Інтегрований предметний тиждень історії та географії


Скачати 37.01 Kb.
НазваІнтегрований предметний тиждень історії та географії
Дата10.02.2014
Розмір37.01 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Інтегрований предметний тиждень історії та географії

«Моя земля – земля моїх батьків»

(до 75 - річчя Луганської області)

Вступ: У цьому році Луганська область святкує своє 75 – річчя, тому пошук різноманітних форм та методів активізації краєзнавчої роботи зрозуміла. Дані методичні рекомендації з проведення інтегрованого предметного тижня історії та географії є доцільними та актуальними при обранні цікавих форм краєзнавчої роботи. Хоча розробка цього інтегрованого тижня присвячена Луганській області, але наведений нижче план та методичні рекомендації можна використовувати при проведенні аналогічного інтегрованого тижня з історії та географії будь – якої іншої області. Цікавим при проведенні предметного тижня є сам факт інтеграції історії та географії, що дозволяє досить вдало створити спільні заходи та проекти, залучити більше учнівської молоді, якісніше підготувати завдання для учнів та організувати їх перевірку, а також урізноманітнити вже існуючі щорічні предметні тижні.

Мета проведення: популяризувати краєзнавчу роботу серед молоді; викликати інтерес учнів до історії та географії рідного краю; показати унікальність та неповторність історії та географії Луганської області; виховання поваги до історичного минулого та майбутнього нашого краю.

План проведення

  1. Понеділок - виставка – вікторина газет «Містами Луганської області».

  2. Вівторок – конкурс дослідницьких робіт з краєзнавства «Я родом та душею звідси…»

  3. Середа – робота лекторної групи «Це цікаво».

  4. Четвер – презентація проекту «Мої земляки – моя гордість».

  5. П’ятниця – інтерв’ю з учнями щодо їх вражень про заходи інтегрованого предметного тижня. Спільне засідання членів історичного та географічного гуртка, підведення підсумків виставки - вікторини та предметного тижня в цілому.

Попередня підготовка

  1. Підготувати газети – вікторини.

  2. Оголосити про конкурс дослідницьких робіт серед учнів на тему «Я родом і душею звідси». Прийняти заявки на участь та організувати консультативні зустрічі з учасниками щодо умов та правил проведення конкурсу.

  3. Підготувати учнів – лекторів.

  4. Організувати роботу над проектом «Мої земляки – моя гордість».


Рекомендації щодо ходу проведення:

  1. На виставці – вікторині газет «Містами Луганської області» можуть бути представлені найбільші міста області або ті міста, в яких проживає найбільша кількість учнів учбового закладу, в якому проводиться інтегрований предметний тиждень.

Газети мають підготувати викладачі, бо вони мають містити фотографії цікавих місць, пам’ятників або будов певного міста. Кожне фото має бути пронумеровано, щоб учні мали змогу пізнати фотографію та заповнити бланк відповідей до вікторини. Бланки для відповідей мають знаходитись у викладачів історії та географії, про що має свідчити оголошення, розміщене поряд з газетами.

  1. На конкурс дослідницьких робіт з краєзнавства учні мають подати роботу про рідне місто або селище. Робота може містити цікаву інформацію про топоніміку, історію забудови, місцеві легенди, цікавих людей та інше щодо тієї місцевості, про яку написана робота.

  2. Лекторна група може складатись з двох або більше учнів, що заздалегідь підготували цікавий матеріал про історію та географію області. В той день, коли запланована робота цієї групи, потрібно організувати їх виступ перед іншими учнями. Так, лекторна група може виступити перед всіма учнями, що відвідуватимуть уроки історії та географії в цей день. Головне правило – інформація лекторної групи має бути цікавою, а виступ не має перевищувати 10 – 15 хвилин.




  1. Проведення презентації проекту передбачає, що заздалегідь сформовані творчі групи учнів мають обрати для дослідження особистість діяча рідного краю. Кожна група працює над окремою особистістю, готує матеріал про неї, підбирає фото та інше, щоб яскраво презентувати свою роботу та обрану особистість. При виборі земляка бажано приділити увагу тим особистостям, які не відомі широкому загалу учнів. Це можуть бути й сучасники, наприклад, олімпійські чемпіони або письменники.e:\неделя истории 2013 фото\четверг\2012-2013 082.jpg

  2. Декілька активних членів історичного та географічного гуртків мають взяти інтерв’ю у декількох учнів щодо їх вражень про заходи інтегрованого предметного тижня.

На спільному засіданні членів історичного та географічного гуртків мають буди підведені підсумки виставки – вікторини газет за бланками відповідей учнів. Це засідання має бути моментом рефлексії інтегрованого предметного тижня. Учні, що були першими помічниками вчителів в проведенні тижня, а також тими, що близько спілкуються зі своїми друзями – однолітками, можуть висловитись щодо того, чи цікаво їм було брати участь в заходах тижня, чи взнали вони щось нове, чи достатня кількість учнів була задіяна в заходах тижня, можуть висловити свої зауваження та побажання та презентувати результати інтерв’ю зі своїми однолітками.
Очікувані результати

  1. Залучення якомога більшої кількості учнів до участі у заходах тижня.

  2. Популяризація історії та географії рідного краю серед учнів.

  3. Звернення уваги на цікаві сторінки життя нашого народу та окремих його особистостей.

  4. Акцентуація на тому, що цікаве та унікальне поруч з нами, а історію творимо ми самі.

Схожі:

Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та...
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) 6 клас
Шановні колеги! Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного...
Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного планування із всесвітньої історії (62 год., 2 год на тиждень) та історії...
1-4 КЛАСИ
Вона має інтегрований зміст, поєднує пропедевтику біології та екології, географії, фізики, астрономії, хімії
Конкурс читців «Краса поетичного слова»
«кінцевий результат». Предметний тиждень з літератури харак­теризується багатоаспектністю. Він дозволяє юним читачам спілкуватися...
Інтегрований урок з української літератури та географії в 6-му класі
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті у процесі вивчення теми «Гідросфера»
Інтегрований підхід в організації мистецької діяльності дошкільників...
Було затверджено ряд документів, націлених на реформування школи, розробку нових програм. За основу структуріровання змісту освіти...
ПРОГРАМА “ ПРИРОДОЗНАВСТВО” 1-4 КЛАСИ Загальна характеристика навчального предмета
Вона має інтегрований зміст, поєднує пропедевтику біології та екології, географії, фізики, астрономії, хімії
1 година на тиждень, разом 35
Хімія природнича наука. Хімія в навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії
Склад атестаційної комісії Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки
Васюта Л.І. член комісії, керівник м/о вчителів географії,історії та економіки
Факультативний курс «Географія населення з основами демографії» (...
Географія населення як наука Географія населення та демографія – науки про народонаселення. Геодемографія – напрямок наукових досліджень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка