Перелік програм варіативної складової Типових навчальних планів ЗНЗ


Скачати 51.23 Kb.
Назва Перелік програм варіативної складової Типових навчальних планів ЗНЗ
Дата 17.05.2013
Розмір 51.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Перелік програм варіативної складової Типових навчальних планів ЗНЗ

(зарубіжна література )










Назва програми,

автор

Форма реалізації

(факультатив,

спецкурс, курс за вибором )

Класи на які розраховане навчання за даною програмою

Обсяг навчальних годин

Анотація навчальної програми


1


Англійська література. Автор-укладач: Юлддашева Людмила Петрівна, учитель зарубіжної літератури Тальнівського економіко-математичного ліцею



факультативний курс


9-12 класи ЗНЗ


9кл. – 35

10 – 35

11 – 35

12 – 35

Програма факультативного курсу з англійської літератури для 9-12 класів розрахована для класів з поглибленим вивченням гуманітарних предметів.

Головною метою курсу є залучення учнів до найвищих досягнень англійської літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку, високої читацької і загальної культури.


2



Література США.

Автори-укладачі:

учитель зарубіжної літератури Богуславецької загальноосвітньої школи Золотоніського району

Головка Людмила Миколаївна,

учитель зарубіжної літератури

Городищенської загальноосвітньої школи №1 Краскова Людмила Володимирівна

учитель зарубіжної літератури Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області

Малигіна Любов Миколаївна



факультативний курс



7,8,10,11 класи ЗНЗ


7 – 35

8 – 35

10 – 35

11 – 35


Програми факультативного курсу Література США» розраховані для класів з поглибленим вивченням гуманітарних предметів та класів філологічного профілю (7,8,10,11).

Основною метою факультативного курсу є залучення учнів до найвищих досягнень американської літератури і культури, національних духовних цінностей американського народу, формування естетичного смаку, високої читацької і загальної культури.

У зв’язку з цим основними завданнями програм є читання і вивчення творів американської літератури, засвоєння їх художніх цінностей та підготовка школярів до самостійного опрацювання літературних творів в школі і за її межами.


3


Німецька література.

Автори-укладачі:

методист лабораторії гуманітар-

них дисциплін ЧОІПОПП Юрчак Валентина Анатоліївна, вчитель зарубіжної літератури Ватутінської ЗОШ №6 Ватутінської міської ради Черкаської області

Бондаренко Любов Василівна, Полозенко Світлана Василівна,

вчитель зарубіжної літератури

гімназії №31 Черкаської міської

ради Черкаської області



факультативний курс



9-12 класи ЗНЗ


9кл. – 35

10 – 35

11 – 35

12 – 35

Програми спецкурсу «Німецькомовна література» розраховані для класів з поглибленим вивченням гуманітарних предметів та класів філологічного профілю (9-12).

Основною метою курсу є залучення учнів до найвищих досягнень німецької, австрійської та швейцарської літератури і культури, національних духовних цінностей німецького народу та народів Австрії і Швейцарії, формування естетичного смаку, високої читацької і загальної культури.

У зв’язку з цим основними завданнями програми є читання і вивчення творів німецькомовної літератури, засвоєння їх художніх цінностей та підготовка школярів до самостійного опрацювання літературних творів в школі і за її межами.


4


Французька література.

Автор-укладач: учитель зарубіжної літератури і російської мови Черкаської міської гімназії № 31 Овезов Атаджан Мурадович



факультативний курс


9 клас ЗНЗ


9кл. – 35


Головною метою вивчення предмета факультативного курсу з французької літератури в загальноосвітній школі є залу- чення учнів до найвищих досяг- нень французької літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку.


5

Японська література.

Автори – укладачі:

Юрчак Валентина Анатоліївна,

методист лабораторії гуманітарних дисциплін ЧОІПОПП Вовчок Галина Валеріївна, вчитель зарубіжної літератури Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів№ 3 Черкаської міської ради Черкаської області Малигіна Любов Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури

Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області Шиленко Лариса Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенівЯременко Юлія Василівна, вчитель зарубіжної літератури Степанецької загальноосвітньої школиІ-ІІІ ступенів Канівського району.


факультативний курс



10-11 класи ЗНЗ


10 – 35

11 – 35



Програми факультативного курсу «Японська література» розраховані для класів філологічного профілю (10-11). Основна мета викладання факультативного курсу полягає в ознайомленні учнів з національними особливостями розвитку японської літератури ХХ століття, залученні учнів до найвищих досягнень японської літератури і культури, національних духовних цінностей, в поширенні загального культурного рівня школярів; зацікавленості культурою Японії та вихованні поваги до культури інших народів; формуванні естетичного смаку, високої читацької і загальної культури, підготовці юнацтва до самостійного опрацювання літературних творів в школі та за її межами.


Схожі:

Варіативна складова робочих навчальних планів ЗНЗ реалізується для
Рекомендації щодо ефективного розподілу годин варіативної складової робочих навчальних планів
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Рекомендуємо виділити по 1 годині з варіативної складової навчального плану на такі спецкурси і факультативи
Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану...
Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану з історії, рекомендованих до використання
Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану...
...
Відповідно до наказу Міністерства освіти України №131 від 03. 04....
На українознавство в початкових класах відводиться 1 година на тиждень за рахунок варіативної складової робочого навчального плану...
Методичні рекомендації щодо використання годин варіативної складової...
Методичні рекомендації щодо використання годин варіативної складової навчальних планів для історичної та суспільствознавчої освіти...
Методичні рекомендації щодо використання годин варіативної складової...
Методичні рекомендації щодо використання годин варіативної складової навчальних планів для історичної та суспільствознавчої освіти...
Л И С Т
України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах...
Л И С Т
України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Біологічна грамотність стає соціально необхідною, а роль шкільного курсу біології в системі культури, виховання пошани і любові до...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка