Група з розробки фінансових заходів протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (FATF) світова організація по боротьбі з відмиванням коштів та


Скачати 77.5 Kb.
Назва Група з розробки фінансових заходів протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (FATF) світова організація по боротьбі з відмиванням коштів та
Дата 15.04.2013
Розмір 77.5 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фінанси > Документи


Публічна заява FATF

24 червня 2011 року

Група з розробки фінансових заходів протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (FATF) – світова організація по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму. Для захисту міжнародної фінансової системи від ризиків відмивання коштів та фінансування тероризму та з метою підвищення рівня додержання стандартів по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, FATF визначила юрисдикції, які мають стратегічні недоліки та співпрацює з ними з метою усунення виявлених недоліків, що становлять ризик для міжнародної фінансової системи.

Юрисдикції, щодо яких FATF закликає своїх членів та інші юрисдикції застосувати контрзаходи з метою захисту міжнародної фінансової системи від постійних та значних ризиків відмивання коштів та фінансування тероризму, які становить ця юрисдикція*.

Іран*

Народна Демократична Республіка Корея (НДРК)

Юрисдикції зі стратегічними недоліками у сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, які не здійснили достатнього прогресу щодо усунення недоліків**. FATF закликає своїх членів врахувати ризики, які виникають в результаті недоліків, пов’язаних з кожною юрисдикцією, зазначеною нижче.

Болівія

Куба**

Ефіопія

Кенія

М’янма

Шрі-Ланка

Сирія

Туреччина

* Попередньо FATF робила публічну заяву із закликом застосувати контрзаходи по відношенню до Ірану та Народної Демократичної Республіки Кореї (НДРК). Оновлені заяви наведено нижче.

** Куба не вступила в контакт з FATF щодо процесу.

Іран
У FATF залишаються занепокоєння щодо нездатності Ірану дієво усунути існуючі та значні недоліки в режимі протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Особливе занепокоєння FATF викликає нездатність Ірану усунути загрозу фінансуванню тероризму та серйозну загрозу, яку він спричиняє цілісності міжнародної фінансової системи. FATF закликає Іран до невідкладного та чіткого усунення недоліків в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, зокрема шляхом криміналізації фінансування тероризму та ефективного впровадження вимог до звітування про підозрілі операції.

FATF підтверджує свій заклик до країн-членів та всіх юрисдикцій рекомендувати своїм фінансовим установам приділяти особливу увагу діловим відносинам та операціям з Іраном, включаючи іранські компанії та фінансові установи. На додаток до підвищеної уваги, FATF підтверджує свій заклик від 25 лютого 2009 року до країн-членів та всіх юрисдикцій застосовувати ефективні контрзаходи для захисту їх фінансових секторів від ризиків відмивання коштів та фінансування тероризму, які спричиняє Іран.

FATF продовжує закликати юрисдикції уникати використання кореспондентських відносин з метою обходу або уникнення контрзаходів і мінімізації ризиків, та брати до уваги ризики відмивання коштів та фінансування тероризму під час розгляду запитів фінансових установ Ірану на відкриття філій та відділень у їх юрисдикціях. Якщо Іран не застосує конкретних заходів для вдосконалення свого режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, у жовтні 2011 року FATF звернеться до своїх членів та інших юрисдикцій із закликом посилити контрзаходи.

Корейська Народно-Демократична Республіка (КНДР)

FATF як і раніше стурбована неспроможністю КНДР усунути значні недоліки в сфері боротьбі з відмиванням грошей та боротьби з фінансуванням тероризму (ПВК/ФТ) серйозну загрозу, яку вона спричиняє цілісності міжнародної фінансової системи. FATF закликає НДРК до невідкладного та чіткого усунення недоліків в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму.

FATF звертається до країн-членів та всіх юрисдикцій із закликом рекомендувати своїм фінансовим установам приділяти особливу увагу діловим відносинам та операціям з КНДР, включаючи компанії та фінансові установи Народної Демократичної Республіки Корея. Крім того, з метою підвищення уваги, FATF підтверджує свій заклик до країн-членів та всіх юрисдикцій застосовувати ефективні контрзаходи з метою захисту своїх фінансових секторів від загроз відмивання коштів та фінансування тероризму, які спричиняє КНДР. Юрисдикції також повинні уникати використання кореспондентських відносин з метою обходу або уникнення контрзаходів і мінімізації ризиків, та взяти до уваги ризики відмивання коштів та фінансування тероризму під час розгляду запитів фінансових установ КНДР на відкриття філій та відділень у їх юрисдикціях.

FATF як і раніше готова брати безпосередню участь у наданні допомоги КНДР з метою усунення недоліків ПВК/ ФТ, у тому числі через Секретаріат ФАТФ.

Куба
Куба не відповідає міжнародним стандартам протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, а також не взаємодіє з FATF конструктивно. FATF визначила Кубу, як країну, що має стратегічні недоліки в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, які створюють ризик для міжнародної фінансової системи. FATF закликає Кубу розвинути режим протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму відповідно до міжнародних стандартів, FATF готова працювати з кубинськими властями в цьому напрямку.

Болівія
Незважаючи на заяву Болівії на високому політичному рівні щодо співпраці з FATF та GAFISUD задля усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Болівія не зробила достатнього прогресу в виконанні власного плану дій, та все ще залишаються певні стратегічні недоліки в сфері ПВК/ФТ. Болівія повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) забезпечення відповідної криміналізації відмивання коштів (Рекомендація 1); (2) відповідна криміналізація фінансування тероризму (Рекомендація ІІ); (3) створення та впровадження відповідної правової бази щодо визначення та заморожування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (4) забезпечення повної оперативності та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26). FATF закликає Болівію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану дій, включаючи продовження роботи з розробки законодавства в сфері ПВК/ФТ.

Ефіопія
Незважаючи на політичну заяву Ефіопії, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Ефіопія не досягла значного прогресу у впровадженні власного плану дій, та все ще залишаються певні стратегічні недоліки. Ефіопія повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) забезпечення відповідної криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) встановлення та впровадження відповідних процедур щодо визначення та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (3) забезпечення повної операційності та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26); (4) підвищення обізнаності правоохоронних органів щодо протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (Рекомендація 27); та (5) застосування ефективних, пропорційних та переконливих санкцій для фізичних і юридичних осіб, що не виконують національні вимоги в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (Рекомендація 17). FATF закликає Ефіопію усунути вказані недоліки та продовжити процес виконання власного плану дій.

Кенія
Незважаючи на політичну заяву Кенії, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF та ESAAMLG для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Кенія не досягла значного прогресу у впровадженні свого плану дій, і все ще залишаються певні стратегічні недоліки. Кенія повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) забезпечення відповідної криміналізації фінансування тероризму (Спеціальна  Рекомендація ІІ); (2) забезпечення повної операційності та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26); (3) створення та впровадження відповідної правової бази щодо визначення та заморожування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (4) підвищення обізнаності правоохоронних органів щодо боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму (Рекомендація 27); (5) застосування ефективних, пропорційних та переконливих санкцій для фізичних і юридичних осіб, що не виконують національні вимоги в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (Рекомендація 17). FATF закликає Кенію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану дій, в тому числі шляхом впровадження законодавства в сфері ПВК і функціонування нового консультативного органу в сфері ПВК.

М’янма
Незважаючи на політичну заяву М’янми, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF та APG для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, М’янма не досягла значного прогресу у впровадженні свого плану дій, і все ще залишаються певні стратегічні недоліки. М’янма повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) відповідна криміналізація фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) створення та впровадження відповідних процедур з метою визначення та заморожування  терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (3) посилення системи екстрадиції по відношенню до фінансування тероризму (Рекомендація 35 та Спеціальна Рекомендація І); (4) забезпечення цілком дієвого та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26); (5) покращення фінансової прозорості (Рекомендація 4); та (6) посилення заходів належної перевірки клієнта (Рекомендація 5). FATF закликає М’янму усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження власного плану дій.

Шрі-Ланка
Незважаючи на політичну заяву Шрі-Ланки, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF та APG для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Шрі-Ланка не досягла значного прогресу у впровадженні плану дій, і все ще залишаються певні стратегічні недоліки. Шрі-Ланка повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація II); та (2) створити та запровадити відповідні процедури виявлення та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III). FATF закликає Шрі-Ланку усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження власного плану дій, включаючи продовження роботи з розробки законодавства в сфері ПВК/ФТ.

Сирія
Незважаючи на політичну заяву Сирії, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENAFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Сирія не досягла значного прогресу у впровадженні плану дій, і все ще залишаються певні стратегічні недоліки. Сирія повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) вжити необхідні заходи для запровадження та посилення виконання Міжнародної конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму 1999 року (Спеціальна Рекомендація I); (2) впроваджувати відповідні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (3) підвищення обізнаності фінансових установ про необхідність надсилання повідомлень про підозрілі операції щодо відмивання коштів та фінансування тероризму та забезпечити надання повідомлень (Рекомендація 13 та Спеціальна Рекомендація IV) та (4) прийняти відповідні закони та здійснити процедури щодо забезпечення взаємної правової допомоги (Рекомендації 36-38, Спеціальна Рекомендація V). FATF закликає Сирію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження власного плану дій.

Туреччина
Туреччина зробила певні кроки в напрямку покращення національного режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, зокрема розроблено законодавство в сфері протидії фінансуванню тероризму. Незважаючи на політичну заяву Туреччини, зроблену на високому рівні щодо співпраці з FATF, для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Туреччина не досягла значного прогресу у впровадженні плану дій, і все ще залишаються певні стратегічні недоліки. Туреччина повинна продовжити роботу над усуненням цих недоліків, зокрема: (1) належним чином криміналізувати фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІI) та (2) впровадити законодавчу базу щодо ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III). FATF закликає Туреччину усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження власного плану дій.»

Схожі:

Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних...

ЗМІСТ ЗАКІНЧЕННИХ НДР У 2010 році за рахунок бюджетних коштів за кодом КПКВ 2201040
У 2010 році за рахунок бюджетних коштів за кодом КПКВ 2201040 «Прикладні дослідження та розробки за напрямами науково-технічної діяльності...
Система розробки і реалізації управлінських рішень щодо формування,...
Економічні відносини з приводу купівлі матеріально-технічних ресурсів, виробництва продукції та її реалізації
Зареєстровано в Петрівському районному управлінні юстиції Кіровоградської області
України з метою запровадження організаційних, фінансових та інших обмежень, яких зобов’язані дотримуватися розпорядники бюджетних...
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Колегія заслухала інформацію про результати контрольних заходів в сфері охорони здоров’я, забезпечення законного та ефективного використання...
Тема Ринок фінансових послуг та його роль в економіці Ринок фінансових...
...
«Системи управління якістю. Вимоги.» за рахунок коштів, передбачених...
Міністрів України від 29. 03. 2002 р. №415 "Про затвердження Порядку використання коштів з резервного фонду бюджету" та протоколом...
ТЕМА: Облік грошових коштів
Мета заняття: вивчити процес обліку грошових коштів у касі, їх документальне оформлення
ТЕМА: Облік грошових коштів
Мета заняття: вивчити процес обліку грошових коштів у касі, їх документальне оформлення
Синергія між фізичною ядерною безпекою та гарантіями МАГАТЕ у питаннях...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка