|
Скачати 137.07 Kb.
|
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ Проблема створення системи підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами засобами післядипломної педагогічної овіти є актуальною в даний час. Метою організації підготовки педкадрів до роботи з обдарованими є створення системи спеціальної підготовки кадрів шляхом набуття ними теоретичних знань і практичного досвіду, технологічної та методичної підготовленості до забезпечення оптимального рівня навченості, вихованості і розвитку обдарованих школярів. Завдання підготовки вчителя до роботи з обдарованими полягає в підготовці за новітніми технологіями педагогічних кадрів до роботи з обдарованими з урахуванням рівня підготовленості, компетентності та особистих потреб педагога. Кінцевим результатом підготовки повинен стати достатній рівень готовності педкадрів до роботи з обдарованими. Система професійної підготовки педагогічних працівників до роботи з обдарованими учнями
Тема дослідження «Підготовка вчителя до виявлення і підтримки обдарованої дитини в системі післядипломної освіти» Метою дослідження лабораторії є пошук оптимальних шляхів підвищення професійної компетентності педагогів з питань творчої обдарованості та формування компонентів готовності вчителя до роботи з обдарованими дітьми. Об'єкт дослідження – організація науково- методичної з педкадрами, навчальними закладами, методичними кабінетами районних (міських) відділів (управлінь) освіти та інститутом післядипломної педагогічної освіти. Предметом дослідження є виявлення чинників, які впливають на формування компонентів готовності вчителя до діагностики, навчання, виховання, й розвитку обдарованої дитини.
Алгоритм діяльності методиста щодо організації системи методичної роботи
↓
на основі:
↓
↓
↓
джерела інформації:
↓
↓
↓
↓
↓
ЕТАПИ І МЕТОДИ ПОШИРЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ПД ІНФОРМАЦІЯ Усна Друкована Наочна - семінари; - експрес-бюлетні; - стаціонарні та - педчитання; - брошури; пересувні методичні - конференції; - оригінальні друковані виставки; - робота творчої групи, матеріали вчителя - відеотеки ШПД; носія досвіду; - радіо - преса ПРАКТИЧНИЙ ПОКАЗ
- педагогічні практикуми ВПРОВАДЖЕННЯ - рекомендації; - створення науково-методичного забезпечення впровадження;
БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ПД ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП 1.Прийняття рішення про проведення експертизи. 2.Створення експертної групи. 3.Складання плану вивчення ПД. ОСНОВНИЙ ЕТАП- ЕТАП РОБОТИ ЕКСПЕРТНОЇ ГРУПИ 1.Визначення процедур експертизи. 2. Розробка системи критеріїв і їх показників для оцінки досвіду. 3.Експертна оцінка важливості критеріїв і їх показників. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП 1.Аналіз результатів експертизи. 2.Прийняття рішення за підсумками експертизи. КРИТЕРІЇ ПД
АНОТАЦІЯ Тема досвіду Автор досвіду: короткі дані про автора. Адреса досвіду Термін вивчення Актуальність досвіду. Аргументація необхідності його вивчення і поширення. Вид досвіду за характером новизни – раціоналізаторський чи новаторський. Виокремити лише автору властиві підходи щодо реалізації змісту навчання чи виховання, застосування модифікованих форм і методів, що дають високі результати. Провідна педагогічна ідея досвіду. Необхідно виділити головне, найбільш суттєве в досвіді, виходячи з прогнозованого результату його впровадження, а саме: які позитивні зміни в удосконаленні навчально-виховного процесу, навчальних досягненнях, вихованості та розвитку учнів очікуються. Технологія досвіду. Цей компонент структури узагальненого матеріалу повинен розкрити характерні для педагога форми, методи, прийоми роботи, основні педагогічні чи управлінські операції, способи удосконалення того чи іншого виду діяльності. Результативність досвіду. Розкрити вплив характерної для вчителя системи організації навчально-виховного процесу. Рекомендована література за проблемою досвіду. Додатки. Дидактичні матеріали, відеозаписи.
Модель роботи загальноосвітнього навчального закладу з обдарованими учнями Блоки
|
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Конференція відбудеться 27–28 березня 2014 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (вул. Івана... |
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕДУКАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ... Анотація: у статті проаналізовано окремі аспекти професійно-педагогічної едукації вчителя початкових класів. Уточнено змістові характеристики... |
Перспективний план науково-дослідної роботи Інституту післядипломної... Перспективний план науково-дослідної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області |
КОРОТКИЙ НАРИС ІСТОРІЇ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО ОБЛАСНОГО ІНСТИТУТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ П. В. Осколов, В. Ф. Федорак, Н.І. Черкач Короткий нарис історії Чернівецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.... |
Особливості педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти Стаття присвячена проблемі педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти. Подається теоретичне обгрунтування сутності,... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Інститути післядипломної педагогічної освіти |
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» |
Підготовка кадрів до здійснення наукової та дослідно-експериментальної... Ня, розвиток спроможності на наукових засадах самостійно вирішувати поточні шкільні проблеми. Необхідність виконання вищезазначених... |
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв... |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |