Варіативна складова робочих навчальних планів ЗНЗ реалізується для


Скачати 74.8 Kb.
Назва Варіативна складова робочих навчальних планів ЗНЗ реалізується для
Дата 27.02.2016
Розмір 74.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Філософія > Документи
Рекомендації щодо ефективного розподілу годин варіативної складової робочих навчальних планів
Іноземні мови
Іноземна мова вивчається у класах різних профілів як обов’язковий предмет. Кількість навчальних годин є диференційованою і визначається Типовими навчальними планами та чинними програмами, які рекомендовані МОНУ.

Варіативна складова робочих навчальних планів ЗНЗ реалізується для:


- поглибленого вивчення;

- профільного навчання;

- введення спецкурсів, факультативів.

Класи з поглибленим вивченням іноземних мов формуються з першого класу. Регламентує діяльність класів із поглибленим вивченням окремих предметів Примірне Положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, яке затверджене наказом МОНУ від 08.04.2009 р. №312 та Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (Наказ Міністерства від 29.05.2014 №664) розроблені на виконання Закону України «Про загальну середню освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти».

Програми факультативів та курсів за вибором

з/п

Назва предмета


Клас

Видавництво

Рік видання

Документ про надання грифа



Програма факультативного курсу «Літературна мозаїка» для учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв (допрофільна підготовка)

5-8

Генеза

2012

Лист ІІТЗО

від 23.11.2011

№ 1.4/18-Г-780



Програма факультативного курсу «Навчання ситуативного спілкування» для учнів 6-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв(допрофільна підготовка)

6-7

Генеза

2012

Лист ІІТЗО

від 23.11.2011

№ 1.4/18-Г-781



Програма факультативного курсу «Пізнаємо Україну» для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв (українознавчий компонент, допрофільна підготовка)

8-9

Генеза

2012

Лист ІІТЗО

від 04.07.2011

№ 1.4/18-Г-530

Варіативною складовою передбачається додатковий час на посилене вивчення предмета, введення додаткових спеціалізованих курсів за вибором, які поглиблюють і доповнюють зміст предметів, що вивчаються за відповідною програмою.

Спеціалізовані курси рекомендуються лише Міністерством освіти і науки України відповідно до листів МОНУ зазначених в таблиці. Зазначений перелік навчальних програм для спецкурсів друкується у «Інформаційному збірнику МОНУ, а також розміщено на сайті www.mon.gov.ua.

Спецкурси мають на меті створення мотиваційного середовища для учнів у процесі вивчення іноземної мови країни, мова якої вивчається. Відбувається забезпечення логічної неперервності як теоретико-функціональних принципів викладання, так і змістових ліній цього процесу.

При викладанні спецкурсів більше уваги приділяється практичним заняттям та самостійним роботам з граматики іноземної мови та інформаційних технологій. Учні повинні самостійно працювати із суспільно-політичною, історичною, публіцистичною літературою, користуватися граматичними довідниками і посібниками, застосовувати різноманітні стратегії для пошуку інформації іноземною мовою, застосовуючи матеріали мережі Інтернет.

Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.


Профільне та поглиблене вивчення з іноземних мов



Література Великої Британії (курс для спеціалізов. шкіл)

Мацелюх І.Р.

10-11

Лібра Терра

2010

Лист ІІТЗО

від 08.07.2010

№ 1.4/18-Г-510



Література США (курс для спеціалізов. шкіл)

Мацелюх І.Р

10-11

Лібра Терра

2010

Лист ІІТЗО

від 08.07.2010

№ 1.4/18-Г-509



Ділова англійська мова

(курс за вибором для профільної школи)

Павлюк А.В.

10-11

Лібра Терра

2011

Лист ІІТЗО

від 11.04.2011

№ 1.4/18-Г-197



Науково-технічний переклад

(курс за вибором для профільної школи)

Коваленко А.Я.

10-11

Лібра Терра

2010

Лист ІІТЗО

від 17.12.2009

№ 1.4/18-Г-525



Основи перекладу

(курс за вибором для профільної школи)

Коваленко А.Я.

10-11

Лібра Терра

2010

Лист ІІТЗО

від 11.04.2011

№ 1.4/18-Г-168



«Ласкаво просимо до України!»

(курс гідів-перекладачів для спеціалізованих шкіл)

Коваленко А.Я.

10-11

Лібра Терра

2009

Лист ІІТЗО

від 11.04.2011

№ 1.4/18-Г-199



Практикум з граматики англійської мови (посібник для профільної школи)

Левчук А.В.,

Карп’юк О.Д.

10-11

Лібра Терра

2010

Лист ІІТЗО

від 08.07.2010

№ 1.4/18-Г-513



Культура та мистецтво Великої Британії (Culture and art of Great Britain)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.



Англійська мова для ділового спілкування (English for Business Communication)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.



Завітайте до України (Welcome to Ukraine)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.



Країнознавство: Іспанія і Латинська Америка (Bienvenidos a España y América Latina)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.



Німецькомовні країни (Deutschprachige Länder)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.



Моя Франція ( Мa France)

АПН України, Редько В.Г. та ін.

10-11

Педагогічна думка

2015

Протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.2015 р.

Навчальний процес у 2015/2016 навчальному році організовується таким чином, щоб забезпечити якісний доступ учнів до освіти в умовах переходу до інформаційного суспільства. Тому вивчення іноземних мов — не тільки модне віяння, а й життєва необхідність. Прожити без знання іноземних мов можна, але стати конкурентоздатним — ні.

Поділ класів на групи при вивченні мов здійснюється відповідно до Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 березня 2002 р. за № 229/6517 (зі змінами). При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет – клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.

Схожі:

Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором....
Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором. // Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії:...
Факультативний курс (35 год, 1 год на тиждень) Програма
Овчаренко І. Розв`язування задач з хімії. Факультативний курс. 10 клас.//Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з...
Ключевые термины и понятия
Ключові терміни і поняття: економічна безпека підприємства; корпоративні ресурси, фінансова складова; інтелектуальна і кадрова складова;...
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ: НАУКОВО-ДОПОМІЖНИЙ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЖЧИК ЖУРНАЛ "УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ"
Нормативно-правове та методичне забезпечення профільного навчання, зразки робочих навчальних планів, освітніх маршрутів, програм...
Перелік програм варіативної складової Типових навчальних планів ЗНЗ
Англійська література. Автор-укладач: Юлддашева Людмила Петрівна, учитель зарубіжної літератури Тальнівського економіко-математичного...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Біологічна грамотність стає соціально необхідною, а роль шкільного курсу біології в системі культури, виховання пошани і любові до...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Сучасна молодь вступає в життя в епоху не тільки бурхливого розвитку науки і техніки, а й негативних наслідків науково-технічної...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 07. 10. 2010 №462 «Про демократизацію в системі освіти області», від...
УКРАЇНА ШИШАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ
ЗНЗ та ДНЗ Шишацького району, з них: 1 майстер виробничого навчання, 1 шкільний бібліотекар, 1 керівник гуртків позашкільних закладів,...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Рекомендуємо виділити по 1 годині з варіативної складової навчального плану на такі спецкурси і факультативи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка