|
Скачати 37.01 Kb.
|
Інтегрований предметний тиждень історії та географії «Моя земля – земля моїх батьків» (до 75 - річчя Луганської області) Вступ: У цьому році Луганська область святкує своє 75 – річчя, тому пошук різноманітних форм та методів активізації краєзнавчої роботи зрозуміла. Дані методичні рекомендації з проведення інтегрованого предметного тижня історії та географії є доцільними та актуальними при обранні цікавих форм краєзнавчої роботи. Хоча розробка цього інтегрованого тижня присвячена Луганській області, але наведений нижче план та методичні рекомендації можна використовувати при проведенні аналогічного інтегрованого тижня з історії та географії будь – якої іншої області. Цікавим при проведенні предметного тижня є сам факт інтеграції історії та географії, що дозволяє досить вдало створити спільні заходи та проекти, залучити більше учнівської молоді, якісніше підготувати завдання для учнів та організувати їх перевірку, а також урізноманітнити вже існуючі щорічні предметні тижні. Мета проведення: популяризувати краєзнавчу роботу серед молоді; викликати інтерес учнів до історії та географії рідного краю; показати унікальність та неповторність історії та географії Луганської області; виховання поваги до історичного минулого та майбутнього нашого краю. План проведення
Попередня підготовка
Рекомендації щодо ходу проведення:
Газети мають підготувати викладачі, бо вони мають містити фотографії цікавих місць, пам’ятників або будов певного міста. Кожне фото має бути пронумеровано, щоб учні мали змогу пізнати фотографію та заповнити бланк відповідей до вікторини. Бланки для відповідей мають знаходитись у викладачів історії та географії, про що має свідчити оголошення, розміщене поряд з газетами.
На спільному засіданні членів історичного та географічного гуртків мають буди підведені підсумки виставки – вікторини газет за бланками відповідей учнів. Це засідання має бути моментом рефлексії інтегрованого предметного тижня. Учні, що були першими помічниками вчителів в проведенні тижня, а також тими, що близько спілкуються зі своїми друзями – однолітками, можуть висловитись щодо того, чи цікаво їм було брати участь в заходах тижня, чи взнали вони щось нове, чи достатня кількість учнів була задіяна в заходах тижня, можуть висловити свої зауваження та побажання та презентувати результати інтерв’ю зі своїми однолітками. Очікувані результати |
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та... Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) 6 клас |
Шановні колеги! Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного... Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного планування із всесвітньої історії (62 год., 2 год на тиждень) та історії... |
1-4 КЛАСИ Вона має інтегрований зміст, поєднує пропедевтику біології та екології, географії, фізики, астрономії, хімії |
Конкурс читців «Краса поетичного слова» «кінцевий результат». Предметний тиждень з літератури характеризується багатоаспектністю. Він дозволяє юним читачам спілкуватися... |
Інтегрований урок з української літератури та географії в 6-му класі Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті у процесі вивчення теми «Гідросфера» |
Інтегрований підхід в організації мистецької діяльності дошкільників... Було затверджено ряд документів, націлених на реформування школи, розробку нових програм. За основу структуріровання змісту освіти... |
ПРОГРАМА “ ПРИРОДОЗНАВСТВО” 1-4 КЛАСИ Загальна характеристика навчального предмета Вона має інтегрований зміст, поєднує пропедевтику біології та екології, географії, фізики, астрономії, хімії |
1 година на тиждень, разом 35 Хімія природнича наука. Хімія в навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії |
Склад атестаційної комісії Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки Васюта Л.І. член комісії, керівник м/о вчителів географії,історії та економіки |
Факультативний курс «Географія населення з основами демографії» (... Географія населення як наука Географія населення та демографія – науки про народонаселення. Геодемографія – напрямок наукових досліджень... |