Які два види ринків було включено в модель кругообігу?


Скачати 61.11 Kb.
Назва Які два види ринків було включено в модель кругообігу?
Дата 20.04.2013
Розмір 61.11 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Економіка > Вопрос
Контрольна робота з економіки за I семестр
I варіант

1. Які два види ринків було включено в модель кругообігу?

А) Реальний та грошовий.

Б) Реальний та ринок продукції.

В) Грошовий ринок та ринок ресурсів.

Г) Ринок продуктів та ринок ресурсів.

2. Які з наведених нижче принципів належать до ринкової економіки?
А) Централізм.

Б) Економічна свобода.

В) Ієрархія управління.

Г) Зрівняльність.

3. В умовах командної економіки функціонує псевдоринок предметів споживання.

Псевдоринком він називається тому, що:

А) Всі продавці працюють під псевдонімами.

Б) Ціноутворення на ньому відбувається під впливом дії законів попиту і пропозиції.

В) Обсяги та структуру виробництва і ціни на ньому визначають державні планові органи.

Г) На ньому реалізується значна кількість «тіньових» товарів.

4. У розв'язанні проблеми «що виробляти?» першочергове значення має:
А) Конкуренція виробників.

Б) «Голосування грошима».

В) Величина доходів населення.

Г) Наявність необхідних засобів виробництва.

5. Характерною ознакою олігополістичного ринку є стан економіки, коли у галузі:

А) Є незначна кількість виробників, що найчастіше домовляються між собою.

Б) Панує один виробник, який диктує ціни на свій товар.

В) Є 50-70 виробників, які не домовляються між собою стосовно цін на товари та

розподілу ринків збуту.

Г) Зайнято сотні виробників певного товару, які не мають жодної можливості

домовитись між собою.

6. Визначте, який тип економічної системи (плановий, ринковий, змішаний)

характери­зують такі цитати з газет:

1. «За перевиконання річного плану на 6,8% першому цеху буде виплачена премія.»

2. «Економісти прогнозують зростання цін на комунальні послуги і держава

вимушена збільшити субсидії?»

3. «У результаті загострення конкурентної боротьби на ринку автомобілебудування

залишилось лише два виробники – «ОКСА» і «СІМА» однак можливо, що і вони

об’єднаються, утворивши могутню монополію.»

7. Як змінилась продуктивність праці за два роки, якщо в перший рік вона зросла на 9%, а на другий

зменшилась на 9%.

8. Студент любить читати та слухати музику. Зазвичай він купує 2 касети за ціною 7,5 грн. і 10 журналів за

ціною 1,5 грн. Таблиця показує корисність, яку він отримує від споживання різної кількості журналів і

касет.


Кількість

Загальна корисність

журнали

газети

1

60

360

2

111

630

3

156

810

4

196

945

5

232

1050

6

265

1140

7

295

1215

8

322

1275


Визначте:

  1. Яку корисність отримує зазвичай студент від споживання журналів і касет?

  2. Чи максимізує він корисність?

  3. Яку комбінацію журналів і касет необхідно купити для максимізації корисності?

Контрольна робота з економіки за I семестр
II варіант
1. Перше коло кругообігу у змішаній економіці охоплює:

А) Заощадження, чисті податки, державні позички та інвестиції.

Б) Ринок продуктів та ринок ресурсів.

В) Фірми, домогосподарства та державний сектор.

Г) Інвестиції та витрати.

2. Економіка нашої країни є:

А) Змішаною.

Б) Командною.

В) Ринковою.

Г) Традиційною.

3. До недоліків ринкової економіки відносять:
А) Централізм, ієрархію, зрівняльність.

Б) Економічну свободу, конкуренцію, саморегулювання.

В) Мобілізаційну силу, соціальні гарантії, планомірність.

Г) Соціальну нерівність, монополізм, безробіття.

4. Дирекція молочного комбінату прийшла до висновку: для того, щоб покращити якість
своїх виробів необхідно повністю замінити старе обладнання. Таким чином, вона вирішує питання:

А) Як виробляти?

Б) Що виробляти?

В) Для кого виробляти?м

Г) 3 якою метою виробляти?

5. За умов чистої монополії:

А) Ціна продукту - показник, на який виробник вплинути не може.

Б) Виробник може впливати і на ціну, і на обсяги виробництва.

В) Ціна і обсяги виробництва регулюються державою.

Г) Виробнику не потрібно вирішувати питання «що виробляти?».

6. Визначте, який тип економічної системи (плановий, ринковий, змішаний)

характери­зують такі цитати з газет:

1. «До 1 жовтня всім підприємствам, що підпорядковуються Міністерству

легкої промисловості потрібно отримати в обласних управліннях галузі план на

на­ступний рік?»

2. «Регіональна біржа праці тільки за січень працевлаштувала 1460 осіб, які

стояли на обліку як безробітні».

3. «Град знищив значну частку врожаю винограду, і тому ціни на виноградний сік

зростуть.»

7. Як змінилась продуктивність праці за два роки, якщо в перший рік вона зменшилась на 9%, а на другий

зросла на 15%.

8. Мама пішла на ринок купувати ягоди. На свій смак вона купила 4 стакани малини вартістю 3 грн. за

стакан і 2 стакани смородини вартістю 2 грн. за стакан. Ввечері її донька, яка вивчає економіку в школі,

дізналася про уподобання всіх членів сім’ї щодо ягід і склала наступну таблицю:


Кількість стаканів ягід

Загальна корисність

малина

смородина

1

21

20

2

39

38

3

54

54

4

66

68

5

75

80

6

81

90

7

84

98

8

85

104


Визначте:

  1. Яку корисність отримала родина від маминої покупки?

  2. Чи максимізує родина корисність?

  3. Яку комбінацію ягід необхідно було купити для максимізації корисності?


Література


  1. Бондарєва Н. Ф. Економіка. 10 клас. – Х.: Основа, 2009. – 128 с.




  1. Горленко О. Г. Збірник задач з економіки: Навчальний посібник для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням економіки . – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2001. – 168 с.




  1. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / Тимченко І. Є., Крупська Л. П., Латер Ю. С., Чорна Т. І., Ящишина І. В. – Вид. 2, перероб. і доп. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2003. – 136 с.




  1. Калінська А. В. Збірник навчальних та контрольних тестів і завдань з економіки. К.: ЛВК, 2007. – 132с.




  1. Климюк І. І. Конспект лекцій з економіки для учнів старших класів. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2005. - 164 с.



  1. Латер Ю. С., Ящишина І. В. Робочий зошит із загальної економіки. Частина I. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2004. – 96 с.




  1. Основи економіки. Тренувальні тести. Завдання, відповіді, методичні рекомендації / О. І. Грінченко, О. В. Бутко, А. П. Постільна та ін.. – Х.: Основа, 2008. – 223 с.

Схожі:

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЛІЦЕЮ
В збірник включено самостійні (на два варіанта), графічні та різнорівневі контрольні роботи (два варіанти)
Яка протока з’єднує два моря, два океани; розділяє дві частини світу,...

Тест Задание №1 На які два види поділяється бухгалтерський облік 1 Управлінський і податковий
Процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім...
МІЖНАРОДНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ БІЗНЕС: СТРУКТУРА, ІЄРАРХІЯ РИНКІВ, КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ
У статті розглядаються проблеми мінародногo інформаційного бізнесу, функціонування світового та регіональних інформаційних ринків,...
20. Методика навчання технології опрацювання графічних даних. Комп'ютерна...
Комп'ютерна графіка — це створення і обробка зображень (малюнків, креслень і т д.) за допомогою комп'ютера. Розрізняють два способи...
Практична робота №1 ПРОСТА (З ДВОМА ЗМІННИМИ) ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ Основні теоретичні положення
Серед численних зв'язків між економічними показниками завжди можна виокремити такий, вплив якого на результативну ознаку є основним,...
XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та...
У статті представлено модель сучасного вчителя та випускника; види інноваційної діяльності педагога в роботі з обдарованими учнями;...
1 Міні-кейс 1 «Реорганізаційні процеси в IBM»
Першим етапом реорганізації стало делегування повноважень для прийняття рішення по відношенню до товарів та ринків менеджерам автономних...
Е. А. Юрьева. Квалиметрическая модель результативности этнопедагогической...
КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
План заняття   -  поняття про концептуальну модель; -  поняття датологічної моделі даних
Проектування інформаційних систем, що включають бази даних, здійснюється на фізичному і логічному рівнях. На логічному рівні проектується...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка