Питання до диференційного заліку «Всесвітня історія»


Скачати 19.68 Kb.
НазваПитання до диференційного заліку «Всесвітня історія»
Дата05.04.2013
Розмір19.68 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи
Питання до диференційного заліку «Всесвітня історія»


  1. Періодизація світового розвитку з 1914 по 1939 рр.

  2. Причини та початок першої світової війни.

  3. Паризька мирна конференція та її головні рішення.

  4. Створення та діяльність Ліги Націй у міжвоєнний період.

  5. Завершення складання Версальсько-Вашингтонської системи.

  6. Прийняття та наслідки реалізації планів Дауеса та Юнга для Німеччини.

  7. Російська революція 1917 року, її причини та початок.

  8. „Новий курс” Ф. Рузвельта та його історичне значення.

  9. Франція в 20-30 роки. Діяльність уряду Народного Фронту.

  10. Тоталітаризм, ознаки тоталітарних режимів.

  11. Установлення фашистської диктатури в Італії. Б. Муссоліні.

  12. Встановлення нацистської диктатури А. Гітлера, наслідки цього для Німеччини та світу.

  13. Громадянська війна в Іспанії 1936-1939 роки Ставлення великих держав до цього конфлікту.

  14. Відновлення державної незалежності Польщі. Ю. Пілсудський.

  15. Утворення Чехословаччини. Т. Масарик.

  16. Мюнхенська угода і загарбання Чехословаччини.

  17. Національно – визвольна боротьба народів Індії в 20-30 роки ХХ століття. Діяльність М. Ганді.

  18. Політика „умиротворення” агресора на передодні II світової війни, її наслідки.

  19. Радянсько-німецький пакт про ненапад від 23 серпня 1939 року та таємний додатковий протокол до нього. Вплив угоди на подальший розвиток подій.

  20. Створення антигітлерівської коаліції в роки Другої світової війни.

  21. Створення ООН. Україна – співзасновниця ООН. Роль ООН в повоєнному світі.

  22. Рух Опору в окупованих країнах Європи в роки Другої світової війни.

  23. Кримська (Ялтинська) та Берлінська (Потсдамська) Конференції. Підсумки війни в Європі.

  24. План Маршала, його роль у відбудові повоєнної Західної Європи.

  25. США наприкінці ХХ- на початку ХХІ століття. Українці у США.

  26. Діяльність М. Тетчер. „Тетчеризм”, його сутність та наслідки для Великої Британії.

  27. П’ята республіка у Франції. Політика Шарля де Голя.

  28. Об’єднання Німеччини, сучасний стан країни.

  29. Демократичні революції 1989-1991 років у країнах Центральної та Східної Європи.

  30. Причини розпаду Югославії, громадянська війна та її наслідки.

  31. Японське „економічне диво”. Розвиток Японії на сучасному етапі.

  32. Політика реформ у Китаї наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Українсько-китайські відносини.

  33. Причини та початок „холодної війни”.

  34. Розрядка міжнародної напруги у 70-х роках. Гельсінський процес.

  35. Оздоровлення міжнародних відносин на рубежі 80-90 років. Закінчення „холодної війни”.

  36. Міжнародний тероризм на сучасному етапі.

  37. Інтеграційні процеси в сучасній Європі. Місце України в загальноєвропейському процесі.

  38. Розширення Європейського Союзу та НАТО. Місце України в цьому процесі.

Схожі:

Про вивчення історії у 2009/2010 навчальному році
У 2009/10 н р учні 5 – 9 класів навчатимуться за програмою 12-річної школи “Історія України. Всесвітня історія. 5 – 12 класи” (Київ,...
Про вивчення історії у 2010/2011 навчальному році
У 2010/11 навчальному році учні 5 – 9 класів навчатимуться за програмою 12-річної школи “Історія України. Всесвітня історія. 5 –...
Питання до заліку з дисципліни «Історія економіки та економічних вчень»
Предмет, методологічні підходи та методи «Історії економіки та економічної думки»
«ІСТОРІЯ КРАЇН СВІТУ (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ)»

Питання до заліку : Перекладацькі трансформації, Стилістичний аналіз...
Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України
Авторські права на текст програми «Історія України. Всесвітня історія, 5–12 кл.» належать Міністерству освіти і науки України та...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України Всесвітня історія 5-12
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 5-11 класи. Всесвітня історія. 6-11 класи
Питання до заліку : B. Show. Pygmalion (translation) Theme, Message,...
Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі
Всесвітня історія

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. Всесвітня історія
Курс Вступ до історії у 5 класі є пропедевтичним, що й визначає його місце в системі шкільних історичних курсів та з-поміж інших...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка