|
Скачати 74.8 Kb.
|
Рекомендації щодо ефективного розподілу годин варіативної складової робочих навчальних планів Іноземні мови Іноземна мова вивчається у класах різних профілів як обов’язковий предмет. Кількість навчальних годин є диференційованою і визначається Типовими навчальними планами та чинними програмами, які рекомендовані МОНУ. Варіативна складова робочих навчальних планів ЗНЗ реалізується для:- поглибленого вивчення; - профільного навчання; - введення спецкурсів, факультативів. Класи з поглибленим вивченням іноземних мов формуються з першого класу. Регламентує діяльність класів із поглибленим вивченням окремих предметів Примірне Положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, яке затверджене наказом МОНУ від 08.04.2009 р. №312 та Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (Наказ Міністерства від 29.05.2014 №664) розроблені на виконання Закону України «Про загальну середню освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти». Програми факультативів та курсів за вибором
Варіативною складовою передбачається додатковий час на посилене вивчення предмета, введення додаткових спеціалізованих курсів за вибором, які поглиблюють і доповнюють зміст предметів, що вивчаються за відповідною програмою. Спеціалізовані курси рекомендуються лише Міністерством освіти і науки України відповідно до листів МОНУ зазначених в таблиці. Зазначений перелік навчальних програм для спецкурсів друкується у «Інформаційному збірнику МОНУ, а також розміщено на сайті www.mon.gov.ua.Спецкурси мають на меті створення мотиваційного середовища для учнів у процесі вивчення іноземної мови країни, мова якої вивчається. Відбувається забезпечення логічної неперервності як теоретико-функціональних принципів викладання, так і змістових ліній цього процесу.При викладанні спецкурсів більше уваги приділяється практичним заняттям та самостійним роботам з граматики іноземної мови та інформаційних технологій. Учні повинні самостійно працювати із суспільно-політичною, історичною, публіцистичною літературою, користуватися граматичними довідниками і посібниками, застосовувати різноманітні стратегії для пошуку інформації іноземною мовою, застосовуючи матеріали мережі Інтернет.Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.Профільне та поглиблене вивчення з іноземних мов
Навчальний процес у 2015/2016 навчальному році організовується таким чином, щоб забезпечити якісний доступ учнів до освіти в умовах переходу до інформаційного суспільства. Тому вивчення іноземних мов — не тільки модне віяння, а й життєва необхідність. Прожити без знання іноземних мов можна, але стати конкурентоздатним — ні. Поділ класів на групи при вивченні мов здійснюється відповідно до Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 березня 2002 р. за № 229/6517 (зі змінами). При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет – клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи. |
Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором.... Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором. // Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії:... |
Факультативний курс (35 год, 1 год на тиждень) Програма Овчаренко І. Розв`язування задач з хімії. Факультативний курс. 10 клас.//Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з... |
Ключевые термины и понятия Ключові терміни і поняття: економічна безпека підприємства; корпоративні ресурси, фінансова складова; інтелектуальна і кадрова складова;... |
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ: НАУКОВО-ДОПОМІЖНИЙ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЖЧИК ЖУРНАЛ "УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ" Нормативно-правове та методичне забезпечення профільного навчання, зразки робочих навчальних планів, освітніх маршрутів, програм... |
Перелік програм варіативної складової Типових навчальних планів ЗНЗ Англійська література. Автор-укладач: Юлддашева Людмила Петрівна, учитель зарубіжної літератури Тальнівського економіко-математичного... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Біологічна грамотність стає соціально необхідною, а роль шкільного курсу біології в системі культури, виховання пошани і любові до... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Сучасна молодь вступає в життя в епоху не тільки бурхливого розвитку науки і техніки, а й негативних наслідків науково-технічної... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 07. 10. 2010 №462 «Про демократизацію в системі освіти області», від... |
УКРАЇНА ШИШАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ ЗНЗ та ДНЗ Шишацького району, з них: 1 майстер виробничого навчання, 1 шкільний бібліотекар, 1 керівник гуртків позашкільних закладів,... |
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих... Рекомендуємо виділити по 1 годині з варіативної складової навчального плану на такі спецкурси і факультативи |