1 Об’єкти технологічної діяльності


Скачати 455.89 Kb.
Назва 1 Об’єкти технологічної діяльності
Сторінка 1/4
Дата 11.04.2013
Розмір 455.89 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3   4

Тематично-календарне планування по трудовому навчанню. 5 клас


Матеріали прислав: Гардаш Володимир Семенович,

учитель трудового навчання Бугаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Розділи, теми

К-ть

годин

Примітка

Вступ

1




Розділ 1. Проектування виробів. (6 годин)







Тема 1.1. Об’єкти технологічної діяльності

1




Тема 1.2. Методи проектування. Художнє конструювання виробів.

1




Тема 1.3. Технічне конструювання.

2




Тема 1.4. Конструкційні матеріали і їх вибір.

2




Тематичне оцінювання







Розділ 2. Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів з конструкційних матеріалів (16 годин)







Тема 2.1. Техніка.

3




Тема 2.2. Технологічні процеси розмічання та різання матеріалів.

8




Тема 2.3. Складання виробів.

2




Тема 2.4. Оздоблення виробів.

2




Тема 2.5. Оцінка об’єкта і процесу технологічної діяльності.

1




Тематичне оцінювання







Розділ 3. Електротехнічні роботи (4 години)







Тема 3.1. Електрична енергія у господарстві держави і побуті.

2




Тема 3.2. Електротехнічна арматура. Побутові переносні електричні прилади.

2




Тематичне оцінювання







Розділ 4. Технологія вирощування рослин (4 години)







Тема 4.1. Технологія обробітку та захисту ґрунтів.

1




Тема 4.2. Технологія вирощування овочевих і ягідних культур.

2




Тема 4.3. Благоустрій і озеленення території.

1




Розділ 5. Технологія догляду за тваринами (2 години)







Тема 5.1. Тваринництво як галузь сільського господарства.

1




Тема 5.2. Технологія вирощування кролів.

1




Тематичне оцінювання







Резерв часу

2




Всього:

35




Розділ, тема

К-ть годин

Дата

№ уроку

Примітка

Вступ

1




1




Розділ 1. Проектування виробів. (6 годин)













Тема 1.1. Об’єкти технологічної діяльності.

1




2




Тема 1.2. Методи проектування. Художнє конструювання виробів.

1




3




Тема 1.3.1. Технічне конструювання. Основи графічної грамоти.

1




4




Тема 1.3.2. Пр. робота. Виконання техрисунків і креслень.

1




5




Тема 1.4.1. Конструкційні матеріали і їх вибір.

1




6




Тема 1.4.2. ЛПР Визначення порід деревини.

1




7




Тематичне оцінювання.













Розділ 2. Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів з конструкційних матеріалів.(16 год.)













Тема 2.1.1. Техніка. Історія розвитку. Роль машин.

1




8




Тема 2.1.2. Типові і спец деталі. Види з'єднань.

1




9




Тема 2.1.3. ЛПР Типові і спец деталі. Види з'єднань.

1




10




Тема 2.2.1. Організація робочого місця в майстерні.

Правила безпечної праці. Етапи виготов. виробу.

1




11




Тема 2.2.2. Вимірювальні та розмічальні інструменти. Прийоми роботи.

1




12




Тема 2.2.3. Обробка різних матеріалів різанням.

1




13




Тема 2.2.4. Пр. р. Розмічання заготовок.

1




14




Тема 2.2.5. Пр. р. Випилювання заготовок.

1




15




Тема 2.2.6. Пр. р. Свердління отворів.

1




16




Тема 2.2.7. Пр. р. Обпилювання заготовок.

1




17




Тема 2.2.8. Пр. р. Шліфування заготовок. Перевірка якості роботи.

1




18




Тема 2.3.1. Клеї. Прийоми склеювання деталей.

1




19




Тема 2.3.2. Пр. р. Склеювання деталей виробу.

1




20




Тема 2.4.1. Види оздоблення виробів.

1




21




Тема 2.4.2. Пр. р. Оздоблення виробу.

1




22




Тема 2.5. Оцінка об’єкту і процесу технологічної діяльності.

1




23




Тематичне оцінювання.













Розділ 3. Електротехнічні роботи (4 години)













Тема 3.1.1. Електричне коло. Проводи, шнури, ізолятори. Інструмент, прийоми роботи. Правила електробезпеки.

1




24




Тема 3.1.2. Пр. р. Монтаж простого ел. кола.

1




25




Тема 3.2.1. Електротехнічна арматура.

1




26




Тема 3.2.2. Пр. р. Електротехнічні роботи.

1




27




Тематичне оцінювання.













Розділ 4. Технологія вирощування рослин (4 години)













Тема 4.1. Технологія обробітку та захисту ґрунтів.

1




28




Тема 4.2.1. Технологія вирощув. овочевих і ягідних культур

1




29




Тема 4.2.2. Пр. р. Висівання насіння овочевих культур.

1




30




Тема 4.3. Благоустрій і озеленення території.

1




31




Розділ 5. Технологія догляду за тваринами (2 години)













Тема 5.1.Тваринництво як галузь сільського господарства.

1




32




Тема 5.2. Технологія вирощування кролів.

1




33




Тематичне оцінювання













Резерв часу. Практичні роботи.

1




34




Резерв часу. Практичні роботи.

1




35




Всього:

35










Тематичних оцінювань - 4
  1   2   3   4

Схожі:

1. Об'єкти інвестиційної діяльності
України, а також порушує права та інтереси громадян, юридичних осіб і держави, що охороняються законом. Важливу роль в інвестиційній...
МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ...
Методика організації проектно-технологічної діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці. Науковий світ, 2003. 92 с
1. О б'єкти та суб ' єкти архітектурно-проектної діяльності
Цілі архітектурно-проектної діяльності визначаються державною політикою, вимогами економічного розвитку, регіональними та національними...
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учні уважно слухають вчителя і аналізують запропоновані ним проблеми Вчитель пропонує учням ряд проблем, орієнтовний перелік об'єктів...
27. Організація б/о: поняття, завдання, суб’єкти, об’єкти
Питаннями організації б/о займались Ф. Ф. Бутинець, С. В. Івахненков, О. П. Войналович
«Компетентнісний підхід в освітній діяльності вищої школи»
Гуревич Роман Семенович – доктор педагогічних наук, професор, директор інституту математики, фізики і технологічної освіти Вінницького...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка