|
Скачати 25.3 Kb.
|
Монографії 1. Ткаченко В.А. Основы конкурентных преимуществ и инновационного развития. Монография / В.А. Ткаченко и др. Под ред. В.А. Ткаченко. Д.: Изд-во ДУЭП. – 2008. – 475 с. 2. Конкурентоспроможність економіки України: галузевий і територіальний аспекти: Монографія / І.В. Тараненко та ін. / за ред. І.В. Тараненко. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2009. – 236 с. 3. Дашевська О.В. Геоекономічні пріоритети України: синергетичний підхід: монографія / О.В. Дашевська. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2009. – 245 с. 4. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації: Монографія / І.В. Тараненко та ін. / за ред. І.В. Тараненко. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2010. – 304 с. 5. Тараненко І.В. Стратегічні підходи в управлінні соціально-економічним розвитком: Монографія / Тараненко І.В., Красовська О.Ю., Дашевська О.В. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011. – 160 с. 6. Тараненко І.В. Інновації та освіта в глобальній економіці знань: Монографія / Тараненко І.В., Красовська О.Ю., Дашевська О.В. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 270 с. Викладачами кафедри підготовлено і видано підручники і навчальні посібники з Грифом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, в т.ч.: Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.; Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник – К.: Центр навчальної літератури, 2003.- 320 с. Підручники та навчальні посібники:
|
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. 224 с |
Західнодонбаський інститут економіки і управління Бюлетень БІЦ Випуск 14 Азарян Е. М., Беленький А. Ю. Стратегия сбыта на специализированных рынках: рынок товаров нефтехимии: Монография. – Донецк: ДонГУЭТ,... |
С. Г. Корженко С.І Ткаченко О. М. Пахолюк Скласти технологічну карту на 8 порцій яловичини тушкованої в кисло – солодкому соусі (рец 639/2) |
Сергій Анатолійович Ткаченко МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ОТРИМАННІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МАРЖИНАЛЬНИЙ ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА |
С. А. Ткаченко, О. Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ |
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ... |
ПОЗИВАЧ: Ткаченко Людмила Павлівна Житлово-будівельного кооперативу «Чайка» незаконною та зобов’язання припинити здійснення фінансово-господарської діяльності з надання... |
С. А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства,... |
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський... |
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України... |