Методичні поради користування тестами при самостійному вивченні дисципліни


Скачати 460.79 Kb.
Назва Методичні поради користування тестами при самостійному вивченні дисципліни
Сторінка 1/5
Дата 19.04.2013
Розмір 460.79 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3   4   5
Методичні поради користування тестами при самостійному вивченні дисципліни
Самостійна підготовка студента набуває особливого значення в зв'язку з запровадженням ECTS, що принципово змінює структуру навантаження студентів. Головна опора робиться на систематичну добросовісну підготовку самостійно, на самоуправління навчанням та самоконтроль знань.

Змін зазнають практично усі форми і методи підготовки фахівців, одним з яких є тестування. Традиційно тестування використовується з метою контролю знань, але можливості тестів можуть бути значно більшими, а саме – вони можуть дуже плідно допомагати вивченню дисципліни

Представлена збірка тестових завдань рекомендується не тільки для перевірки, але й для отримання знань. З цією метою в тестових питаннях і варіантах відповідей до них викладені коротко у тезисній формі важливіші положення курсу. Головна увага приділена ключовим економічним поняттям, категоріям і законам. Зроблено це послідовно, відповідно до програми курсу, по його темах і модулях. Питання і відповіді на них у чотирьох варіантах носять пошуковий характер. Усі вони мають пряме або опосередковане відношення до теми.

Перед тим, як приступити до виконання тестових завдань, необхідно виконати значну попередню роботу.

На першому етапі потрібно ознайомитись із темою в цілому, згідно її програми, прочитати конспект лекцій, хоча б один підручник чи посібник, що наведені в списку літератури. Не забувайте нові видання, що періодично виходять з друку.

Далі можна приступити до тестів. В усіх тестах серед відповідей на кожне питання є лише одне правильне, або найбільш підходяще. Шукайте оптимальний варіант! Не намагайтесь відразу поглянути на код правильної відповіді, цей шлях веде до втрати ефективності самостійної підготовки і можливості об'єктивної самооцінки досягнутого рівня навчання.

Таким чином, результатом другого періоду в роботі з тестами має бути з'ясування сутності питань за допомогою власного мислення та літературних джерел.

Перевіряти знання можна окремо по кожній темі, або по модулях, чи разом по всій дисципліні.

Для всіх тем складено по 30 питань, це дає змогу визначити оцінки ECTS і національні за допомогою таблиці:


Оцінки

А/ 5

В/ 4

С/ 4-

D/ 3

Е/ 3-

FX/ 2

F/ 2-

Кількість правильних

відповідей

28-30

25-27

22-24

19-21

16-18

10-15

0-9


Наведена таблиця дозволяє відразу визначити рівень засвоєння конкретної теми. Для оцінки окремих модулів і предмета в цілому необхідно підрахувати відповідне число правильних відповідей і знайти їх питому відсоткову вагу у загальній кількості питань (модуля, курсу).

Наприклад, по темах першого модуля (150 тестових питань) правильними виявились 132 відповіді. Тоді засвоєння даної частини курсу складе:

Це свідчить про знання, які по національному оцінюються на «добре», а по євростандарту (ECTS) буде оцінка «В» (див. Критерії оцінювання).

Якщо по кожній темі і всіх модулях отримані позитивні результати, то до заключної атестації студент у принципі готовий.
Критерії оцінювання підготовки студентів

Національна оцінка

Оцінка ECTS

Вимоги до знань студентів

% кредитів

Відмінно

A

Повне і глибоке знання матеріалів усіх тем курсу

90-100

Добре

B

Тверде знання програми із незначними погрішностями

85-89

C

Упевненні знання ключових положень курсу із несуттєвими недоліками

75-84

Задовільно

D

Освоєння курсу в основному з обмеженою кількістю істотних помилок

70-74

E

Мінімально достатні знання із значними недоліками

60-69

Незадовільно

FX

Непрохідні знання програмного курсу дисципліни

35-59

F

Майже відсутні знання, необхідний повторний курс

1-34


  1   2   3   4   5

Схожі:

Укладач В.І. Передерій, к т. н., доцент
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни “ Комп’ютерні системи ”. Призначені для студентів усіх...
Склад злочину. Методичні рекомендації: При визначенні поняття «склад...
При визначенні елементів та ознак складу злочину, необхідно давати їх загальну характеристику (більш докладно це буде досліджуватися...
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ (ПРАКТИЧНИХ) ЗАНЯТЬ з навчальної дисципліни «КРИМІНАЛЬНЕ...
Нарські заняття проводяться з метою закріплення тих теоретичних знань з кримінального права, які студент отримує на лекціях і при...
Інтегровані уроки як основний засіб підвищення мотивації учнів при...
Практичні основи проведення інтегрованих уроків під час вивченні математики у школі
Творчий проект Формування дослідницької культури учнів при вивченні мови та літератури
Федоренко Г. М. Формування дослідницької культури учнів при вивченні мови та літератури: Курсова робота. – Донецький облІППО, 2012...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ імені ЯРОСЛАВА МУДРОГО
Методичні поради та завдання для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни “Психологія (загальна та юридична)” / Уклад.:...
Методичні поради щодо підготовки, проведення та оформлення свята
Весь зібраний матеріал оформляється дітьми у вигляді газет, планшетів та ін „Художники-оформлювачі” малюють малюнки, плакати, оформляють...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ практичних ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ
У цілому удосконалювання системи лісоексплуатації залежить від того, на якому технічному й організаційному рівні буде виконуватися...
Земельне право-одна з провідних галузей української системи права...
На мою думку, при вивченні національного земельного права важливе має значення ознайомлення з зарубіжним досвідом зокрема правовими...
Методичні рекомендації стосовно державної реєстрації права користування...
Цивільне законодавство поряд з правом власності на майно виділяє інші речові права на нього
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка