|
Скачати 28.12 Kb.
|
Географія 10 клас Уроки №1,2 Тема уроку: «Глобальні проблеми сучасності» Мета уроку: 1.)Систематизувати знання учнів про розміри антропогенної дії на природне середовище, про виникнення глобальних проблем, їх географічні особливості; формувати науково-матеріалістичний світогляд учнів, доводячи , що антропогенний вплив став важливим фактором зміни оточуючого середовища; 2.)Удосконалювати загальноосвітні знання та вміння: працювати над доповіддю, виступати з повідомленнями, працювати з додатковою літературою; формувати і ставити питання доповідачу 3.)Розвивати логічне мислення, вміння виділяти головне в змісті, узагальнювати численні факти. Обладнання уроку: Карта, саморобні таблиці, прапорці країн світу – представники на даній конференції, нагрудні бейджики, фотоапарати, кінокамера, аудіотехніка, вірші та музикальний запис пісні «Как прекрасен этот мир» , кінофільм «Грінпіс» та фантастичний проект установки по опрісненню морської води. Присутні: «Директори та керівники» науково-дослідницьких інститутів при ООН, преса, бібліотекар з оглядом новинок про дані проблеми, перекладачі з англійської та німецької мов. Тип уроку: Урок прес-конференція Хід уроку 1.Організація класу 2.Мотивація навчальної діяльності: - Сьогодні ми розглядаємо основні проблеми сучасності та знаходимо більш-менш оптимальні шляхи їх рішення всією земною громадою. -Говорю, що підготували діти, та як буде оцінена їх робота. Урок-нетрадиційна форма роботи! 3.Слово надається ведучому. Він звертаючись до присутніх оголошує, що сьогодні найактуальнішим питанням та проблемами сучасності є ціла низка глобальних проблем, які однією країною вирішуватись не може – це робота всього прогресивного людства. Ведучий представляє усіх, що присутні: гості, преса.
-Ведучий, звертаючись до присутніх на малюнку таблиці перераховує найбільші глобальні проблеми сучасності. II. Далі надає слово представнику інституту міжнародних відносин, який знайомить зі своєю доповіддю по проблемі збереження миру на Землі – бо ця проблема є проблемою №1 – найголовнішою – інших уже потім нікому буде вирішувати. Проблеми: 1.Проблема війни та миру. 2.Екологічна проблема. 3.Демографічна проблема. 4.Природних ресурсів та енергетична. 5.Проблема Світового океану. 6.Проблема наркотиків і cніду. Після кожного виступу – доповіді – питання з боку преси ( ЗМІ) . Вони задають найбільш цікаві для них питання, а доповідачі дають пояснення, як вони сьогодні вирішуються. Деякі запитання діти ставлять на англійській та німецькій мовах III. На цій прес-конференції відбувається захист проекту, запропонований ведучим інженером-конструктором по опрісненню морської води країн, у яких її недостатньо. Преса задає цікавлячі їх питання. IV. Далі йде на підтвердження думки, що і малими зусиллями звернути увагу і боротись можуть представники окремих організацій як от « Зелені» , «Грінпіс», « За охорону повітряного басейну» та інші. 5.Далі слово надається « Директору» наукової бібліотеки, яка знайомить з тими науковими працями, які мають цікаві факти наукових досліджень. 6.Останнє слово вчителю, який оцінює роботу прес-конференції та підводить підсумок уроку. 7.Домашне завдання написання в куточку дошки «Параграф 13-14, прочитати та вивчити» Кожен «кориспондент» здає листочок, що зміг записати по кожній із проблем. 8.На уроці надається слово нафто - газовому бурильнику , батькові одного із учнів, який працює вахтенним методом в м. Сургуті. Свою розповідь він супроводжує слайдами на комп’ютері. Вигляд родовищ нафти та газу із космосу та фотографіями своєї місцевості в зимовий період. 9.На закінчення уроку демонструється кінофільм « Грінпіс» 10.Підсумок уроку та оцінки з коментарем вчителя. |
Уроки-змагання Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки... |
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,... Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації |
Уроку розвитку зв'язного мовлення, урок-дослідження Тема. Письмовий твір-роздум (стаття) публіцистичного стилю на морально-етичну тему „У чому щастя людини? (2 уроки) |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
2. (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання Добукварний період навчання грамоти. (З. М. №1) Тема (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроки. Художні особливості твору (2 слайд) Навчати учнів через художнє слово осмислювати та сприймати морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі... |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
IV. КОНФЛІКТИ Урок 7 Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |