Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Скачати 127.48 Kb.
Назва Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Дата 20.04.2013
Розмір 127.48 Kb.
Тип Диплом
bibl.com.ua > Економіка > Диплом
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Виконала Шмиголь Олена Анатоліївна

вчитель обслуговуючої праці

ІІ категорії

Черкаської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №8

Черкаської міської ради

Черкаської області

Червень 2009р
Орієнтовне календарно-тематичне планування



І.Організаційно-підготовчий етап

Озганізаційно-підготовчий етап

  1. Розробка технічного завдання. Вибір технологічного об'єкту.

    1. Призначення проектованого виробу.

Для китайців кухня є не тільки приміщення, відведене для приготування їжі, але і місце генерування позитивної енергії, джерело матеріального і етичного благополуччя сім'ї. Саме за допомогою кухні можна позбавити сім'ю від невдач, максимально нейтралізувати дію негативної енергії на людину. Тому, будь-яка господиня формує затишок в своїх володіннях за допомогою дрібниць - деталей зовсім не головних, але значущих, що додають ту саму родзинку, яка і робить всю зовнішність приміщення незвичайно затишною, теплою і неповторною. Однією з таких дрібниць на кухні є прихватка. Прихватка – незамінний помічник на кухні кожної господині, вона захищає нас від опіків під час приготування страв. Звичайно, щоб зняти каструлю з плити можна скористатися й ганчиркою, але чи буде вам приємно це робити? Наше завдання на сьогодні створити прихватку в’язану гачком, яка б відповідала не лише своєму призначенню, а й слугувала б декоративною прикрасою для кухні, кабінету кулінарії.

  1. Вимоги до конструкції.

Конструкція прихватки повинна бути:

  • функціональна: відповідати призначенню , а саме, безпечна(захищати руки від опіків);

  • ергономічна(зручна): легко одягатись та легко зніматись не занадто велика та не занадто мала;

  • естетична та економічна: відповідати інтер’єру кухні, декоративна та без значних матеріальних затрат.

  1. Вимоги до матеріалів.

Вимоги до матеріалів, придатних для виготовлення прихватки визначається призначенням та вимогам до конструкції. Нитки повинні бути стійкими до високих температур, з низькою теплопровідністю, яскраві за кольором або колір ниток повинен відповідати інтер’єру приміщення, недорогі,зручні у догляданні та експлуатації. Нитки можна використовувати не нові, пошукати в дальніх скринях та шафах старі в’язані речі та дати їм нове життя.

2. Розробка технічної пропозиції. Аналіз моделей -аналогів.

2.1. Генерація ідей за завданням з використанням методів вивчених у попередніх класах (методи6 фантазування, комбінування та фокальних методів).

Фокальний об’єкт-це прихватка

Випадкові об’єкти: домашні тварини, квітка, рукавиця, геометрія, знаки, фрукти, одяг, кишеня, обличчя тощо.

Ідеї: прихватки у вигляді домашніх тварин, прихватка квітка, прихватка-рукавиця, прихватка-плаття, прихватка з кишенею тощо.

Комбінування: прихватка рукавиця у вигляді собачки, кота, корови або прихватка прямокутна з обличчям та кишенею, прихватка кругла у вигляді скибки кавуна або дині, прихватка полуниця.

Модель №1. Прихватка півник Модель№ 3 Прихватка квітка



Модель №2. Прихватка скибка кавуна. Модель № 4. Прихватка рукавиця



Модель №5. Прихватка конячка. Модель №6 Прихватка полуниця



Аналіз моделей

Вимоги до виробу

Модель №1

Модель №2

Модель №3

Модель №4

Модель №5

Модель №6

Естетичні(оригінальний вигляд)

+

--

+

+

+

+

Ергономічні (зручність у використанні)

+

+

--

+--

--

--

Функціональні(відповідність призначенню)

+

+

+

+

+

+

Технологічні (складність у виготовленні)

+--

--

+

+

--

--

Економічні(затрати часу та матеріалів)

+

+

--

--

+

+

Найбільш відповідає вимогам модель №1, ця модель оригінальна, стане чудовою прикрасою для оздоблення інтер’єру кухні.

ІІ. Конструкторський етап

Така оригінальна прихватка у вигляді півника підійде для будь-якої кухні і слугуватиме її прикрасою. У вас зявиться на кухні не лише практична річ, але й маленький предмет декору.

Для виготовлення прихватки необхідні товсті яскраві нитки чотирьох кольорів, гачок, схема для в'язання.

Матеріали та спеціалізація виробу.

№п/п

Назва матеріалів, інструментів та деталей

Кількість

Матеріал

Розмір

1

Деталь тулуба

1

Біла

20г

2

Лапи, гребінець

2

Червона

10г

3

Дзьоб

1

Жовта



4

Сережки

2

Червона



5

6

7

Очі

Гачок
Комір

2

1
1

Чорна нитка або ґудзики Металевий

Жовта



№3,4
10г



Розрахунок собівартості виробу.

Назва

Ціна за 100г

Витрати матеріалів

Усього,грн

Біла нитка

7грн

20г

1,4

Червона нитка

7грн

15г

1,05

Жовта нитка

7грн

13г

0,91

Чорна нитка або гудзики

7грн




0,21

Гачок

5грн

1шт

5грн










Всього 8,57грн


Якщо використовувати залишки ниток від в’язання або використати нитки з розпущених виробів то собівартість такого виробу можна наблизити до 0.
При в’язанні використовують такі техніки в’язання:

Ланцюжок основа

Стовпчик без накиду

Прийоми збільшення та зменшення в’язаного полотна

Різнокольорове в’язання.

ІІІ. Технологічний етап

. Основні елементи в’язання.

До основних елементів в’язання відносять :

  • ланцюжок-основа, який складається з повітряних петель;

Будова повітряної петлі ланцюжка





  • півстовпчик, для утворення рівного та щільного краю, для з’єднання першої та останньої петель ланцюжка по колу;

Технологія виконання півстовпчика




  • стовпчик без накиду та стовпчик з накидом, для в’язання щільних та ажурних узорів.

Технологія виконання стовпчика з накидом




Технологія виконання стовпчика без накиду



Прийоми збільшення та зменшення в’язаного полотна

Збільшення – це збільшення кількості петель в’язаного полотна або стовпчиків. Збільшування петель може відбуватись на початку в’язання , в кінці в’язання, рівномірно або нерівномірно в середині в’язання .

Способи збільшення:

  • вив’язування повітряних петель;

  • вив’язування із однієї петлі двох.

Зменшення – це зменшення кількості петель в’язаного полотна, а відповідно і стовпчиків.

Зменшення петель може відбуватись на початку в’язання , в кінці в’язання, рівномірно або нерівномірно в середині в’язання також.

Способи зменшення:

  • вив’язування із однієї петлі дві;

  • вив’язування стовпчиків через одну петлю;

  • не дов’язування стовпчиків в кінці ряду.

Різнокольорове в’язання

Узори в’яжуть нитками двох і більше кольорів. Узори такі, я к правило, односторонні. В’яжуть такі узори за схемами. Під час чергування кольорів, вільна від в’язання нитка знаходиться з виворотної сторони.

Зверніть увагу!

В’язання прихватки за схемою починається з білої нитки, з 25 ряду вводиться жовта нитка, з 39 го ряду знову в’яжуть білою ниткою, а в 45-ому ряді вводять нитку червоного кольору.

Початок в’язання . Мал. 1

  1. Сплести ланцюжок основу 11 п.п.+2п.підйому, пров’язати11 стовпчиків без накиду (сбн).

  2. Перевернути в’язання, вив’язати 4 п.п.+2п.під., пров’язати 15 сбн, в кінці додати 4 п.п.(пров’язати в останню петлю 1 сбн+4сбн.

  3. В третьому ряді додати по дві петлі справа і зліва так само, як і чотири і т.д.

З 23-го ряду починають зменшення таким чином: на початку в’язання пров'язують із двох петель одну, а в кінці не дов’язувати одну петлю.

Окремо вив’язують дзьоб, лапи та сережки.

Лапа: для правого пальця набрати 11 п.п., пропустити 1 п.п., з слід. п. виконати 1 ст. б/н, 6 с/н и 3 ст. б/н. Для средннього пальця * повернути роботу, перевернути1 п.п., 3 ст. б/н передостаннього ряда пройти 3 пс. б/н. Виконати 8 п.п., повернути. 1 п.п. пропустити, потім зв'язати 1 ст. б/н, 6 ст. с/н з 2-8-ї п.п. і 3 а. б/н из 3 пс. б/н передостаннього ряда. Для лівого пальця повторити від* 1 раз. П'ятку цілком обв'язати 4 ст. б/н. Виконати 2 одинакові лапи та пришити.

Дзьоб: набрать из жовтої пряжі 8 п.п. Пропуститп 1-у п.п., з слід. п. зв'язати1 ст. б/н, 1пс.с/н, 2ст. с/н, 1 пс. 2/н, 1ст. 2/н и 1 с с/н. 3 п.п.по вернутьися до початку набора петель замкнути 1 пс. б/н. Дзьоб обв'язати 1 колом ст. б/н.

Сережки: 2 штуки зв'язати з червоної пряжі. Набрати 12 п.п.,з 8-1-й п.п. від гачка 2 пс. 2/н, 4 ст. с/н, 1 пс. с/н и ст. б/н. Разом з дзьобом пришити до голови. Пришити два чорних ґудзики.

Комір, тулуб і голову обкантувати білими нитками, визначити крила.

Для петельки виконати 10 п.п. замкнути в коло та обв’язати сбн.

ІV. Заключний етап

(Виставка робіт)

Виріб вийшов дуже оригінальний, якщо прихватку виготовити з залишків ниток, вона вийде майже без матеріальних затрат.

Прихватка дуже гарно прикрасить інтер’єр кухні, виготовлена з нешкідливих матеріалів, відповідає своєму призначенню.

Принцип в’язання нескладний, для в’язання можна використовувати нескладні схеми для вишивання.

Такий виріб можна подарувати мамі або бабусі.

Зараз розробляють нові силіконові прихватки, функціональність яких значно вища за в’язані, але річ, яку виготовиш своїми руками не замінить ні який силікон.

.

Нова силіконова прихватка Fortune Teller Finger Guard

Нова силіконова прихватка Fortune Teller Finger Guard зовсім не схожа на інші прихватки. Її оригінальність полягає в незвичайній формі, має цікавий дизайн відомої паперової гри гадалки. У школі ця гадалка зроблена у вигляді піраміди, що розкладається, з прописаними на сторонах відповідями, називалася «вороною».

Еластичністьматеріала дозволяє з легкістю братися за гарячі ложки, картоплю, яйця. Жаростійкий силікон витримує температуру до 300С˚.

Таблиця порівняння прихваток з тканини та силікону.

Найменування

З тканини

З силікону

Максимальна температура

Залежить від товщини теплоізоляційного матеріала

до 300 С

Вода

Намочуються

НЕ намочуються

Запахи

Вбирають

НЕ вбирають

Внешний вид

«До першого прання»

НЕ змінюється

Догляд

Прання з використанням миючих засобів

Достатньо промити

Срок зберігання

Обмежений

Довготривалий

Коштують такі прихватки 8$

Идея - новина прихватка Pot Tickers

Идея - новина прихватка Pot Tickers оригинальна, цікава, але дуже проста – пристрій об’єднує кухонну прихватку с мініатюрним кухонним таймером. Кухонний таймер, безумовно, корисна річ у господарстві будь-якого повара: він не дозволить збігти молоку, пригорітитісту, а курці недосмажитись. Идея Pot Tickers гарна тим, що таймер вішається разом з прихваткою на ручку потрібної кастрюли або сковорідки, дозволяє зняти страсу з плити вчасно. Вартість технологічних прихваток починається з 8 долларів. Але таймер перед миттям посуду необхідно знімати, пам’ятайте про це.

Схеми для прихваток

.Прихватка конячка

Прихватки кіт та миша (схеми для вишивання)


Схема риба



Прихватка плаття






Прихватка полуниця


Прихватка квітка





Прихватка рукавичка на праву та на ліву руки






Схожі:

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної...
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ
Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної...
“Виховувати, граючи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008
Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки...
А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка