|
Скачати 130.93 Kb.
|
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ВІДКРИТОГО ВИХОВНОГО ЗАХОДУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА « Я ЗНАЮ ВСЕ!» (МАТЕМАТИКА + ФІЗИКА) 2012 р. ВСТУП 1-й ведучий Доброго дня шановні першокурсники та гості! 2-й ведучий Тим, хто вчить математику і фізику, Тим, хто любить математику і фізику, Тим, хто знає математику і фізику, Тим, хто ще не знає , що він любить математику і фізику, Цей вечір присвячується 1-й ведучий Вітаємо вас, друзі! Дуже приємно, що ви так шануєте математику і фізику, що дружно прийшли на наше свято. 2-й ведучий Математика – наука молодих. Фізика – наука перспективних. Інакше і бути не може. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості. Діапазон практичного застосування фізики величезний. Яку б науку ви не вивчали, в якій би галузі ви не працювали, всюди обов‘язково потрібні математичні та фізичні знання. 1-й ведучий Ти визнана давно главою всіх наук, Потрібна нам ти завжди, скрізь і всюди. Без математики ми нині, як без рук: З тобою з казки дійсність творять люди. Освоївши тебе, рвемося в політ, Створили ми розумні вже машини, Штурмуємо космічний світ І різних фактів узнаєм причини. З тобою ми невпинно ростемо, З тобою підкоряємо природу. Твої досягнення ми віддамо На благо нашого народу. 2-й ведучий Якщо бажаєш перерахувати ти. За що нам фізиці подякувати треба. То озирнись навколо себе, глянь на небо І до його висот ти думкою злети. І літакові сили фізика дала, Щоб він долав небесні далі неозорі, Ракета мчить і миготять назустріч зорі, У цьому фізики є частка немала. А фотографія,а відео, кіно? А мікроскоп, що мікросвіт нам відкриває? А в телескопі небо наче оживає І все це фізикою в руки нам дано. Ну а комп’ютер ? Знову фізики прогрес Ввійшов трудяга цей і в побут і в науку І за комп’ютер кожен з нас підніме руку, Без нього жоден ми не мислимо процес. Отож бо фізиці підвласне в світі все Технічний розвиток нам фізика несе! 1-й ведучий Розпочинаємо наш конкурс юних математиків та фізиків. Сьогодні ви станете свідками найцікавішої боротьби найкращих представників ваших груп – наших фізико-математичних «зірочок».(в грі приймають участь 10 студентів). Так давайте зустрінемо їх шаленими оплесками (під звуки музики учасники заходять до актової зали). Багато в цьому змаганні залежатиме не тільки від самих учасників, але й від вас, шановні болільники. Від того, наскільки активними ви будете. В конкурсах для болільників ви зможете набрати певну кількість балів й віддати їх учаснику своєї групи, або тому хто вам найбільше сподобався. А допомагати при визначенні найсильнішого у нашій інтелектуальній грі « Я знаю все!» буде лічильна рада .Представлення лічильної ради. А тепер попросимо представитись наших учасників.(Кожний учасник представляє себе у цікавій формі – презентує для глядачів). І тур « Інтелектуальні сходинки» 2-й ведучий В ході змагань учасники пройдуть кілька турів. Назва першого туру «Інтелектуальні сходинки». Щоб пройти достойно цей етап ви маєте набрати максимально можливу кількість балів. Після цього туру вас має залишитись п‘ятеро, тобто п‘ятьох учасників ми маємо вилучити з гри. Ними будуть ті, хто набере найменшу кількість балів. Правильна відповідь на кожне запитання принесе кожному 1 бал. Запитання будуть задаватись по черзі кожному учаснику. У випадку, якщо учасник не буде знати правильної відповіді, право дати відповідь надається тому учаснику, який швидше підніме руку і відповідно зможе одержати для себе додатковий бал. Математика (геометрія)
10. Як називається чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні?(паралелограм). Фізика
Математика
Фізика
1-й ведучий І так, давайте підведемо підсумок першого туру наших змагань. Для оголошення результатів першого туру змагань слово надається голові лічильної ради. 2-й ведучий Дякуємо за участь і просимо вас привітати аплодисментами тих учасників, які нажаль вибувають з наших змагань. Це ті учасники, які набрали меншу кількість балів ( 5 студентів). Ще раз дякуємо їм за мужність та наполегливість. А тих учасників, які вибороли право змагатися далі ,просимо зайняти місця за кафедрою на сцені. Виступ клоуна з смішними задачами.(на центр аудиторії вибігає студент, переодягнений у форму клоуна) Хоч сідай і гірко плач – Не люблю отих задач! Через них лише невдачі, Ох! Замучили задачі! Ой і навіщо нам ті задачі розв‘язувати. Давайте я вам краще казочку розкажу… Жила собі на світі повітряна бульбашка. Вона причаїлася на дні емальованої каструлі… Та ось в каструлю несподівано налили воду. І о жах, поставили на вогонь. Бульбашка хотіла жити, тому намагалась вибратись нагору, та важкий стовп води давив на неї. Лагідна виштовхувальна сила хотіла їй допомогти, та не змогла : « Ти надто маленька» ,- з жалем прошепотіла вона. Окрім того зловісні лапласові сили стискали бульбашку з усіх сторін і намагались її знищити. Маленька бульбашка трималася з усіх сил. Та ось її на допомогу прийшов закон Гей – Люссака. Від нагрівання вона розширилася і стала значно більшою та сильнішою. Архімедова сила з радістю відірвала бульбашку від розпеченого дна і вона стрімко полетіла вгору. « Я майже на вол!» - з радістю думала маленька весела невільниця. Та раптом її охопив крижаний холод. Верхні шари рідини ще не встигли прогрітися, вода дуже слабо передає тепло. Пари в бульбашці сконденсувалися швидко і маленька бульбашка «захлопнулася». Люди, що були навколо почули шум і вирішили, що вода вже кипить та вони помилялися. То гинули самі перші бульбашки, сміливці – піонери. Вода поступово прогрілася, інші бульбашки вже легко та швидко летіли до поверхні. Вони радісно виривались на волю, викидаючи в прості водяну пару. Так буває і в людському суспільстві, коли самі сміливі, мужні, активні люди гинуть, прокладаючи шлях для послідовників. Ось така цікава фізична казочка. Сподобалась вам моя казочка? А тепер повернемось все ж таки до задач, адже , я так зрозумів, ви тут зібрались позмагатись у вмінні їх розв‘язувати. Мої задачі для болільників, але прошу пам‘ятати, що не слід дуже серйозно відноситись до тих задач, які придумав клоун.(ведучі вручають жетони тим, хто правильно буде розв‘язувати задачі). І так… Задача 1. Два в квадраті дорівнює чотири. Три в квадраті дорівнює дев‘ять. Чому дорівнює кут в квадраті? (). Задача 2. Скільки буде, коли від ста відняти одиницю? (два нулі). Задача 3. Як п‘ять картоплин розділити між шістьма дітьми? (треба зварити пюре). Задача 4. Якого зросту була відома казкова героїня Дюймовочка? ( один дюйм ) Задача 5. Одне яйце варять 4 хв. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць? (за 4 хв). Задача 6. Не знаючи якого закону, потрібно сидіти вдома? (закон Ома). Задача 7. Назвіть прилад, на якому люблять « висіти» майже всі? (телефон). Задача 8. Горіло 5 свічок. Дві з них загасили. Скільки свічок залишилося? (2. оскільки три згоріло). ІІ тур «Практичний» 1-й ведучий. Всім учасникам пропонуються однакові завдання: два з математики та два з фізики. На виконання цих завдань вам дається 10 хв. Кожне правильно розв‘язане завдання принесе вам 2 бали. (ведучі роздають учасникам завдання та прилади).
2-й ведучий. А поки наші учасники працюють, проведемо гру для вболівальників. Гра для болільників « Кожній руці – своя робота». Завдання. Лівою рукою намалювати три трикутники. А правою – три кола одночасно. (тому, хто це зробить найкраще ведучі вручають жетон). 1-й ведучий. Зверніть увагу на дошку. Яке слово ви там бачите? Так, це слово – фізика. Ваше завдання придумати математичні та фізичні терміни, які б починались з літер цього слова. ( За кожен правильно названий термін вболівальники одержують жетон ). 2-й ведучий. А зараз невеликий експеримент. Запалимо свічку і опустимо на воду. Як на вашу думку, свічка буду плавати чи потоне? Поясніть свої міркування. ( за правильну відповідь – жетон) 1-й ведучий. А тепер просимо наших учасників здати свої роботи до лічильної ради. Ті учасники, які наберуть найменшу кількість балів вибувають з гри. Прошу зараз підняти руку тих, у кого є жетони. (ведучий вибирає того, в кого виявиться найбільше жетонів). Кому ви бажаєте віддати свій бонусний бал? (вболівальник віддає один бал учаснику, який йому найбільше сподобався). А зараз трошечки інформації. Ведучі «Чи знаєте ви, що…».
2-й ведучий. Слово для оголошення результатів другого туру надається членам лічильної ради. Отже , з нашої гри , після запеклої боротьби вибувають ще двоє учасників. Дякуємо їм за мужність та волю до перемоги. 1-й ведучий. ( в руках у нього повітряна кулька і прилад для утворення мильних бульбашок). Проведемо ще один експеримент. Нехай наша повітряна кулька падає і нехай падає мильна бульбашка. А чи вірите ви, що вага повітряної кульки така ж як і вага мильної бульбашки, при умові, що вони обидві падають? (так, оскільки в цей момент їх вага дорівнює нулю). Ось і наш наступний тур буде називатись «Вірю не вірю». ІІІ тур « Вірю не вірю» 2-й ведучий. Кожному по черзі будуть запропоновані питання, на які ви повинні дати відповідь «вірю», чи « не вірю». Вірна відповідь оцінюється в 1 бал. Кожному буде задано по три запитання. Тож максимальна кількість балів за це завдання – 3.
А тепер трошки гумору. Гумористична сценка : « На екзамені». Екзаменатор. Заходьте, будь – ласка. Скажіть мені , юначе, а добувати корені ви вмієте? Студент. Звичайно. Треба потягнути рослину за стебло якомога сильніше і корінь витягнемо із грунту. Екзаменатор. Ні. Шановний, я маю на увазі інший корінь. Наприклад, з дев‘яти? Студент. Це буде «дев‘я», тому що в слові дев‘ять суфікс – «ть». Екзаменатор. Ви мене не розумієте, шановний. Я кажу про корінь квадратний . Студент. Та ви що, професоре, квадратних коренів не буває. Бувають корені мичкуваті, бувають стрижневі, але квадратних не буває точно. Екзаменатор. Просто жах! Та я маю наувазі арифметичний квадратний корінь з дев‘яти? Студент. Ага! Нарешті зрозумів. Професор буде 3, тому що 3=9. Фінал(дуель фіналістів) 1-й ведучий. Отже, слово для підведення підсумків третього туру надається голові лічильної ради. Дуже дякуємо за участь учаснику, який вибуває з гри (один учасник ) але нажаль далі продовжувати змагання будуть лише два учасника. Ми підійшли до кульмінації наших змагань. Через кілька хвилин ми з вами дізнаємось, хто стане переможцем. І так фінальна дуель учасників. Ви будете по черзі відповідати на запитання і при потребі давати обґрунтування своєї відповіді. Правильна відповідь - 1 бал.
2-й ведучий. До різних наук ми охочі, Нехай ведуть нас до вершин. Та зараз ми сказати хочем: «Наш математиці та фізиці уклін!» 1-й ведучий Слово для оголошення кінцевих результатів та для нагородження переможця надається голові лічильної ради ( вручаються призи всім учасникам змагань, переможцю, ведучим та самим активним вболівальникам). Заключне слово. |
КУРСОВА РОБОТА Транспортні договори, їх система та правове регулювання ЗМІСТ Вступ Вступ с. 3-5 |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З дисципліни: Принципи і методи аналізу художнього твору Спеціальність Враховується знання студентів, набуті при вивченні курсів "Вступ до літературознавства", "Вступ до мовознавства" та ін. Безсумнівний... |
Модуль Олени Горошко і Джулі Снайдер-Юлі Вступ до ґендерних аспектів... Вступ: Мета цього модуля – ознайомити студентів із тим, як ґендерні відмінності конструюються за допомогою дискурсу електронної комунікації... |
Взаємодія школи та родини – один з вирішальних факторів успішного виховання дітей Школа. Як багато чекань, надій, хвилювань пов'язують діти, батьки, учителі з цим словом. Вступ до школи – це початок нового етапу... |
ЗМІСТ Вступ 3 Змістовна програма вступних випробувань 3 Критерії оцінювання 7 Література 9 Вступ Методичні матеріали до вступних випробувань з Історії України на навчання до Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля... |
ЗМІСТ Вступ 3 Змістовна програма вступних випробувань 3 Критерії оцінювання 7 Література 9 Вступ Методичні матеріали до вступних випробувань з Історії України на навчання до Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля... |
ЗМІСТ Вступ 3 Змістовна програма вступних випробувань 3 Критерії оцінювання 7 Література 9 Вступ Методичні матеріали до вступних випробувань з Історії України на навчання до Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля... |
План Вступ Міжнародно-правова відповідальність за екологічні правопорушення... У найбільш загальному значенні під міжнародно-правовою відповідальністю у даній галузі розуміють настання негативних наслідків для... |
З УЧНЯМИ ВСТУП |
1 Вступ ( 1 година) |