|
Скачати 46.52 Kb.
|
Цвітоське навчально – виховне об»єднання Затверджено наказом по школі № від ______20___ №____ Інструкція № з безпеки життєдіяльності для учнів під час проведення навчальних занять в кабінеті медико-санітарної підготовки 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Інструкція встановлює вимоги з безпеки життєдіяльності під час навчання в кабінеті медико-санітарної підготовки і є обов’язковою для виконання учнями. 1.2. До роботи у кабінеті допускаються учні, які оволоділи безпечними прийомами праці, засвоїли вимоги даної інструкції та правила поведінки у даному кабінеті, прослухали первинний інструктаж. 1.3. На початку уроку учні повинні підготувати своє робоче місце, розташовувати обладнання та матеріали на робочому столі так, щоб уникати їх падіння; впевнитись у їх справності. 1.4. Учень повинен після дзвінка зайняти робоче місце, вказане вчителем. Перехід на інше робоче місце без дозволу вчителя забороняється. 1.5. Під час роботи з ріжучими та колючими інструментами виникають небезпечні чинники, які можуть привести до травм, статичної напруги хребта, втоми очей. Робота несправним обладнанням забороняється. 1.6. Після дзвоника на перерву учень повинен скласти власні речі і вийти з кабінету. 1.7. Користуватися мобільними телефонами можна тільки під час уроку заборонено. 2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ 2.1. Перед початком уроку черговий учень повинен провітрити кабінет. У разі необхідності здійснити вологе прибирання. Впевнитися в тому, що в кабінеті є необхідні засоби медичної допомоги (аптечка). 2.2. Учень повинен заходити до кабінету по дзвонику на урок. 2.3. При вході вчителя у кабінет необхідно встати і привітатися з ним, після цього з дозволу вчителя зайняти свої робочі місця. 2.4. Дістати з портфеля все необхідне для роботи на уроці. Портфель поставити для зберігання у спеціально відведене для цього місце. Не залишати свої речі у проході між партами. 2.5. Обладнання до уроку треба розміщувати так, щоб запобігти його падінню або перекиданню. 2.6. Необхідно приготувати робоче місце в залежності від виду робіт. 2.7. Перевірити наявність матеріалів, необхідних для виконання завдання, справність обладнання, що використовується під час навчального процесу. 2.8. Повідомити вчителя про виявлені несправності обладнання до уроку. 3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ 3.1. Кожен учень повинен мати все необхідне для уроку (робочий зошит, ручку, щоденник тощо). Уважно слухати вказівки вчителя щодо виконання завдань, бути дисциплінованим. 3.2. Не залишати своє робоче місце без дозволу вчителя. Використовувати весь навчальний час для виконання завдань і не займатися сторонніми справами та розмовами, не заважати працювати іншим учням. 3.3. Не підходити на небезпечну відстань до вікон та шаф. 3.4. Бережливо ставитись до обладнання кабінету, раціонально використовувати електроенергію. Треба використовувати предмети тільки за їх призначенням. 3.5. Якщо необхідно звернутись до вчителя, то слід підняти руку. Якщо вчитель звертається до учнів, то всі учні повинні припинити роботу і уважно вислухати його. 3.6. Без дозволу вчителя не виносити з кабінету обладнання, наочні посібники. 3.7. Тримати своє робоче місце в чистоті та порядку. 3.8. Під час виконання завдань бути уважним і зосередженим. 3.9. У випадку травмування та при виявленні несправності обладнання – негайно повідомити про це вчителя. 3.10. Після дзвоника на перерву учень повинен скласти власні речі і вийти з кабінету. 4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ 4.1. Виходити з кабінету можна тільки після дзвоника з дозволу вчителя. 4.2. Під час перерви учні повинні залишити кабінет, щоб провітрити приміщення. 4.3. Чергові учні повинні залишити кабінет у належних санітарно-гігієнічних умовах: 5. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ 5.1. При виявленні ознак аварійної ситуації негайно оповістити вчителя; беззаперечно виконувати усі його розпорядження. 5.2. При травмуванні або при погіршенні стану здоров’я учні повинні припинити роботу і повідомити вчителя. Вчитель повинен надати необхідну першу домедичну допомогу, а в разі необхідності викликати швидку медичну допомогу за телефоном 103. 5.3. При загорянні електропроводів, під час виникнення пожежі необхідно припинити роботу і повідомити вчителя. Вчитель повинен: евакуювати учнів з кабінету у безпечне місце; вимкнути рубильник електрообладнання, яке знаходиться під напругою; зачинити вікна та двері, щоб вогонь не поширювався на сусіднє приміщення; викликати пожежну службу за телефоном 101. Для захисту від чадного газу треба по можливості дихати крізь зволожену тканину. 5.3. При виникненні загрози впливу зовнішньої середи (ураган, сильна злива, блискавка) необхідно виконувати усі вказівки учителя, який повинен відвести дітей у безпечне місце (подалі від вікон) у відповідності з планом евакуації школи, щоб вода та пориви вітру не могли завдати шкоди їх здоров’ю. Розробив: Заступник директора з навчально-виховної роботи ______ Погоджено: |
Інструкція з безпеки життєдіяльності № для учнів перед канікулами... Канікули – це час для фізичного, інтелектуального, психологічного відпочинку учнів, а також час коли вони можуть займатися хатніми... |
1. Загальні положення Дана інструкція установлює вимоги безпеки життєдіяльності для вчителя хімії та лаборанта Харківської гімназії №144 |
Інструкція з безпеки життєдіяльності для вчителів ОБЖ Керуючись основними законодавчими актами з охорони праці, законами «З охорони праці», «З протипожежної безпеки», «З охорони здоров'я»,... |
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ Навчання дітей основ безпеки життєдіяльності є одним із пріоритетних напрямів освітнього процесу |
Інструкція з техніки безпеки учнів при виконанні робіт з кулінарії... Правильно одягніть спецодяг (застебніть його на всі ґудзики, сховайте волосся під головний убір) |
Про заходи пожежної безпеки в СШ №62 Ця Інструкція поширюється на територію й усі приміщення навчального закладу, встановлює вимоги пожежної безпеки, порядок дій у разі... |
ЗАТВЕРДЖЕНО Вимоги інструкції з безпеки життєдіяльності є обов’язковими для виконання вчителями історії |
ЗАТВЕРДЖЕНО Вимоги інструкції з безпеки життєдіяльності є обов’язковими для виконання вчителями інформатики |
Пояснювальна записка «Хімічний лабіринт» – це інтерактивна гра, створена в середовищі Power Point, яка дає змогу діагностувати знання учнів правил безпеки... |
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ" |