Монография / В. А. Ткаченко и др


Скачати 25.3 Kb.
Назва Монография / В. А. Ткаченко и др
Дата 18.05.2013
Розмір 25.3 Kb.
Тип Монография
bibl.com.ua > Економіка > Монография
Монографії

1. Ткаченко В.А. Основы конкурентных преимуществ и инновационного развития. Монография / В.А. Ткаченко и др. Под ред. В.А. Ткаченко. Д.: Изд-во ДУЭП. – 2008. – 475 с.

2. Конкурентоспроможність економіки України: галузевий і територіальний аспекти: Монографія / І.В. Тараненко та ін. / за ред. І.В. Тараненко. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2009. – 236 с.

3. Дашевська О.В. Геоекономічні пріоритети України: синергетичний підхід: монографія / О.В. Дашевська. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2009. – 245 с.

4. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації: Монографія / І.В. Тараненко та ін. / за ред. І.В. Тараненко. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2010. – 304 с.

5. Тараненко І.В. Стратегічні підходи в управлінні соціально-економічним розвитком: Монографія / Тараненко І.В., Красовська О.Ю., Дашевська О.В. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011. – 160 с.

6. Тараненко І.В. Інновації та освіта в глобальній економіці знань: Монографія / Тараненко І.В., Красовська О.Ю., Дашевська О.В. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 270 с.

Викладачами кафедри підготовлено і видано підручники і навчальні посібники з Грифом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, в т.ч.: Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.; Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник – К.: Центр навчальної літератури, 2003.- 320 с.
Підручники та навчальні посібники:

  1. Регіональна економіка. Навчальний посібник / Тараненко І.В., Дашевська О.В., Литвиненко О.Г., Яременко С.С., Мішустіна Т.С., Охінько О.В. / Київ: Кондор, – 2013. – 261 с. (Гриф МОНУ)

  2. Мішустіна Т.С. Економічний механізм маркетингу. Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, – 2013. 132 с.

  1. 5. Тараненко І.В., Яременко С.С. Маркетингова товарна політика. Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, – 2011, - 148 с.

  2. Тараненко І.В., Красовська О.Ю. Маркетингові дослідження. Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, – 2012. - 111 с.

  3. Щербина І.М. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник / Щербина І.М. Тараненко І.В., Шкляєва Г.О., Фесун М.М. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, – 2012 - 187 с.

  4. Петренко С.А. Маркетинговий аудит. Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, – 2012. 96 с.

  5. Дашевська О.В. Маркетингова політика комунікацій: Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля. – 2012. – 80 с.

  6. Ткаченко Л.В. Промисловий маркетинг. Збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів. Дніпропетровськ: Видавництво Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – 2011. 98 с.

  7. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Знання, 2010. – 328 с. (Гриф МОНУ)

  8. Регіональна економіка. Посібник для самостійної роботи та практичних занять. Робочий зошит. / Тараненко І.В., Дашевська О.В., Литвиненко О.Г., Яременко С.С. – Д.: Вид-во ДУЕП. – 2010. – 216 с.

  9. Полторак В.А. Специфіка проведення та методи некомерційних маркетингових досліджень: У вид. Маркетинг: підручник / за ред. А.О. Старостіної – К.: Знання, 2009. С. 97-120 (Гриф МОНУ)

  10. Тараненко И.В. Маркетинг: Слайд-конспект / И.В. Тараненко, С.С. Яременко, О.Г. Литвиненко – Д.: Изд-во ДУЕП. – 2009. – 124 с.

  11. Красовкая Е.Ю. Маркетинговые исследования: Слайд-конспект / Е.Ю. Красовская. – Д.: Изд-во ДУЕП. – 2008. – 122 с.

  12. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник / В.А. Полторак. – К.: Центр навчальної літератури. – 2003. – 387 с. (Гриф МОНУ)

  13. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник / Л.В. Ткаченко. – К.: Центр навчальної літератури. – 2002. – 192 с. (Гриф МОНУ)

Схожі:

Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В.
Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник / Л. В. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. 224 с
Західнодонбаський інститут економіки і управління Бюлетень БІЦ Випуск 14
Азарян Е. М., Беленький А. Ю. Стратегия сбыта на специализированных рынках: рынок товаров нефтехимии: Монография. – Донецк: ДонГУЭТ,...
С. Г. Корженко С.І Ткаченко О. М. Пахолюк
Скласти технологічну карту на 8 порцій яловичини тушкованої в кисло – солодкому соусі (рец 639/2)
Сергій Анатолійович Ткаченко
МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ОТРИМАННІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МАРЖИНАЛЬНИЙ ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА
С. А. Ткаченко, О. Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ...
ПОЗИВАЧ: Ткаченко Людмила Павлівна
Житлово-будівельного кооперативу «Чайка» незаконною та зобов’язання припинити здійснення фінансово-господарської діяльності з надання...
С. А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства,...
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський...
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка