Аналі з регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування в м. Тернополі»


Скачати 52.33 Kb.
Назва Аналі з регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування в м. Тернополі»
Дата 08.04.2013
Розмір 52.33 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
«Проект рішення виконавчого комітету «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування в м. Тернополі
Відповідно до Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.09 р. № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 25.07.07р. № 96 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай , тролейбус)», враховуючи звернення підприємств – перевізників щодо приведення у відповідність розміру тарифів на послуги міського пасажирського економічно обґрунтованим витратам та необхідність стабілізації фінансово-економічного стану підприємств, зважаючи на зростання вартості матеріальних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів, розміру мінімальної заробітної плати, з метою збереження діючої маршрутної мережі та задоволення потреб громадян у доступних, якісних і безпечних перевезеннях, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Встановити тарифи на послуги з перевезення пасажирів у автобусах, що працюють в режимі маршрутного таксі, для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності:

  • 2.00 грн. - за одну поїздку;

  • 2.00 грн. за перевезення багажу (одне місце).

2. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету від 8 жовтня 2008 року №1995, від 11 червня 2009 року №882 та від 01.03.№322 з дня опублікування даного рішення в засобах масової інформації .

3. Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оприлюднити дане рішення в газеті «Тернопіль Вечірній».

4. Дане рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економіки В.В. Камінського.

Міський голова С.В. Надал
Заступнк міського голови –

керуючий справами О.І.Степанюк

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування в м.Тернополі »

1. Визначення та аналіз проблеми, на вирішення якої спрямований нормативно-правовий акт.

Перевезення пасажирів в автотранспорті проводиться при вартості проїзду 1,50 грн. - в автобусах, що працюють в звичайному режимі руху з перевезенням обмеженої кількості пасажирів-пільговиків , а в автобусах, що працюють в звичайному режимі  - 1.25 грн. (рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 08.10.2008 року за № 1995).

У зв'язку із ростом цін на паливо, мастильні матеріали та запасні частини (шини, акумулятори та ін.) для суб'єктів підприємницької діяльності виникла необхідність у перегляді діючих тарифів. Ціни на пальне та мастильні матеріали в порівнянні з попереднім періодом, коли встановлювались діючі тарифи на проїзд, зросли на 46 %., відбулося збільшення розміру мінімальної заробітної плати із 680 грн. до 941 грн. , що також збільшило відрахування із заробітної плати. По цій статті витрати збільшились на 38.4%.

Вартість автомобільних шин зросла із 1070 грн.. до 1600-1700 грн. – на 54% , вартість 1-єї акумуляторної батареї - із 437 грн. до 700 грн. – збільшення на 60 %.

Все це призвело до значного росту витрат на перевезення пасажирів , це означає , що станом на сьогоднішній день собівартість перевезення 1-го пасажира автобусом становить 2.00 грн.

Крім того, в період економічної кризи погіршились умови щодо заміни та оновлення рухомого складу за рахунок складності отримання кредитів та зростання відсотків, що призводить до збільшення вартості автобусів, тролейбусів.

Враховуючи вищевикладені фактори, перевізники подали розрахунки тарифів на перевезення пасажирів.

2. Ціль і завдання прийняття регуляторного акта.

Проект регуляторного акта спрямований на приведення у відповідність тарифів на перевезення пасажирів в автобусах, що працюють в режимі маршрутного таксі до розрахункових витрат суб'єктів підприємницької діяльності, які працюють на ринку перевезень.

 

3. Альтернативні способи досягнення поставленої цілі.

Можливі способи досягнення цілі

Переваги (недоліки) обраного способу

1. Збереження діючого тарифу

Переваги:

- незмінні витрати громадян на проїзд;

Недоліки:

- погіршення обслуговування через велику зношуваність авто- та електротранспорту, що приведе до часткової або повної зупинки транспорту;

- зростання напруги cеред перевізників через збитковість пасажироперевезеень

2. Перегляд    тарифу

Переваги:

- забезпечення відповідності тарифу економічно обґрунтованим витратам суб'єктів підприємницької діяльності;

- можливість оновлення автотранспортного парку; підтримання в належному технічному стані тролейбусного парку ;

- підвищення якості та безпеки надання послуг автобусами і тролейбусами;

Недоліки:

- незначне збільшення витрат громадян на оплату цієї послуги.

 

4. Механізм вирішення проблеми.

Виконавчий комітет керуючись ст.28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", наказом Міністерства транспорту України від 25.06.2003р. № 461 „Про затвердження Методичних рекомендацій визначення рівня тарифів на послуги пасажирського автотранспорту загального користування", Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту, затвердженого наказом Міністерства з питань ЖКГ України від 25.07.07 р. № 96 , зверненням перевізників м..Тернополя та проведеним аналізом розрахунків вартості проїзду  виносить на громадське обговорення тарифи на перевезення пасажирів в автобусах, що працюють в режимі маршрутного таксі, в розмірі 2.00 грн.

Регуляторний акт має місцевий характер впливу.

При прийнятті рішення, регуляторний акт буде оприлюднено у засобах масової інформації.

5. Очікуванні результати прийняття акта.

Прийняття зазначеного проекту рішення забезпечить можливість поступового оновлення транспортних засобів та покращення якості та безпечності транспортних послуг. При цьому результатом підвищення ціни на проїзд стане часткове збільшення витрат громадян на оплату транспортних послуг.

6. Показники результативності акта.

Регуляторний акт досягне своєї цілі, якщо:

робота міського пасажирського транспорту буде якісною, зросте культура обслуговування пасажирів ;

зменшиться кількість скарг громадян на погану якість пасажирських перевезень;

встановлені тарифи на проїзд у міському транспорті відповідатиме економічно обґрунтованим витратам.

7.Термін дії.

Термін дії запропонованого регуляторного акту - до прийняття наступного регуляторного акта, який залежитиме від економічних чинників (динаміка зміни вартості паливно-мастильних матеріалів, підвищення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати, зміни у податковому законодавстві тощо).

8. Відстеження результативності акта.

Відстеження результативності застосування регуляторного акта буде здійснюватися через рік з дня набрання чинності регуляторного акту відповідно до ст.10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".




Виконавчий комітет міської ради»

Схожі:

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Про перегляд тарифу на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, які здійснюються...
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
Шполянська міська рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради «Про встановлення...
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення виконавчого комітету...
...
АНАЛ І З регуляторного впливу проекту регуляторного акта – проекту...
...
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р....
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р. №1995 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської...
АНАЛ І З регуляторного впливу проекту регуляторного акта – проекту...
Синельниківське міське комунальне підприємство „Водоканал’’ надає послуги з водовідведення суб’єктам підприємницької діяльності юридичним...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ Проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
«Про встановлення вартості платних послуг КЗ «Нікопольський Палац урочистих подій»
Про базове відстеження дії регуляторного акту рішення виконавчого...
Кременчуцької міської ради Полтавської області від 04. 11. 2011 року №911 Про встановлення тарифів на послуги з перевезення твердих...
До аналізу регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету...
Кременчуцької міської ради «Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін і доповнень в додаток до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 16. 12....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка