Уроки №1,2 Тема уроку


Скачати 28.12 Kb.
Назва Уроки №1,2 Тема уроку
Дата 10.12.2013
Розмір 28.12 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Географія > Урок
Географія 10 клас

Уроки №1,2
Тема уроку: «Глобальні проблеми сучасності»

Мета уроку: 1.)Систематизувати знання учнів про розміри антропогенної дії на природне середовище, про виникнення глобальних проблем, їх географічні особливості; формувати науково-матеріалістичний світогляд учнів, доводячи , що антропогенний вплив став важливим фактором зміни оточуючого середовища;

2.)Удосконалювати загальноосвітні знання та вміння: працювати над доповіддю, виступати з повідомленнями, працювати з додатковою літературою; формувати і ставити питання доповідачу

3.)Розвивати логічне мислення, вміння виділяти головне в змісті, узагальнювати численні факти.

Обладнання уроку: Карта, саморобні таблиці, прапорці країн світу – представники на даній конференції, нагрудні бейджики, фотоапарати, кінокамера, аудіотехніка, вірші та музикальний запис пісні «Как прекрасен этот мир» , кінофільм «Грінпіс» та фантастичний проект установки по опрісненню морської води.

Присутні: «Директори та керівники» науково-дослідницьких інститутів при ООН, преса, бібліотекар з оглядом новинок про дані проблеми, перекладачі з англійської та німецької мов.

Тип уроку: Урок прес-конференція
Хід уроку

1.Організація класу

2.Мотивація навчальної діяльності:

- Сьогодні ми розглядаємо основні проблеми сучасності та знаходимо більш-менш оптимальні шляхи їх рішення всією земною громадою.

-Говорю, що підготували діти, та як буде оцінена їх робота.

Урок-нетрадиційна форма роботи!

3.Слово надається ведучому. Він звертаючись до присутніх оголошує, що сьогодні найактуальнішим питанням та проблемами сучасності є ціла низка глобальних проблем, які однією країною вирішуватись не може – це робота всього прогресивного людства.

Ведучий представляє усіх, що присутні: гості, преса.

  1. Звучить пісня « Как прекрасен этот мир» , а далі він пропонує як епіграф-посвячення даній прес-конференції – вірші самодіяльних поетів.

-Ведучий, звертаючись до присутніх на малюнку таблиці перераховує найбільші глобальні проблеми сучасності.

II. Далі надає слово представнику інституту міжнародних відносин, який знайомить зі своєю доповіддю по проблемі збереження миру на Землі – бо ця проблема є проблемою №1 – найголовнішою – інших уже потім нікому буде вирішувати.

Проблеми:

1.Проблема війни та миру.

2.Екологічна проблема.

3.Демографічна проблема.

4.Природних ресурсів та енергетична.

5.Проблема Світового океану.

6.Проблема наркотиків і cніду.

Після кожного виступу – доповіді – питання з боку преси ( ЗМІ) . Вони задають найбільш цікаві для них питання, а доповідачі дають пояснення, як вони сьогодні вирішуються.

Деякі запитання діти ставлять на англійській та німецькій мовах

III. На цій прес-конференції відбувається захист проекту, запропонований ведучим інженером-конструктором по опрісненню морської води країн, у яких її недостатньо. Преса задає цікавлячі їх питання.

IV. Далі йде на підтвердження думки, що і малими зусиллями звернути увагу і боротись можуть представники окремих організацій як от « Зелені» , «Грінпіс», « За охорону повітряного басейну» та інші.
5.Далі слово надається « Директору» наукової бібліотеки, яка знайомить з тими науковими працями, які мають цікаві факти наукових досліджень.
6.Останнє слово вчителю, який оцінює роботу прес-конференції та підводить підсумок уроку.
7.Домашне завдання написання в куточку дошки «Параграф 13-14, прочитати та вивчити»

Кожен «кориспондент» здає листочок, що зміг записати по кожній із проблем.
8.На уроці надається слово нафто - газовому бурильнику , батькові одного із учнів, який працює вахтенним методом в м. Сургуті. Свою розповідь він супроводжує слайдами на комп’ютері. Вигляд родовищ нафти та газу із космосу та фотографіями своєї місцевості в зимовий період.
9.На закінчення уроку демонструється кінофільм « Грінпіс»
10.Підсумок уроку та оцінки з коментарем вчителя.

Схожі:

Уроки-змагання
Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки...
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,...
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації
Уроку розвитку зв'язного мовлення, урок-дослідження
Тема. Письмовий твір-роздум (стаття) публіцистичного стилю на морально-етичну тему „У чому щастя людини? (2 уроки)
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
2. (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання
Добукварний період навчання грамоти. (З. М. №1) Тема (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроки. Художні особливості твору (2 слайд)
Навчати учнів через художнє слово осмислювати та сприймати морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі...
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
IV. КОНФЛІКТИ Урок 7
Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301...
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка