|
Скачати 49.54 Kb.
|
Факультет : Гуманітарний Кафедра іноземних мов та перекладу Дисципліна: Перекладацький аналіз художнього тексту Індекс групи : РП Семестр : VIII Заключна форма контролю : залік Кількість модулів: 2 Викладач: Міхно Н.А. Укладач електронної версії: Міхно Н.А.
B. Show. Pygmalion (translation) Theme, Message, Plot (exposition, complication, climax, denouement).
Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі.
Перекладацький аналіз твору сучасного англомовного письменника (індивідуально).
Електронна версія вимог до заліку по Перекладацькому аналізу художнього тексту.
Поняття, що використовуються : ОБ- отримані бали- сума балів, що іх студент реально отримав за поточний період М- максимально можлива сума балів за поточний період Наприклад, при навчальному навантаженні 18 годин на семестр викладач може вивести бали за такою схемою:
Таким чином, якщо студент Ф. пропустив 8 годин аудиторних занять, то він отримає (18 - 8) : 18 Х 100%= 55% Тобто, студент відвідав 55 % пракичних аудиторних занять, що згідно із таблицею складає 0,2 бали. Це- ОБ1 Тепер викладач має поділити Отриманий бал № 1 на М № 1(1,8) ОБ1:М1= 0,2 : 1,8 = 0,1
Припустимо, що студени виконали дві письмові КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5= 10 М2 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 та 4 3+4=7 =ОБ2 Коефіцієнт дорівнює 7,8. Це складає (7:10)* 7,8=5,8 ОБ2:М2 * 7.8
Припустимо, що студени виконали три усні КСРС, кожна з яких максимально оцінювалась 5. Тож, 5+5+5 = М3 дорівнює 7,8 балів. Студент Ф. Отримав оцінки 3 , 2 та 4= ОБ3 Це складає (9:15)* 7,8=4,7 ОБ3: М3* 7,8
Припустимо, даний студент прийняв участь у науково- практичній конференції . За творчість та науковість викладач хоче додати певну кількість балів. Критерієм у такому разі можуть стати: постійний прояв цих якостей- 1,8 бала (відмінно) прояв однієї з цих якостей- 1,4 (добре) одноразовий - 1 бал (задовільно) ці якості виявляються рідко або ніколи- 0,6 - 0 балів (незадовільно). Таким чином, студент Ф. має 1 бал Тепер викладач має поділити ОБ4 на М4(1,8) ОБ:М=0,55
Всього студент набрав 1+ 5,8+4,7+1=12,5 бали з максимально можливих 18. ОБ1+ ОБ2+ ОБ3+ ОБ4=ОБ М1+ М2+ М3+ М4= М Його рейтинг складе (ОБ: М)*5 = рейтинг (12,5:18)*5=3,47
Якщо рейтинг складає від 0 балів до 2 балів то пропонується виставити „незалік”. Якщо рейтинг складає від 2,1 бала до 3, 6 бала, то пропонується провести опитування студента за питаннями, наведеними у п. 2 “Питання до заліку”.
Сума оцінок за всі види КСРС поділена на кількість КСРС . Наприклад: за 6 годин, що були вівідені на КСРС було виконано 6 КСРС різних типів. Студент набрав 4+3+3+5+2+4=21 24:6=3,5 бали Рейтинг студента складає 3.5 бали. Викладач може окремо врахувати пропуски занять і зняти від 0,1 до0,5 бали, або додати заохочувальні бали від 0,1 до 0,5 і згідно з отриманим підсумковим рейтингом визначити екзаменаційну оцінку. Примітка : Рекомендації грунтуються на наступних нормативних документах: Положення про організацію та контроль самостійної роботи у ПДТУ від 04.03.2002 Положення про визначення рейтингу студентів у навчальному процесі у ПДТУ від 20.03.2003. Рекомендації щодо впровадження системи рейтингової оцінки знань на кафедрі іноземних мов та перекладу (протокол № 14 от 14.04.2003) |
Питання до заліку : Перекладацькі трансформації, Стилістичний аналіз... Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі |
Критерій оцінки знань студентів по диференційованому заліку Максимальна сума балів, які може набрати студент, складає 100 балів, з яких 50 балів – за поточне тестування і індивідуальну роботу... |
ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ Порівняльна характеристика десяти заповідей Мойсеевих та Нагорне проповіді Ісуса Христа |
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Питання до заліку: Read & translate an abstract from the text & analyze all the grammar material you found |
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ Поняття та зміст механізму адміністративно-правового регулювання міграційних процесів |
ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ Епоха Просвітництва. Творчість хореографів-реформаторів: Д. Річ, Д. УІвера, Ф. Гільфердінг, Г. Анджіоні, М. Сале, М. Камарго |
Кафедра іноземних мов та перекладу Питання до заліку: Read & translate an abstract from the text & analyze all the grammar material you found |
Питання до диференційного заліку «Всесвітня історія» Встановлення нацистської диктатури А. Гітлера, наслідки цього для Німеччини та світу |
ПИТАННЯ ДЛЯ ЗАЛІКУ З КУРСУ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» Становлення та розвиток організацій колективного управління правами авторів. Принципи діяльності |
Контрольні питання до заліку з курсу «Правнича лінгвістика» Основні правила юридико-лінгвістичного тлумачення текстів нормативно-правових актів |