл відповідей педагогів на запитання «Якими психологічними методами Ви володієте і користуєтесь у своїй педагогічній діяльності?» (рис.3) бачимо, що найбільш поширеними у використанні педагогами є такі методи, як бесіда (86%) та спостереження (81%). Такий метод, як експеримент використовує 37% педагогів та 29% педагогів використовують у своїй діяльності тренінг. Більшість педагогів (96,5%) вважають питання дослідження соціальної компетентності вихованців школи-інтернату актуальним (рис. 4). На виконання рішення педагогічної ради (протокол №8 від 21.05.2012р.) де слухався звіт про завершення підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи на базі школи, видано наказ №124 від 22.05.2012р. В ході підготовки до 21012/2013 навчального року необхідно:
На II (діагностико-концентуальному) етапі дослідно-експериментального дослідження планується:
Для досягнення поставленої мети (соціалізації розумово відсталих дітей у суспільне середовище) необхідно організувати корекційне навчання таким чином, щоб воно сприяло позитивному розвитку особистості в цілому дітей з особливим освітніми потребами. Зокрема, таке навчання передбачатиме:
|
Закон включає положення, які передбачають забезпечення необхідною... Ключові слова: спеціальна освіта, діти з порушеннями психофізичного розвитку, незрячі учні, корекційна освіта, спеціальні школи |
2. Виховання військовослужбовців: історія і сучасність СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ |
МІЖНАРОДНУ НАУКОВУ КОНФЕРЕНЦІЮ Українська діаспора: історія, сучасність, проблеми, напрямки співпраці між діаспорою та Україною |
1. Логопедія як спеціальна педагогічна наука Складання фахового вступного випробування з дисципліни «Логопедія» студентами Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти... |
Златогорський Олексій, Панишко Сергій, Баюк Віктор Польовий археологічний... Волинський музей: історія і сучасність. Науковий збірник. Вип. IV. – Луцьк, 2009. – С |
Методичні рекомендації включають технологію проведення студентами... Спеціальність: фізика і математика, історія та географія; практична психологія, початкова освіта, філологія та журналістика, фізичне... |
Тема Освіта як предмет економічного дослідження Роль освіти в розвитку сучасного суспільства Вони всі взаємозв'язані і взаємозалежні, але освіта є базою для всіх інших. Освіта є суттєвим фактором поліпшення охорони здоров'я... |
Тема. „Бджільництво: історія та сучасність ” Довгий і складний історичний шлях пройшло Українське бджільництво – найдавніше улюблене заняття нашого народу. Протягом століть пізнавалися... |
1 Предмет і завдання курсу "Історія економічних учень" Предмет іст ек вчень – це процес виникнення розвитку боротьби і зміни системи ек. Поглядів на шляху розвитку сучасного сус-ва. Це... |
РОЗДІЛ 1 КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЯК УМОВА ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ Корекція порушень пізнавальної діяльності у молодших школярів з вадами інтелекту |